5 min. duke lexuar

Pse vetëm 26% i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera dhe si të përmirësohen

Vetëm 26% e klientëve i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera. Çfarë mund të bëhet? Vitin e kaluar pati një rritje të lajmeve rreth të dhënave të unifikuara dhe IA gjeneruese, që të dyja kishin potencialin për të transformuar përvojën e klientit. Pse shpesh dështon personalizimi? Dhe çfarë i dallon udhëheqësit e tregut nga kompanitë e tjera? Raporti Adobe Digital Trends 2024 u përqendrua në këto pyetje. Zbuloni se si të kapërceni pritjet sfiduese të klientëve dhe të përshtateni me botën dixhitale që po ndryshon me shpejtësi nëpërmjet personalizimit, të dhënave të unifikuara dhe IA gjeneruese.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Pse vetëm 26% i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera dhe si të përmirësohen
Burimi: DALL·E

Nevoja e pashmangshme për personalizim

Personalizimi mbetet përparësia kryesore e markave, megjithatë zbatimi i tij shpesh mbetet prapa. Vetëm 26% e konsumatorëve të anketuar i vlerësuan ndërveprimet e tyre dixhitale si “të shkëlqyera”, duke zbuluar një hendek të ndjeshëm midis pritshmërive të klientëve dhe performancës së markës. Ndërsa konsumatorët janë të gatshëm të ndajnë të dhënat e tyre për përvoja më të mira, ata kërkojnë transparencë dhe trajtim të përgjegjshëm të të dhënave.

“Organizatat po kërkojnë më shumë të dhëna, por konsumatorët janë të kujdesshëm, pjesërisht për shkak të personalizimit të kufizuar të marrë pas ndarjes së të dhënave të tyre në të kaluarën, së bashku me shqetësimet e përgjithshme të privatësisë,” pohon raporti.

Mësimi? Kompanitë e e-commerce duhet të lidhin të gjitha kanalet dhe ndërveprimet në një udhëtim koheziv dhe të personalizuar të klientëve që funksionon në mënyrë transparente në të gjitha platformat.

Fondacioni i unifikuar i të dhënave është çelësi i suksesit

Sistemet e fragmentuara të të dhënave pengojnë zhvillimin e kompanisë. Organizatat që shkëlqejnë në integrimin e të dhënave arrijnë rezultate më të mira nëpërmjet aftësisë së tyre për të ofruar në mënyrë efektive përvoja të përshtatura. Sipas raportit, udhëheqësit e tregut përdorin platformat e avancuara të të dhënave të klientëve (CDP) që mbledhin, bashkojnë dhe aktivizojnë të dhënat në kohë reale për të përmirësuar përvojën e klientit.

Investoni në sistemet e të dhënave që bashkojnë të gjitha informacionet e klientëve në një vend. Kjo do t’ju japë njohuri më të sakta, personalizim më të mirë dhe gatishmëri për përdorimin e IA.

Përqafoni veglat e IA-së

AI gjeneruese ka sjellë ndryshime thelbësore, megjithatë shumica e kompanive janë ende në fazat e para të miratimit. Ndikimi më i rëndësishëm i IA është i dukshëm në krijimin e përmbajtjes dhe optimizimin e workflow.

Adoptuesit e hershëm të IA gjeneruese kanë gjashtë herë më shumë gjasa të arrijnë përvoja dixhitale të jashtëzakonshme sesa adoptuesit e mëvonshëm. Megjithatë, potenciali i plotë i teknologjisë varet nga qëllimet e përcaktuara qartë, sistemet e forta të të dhënave dhe bashkëpunimi ndërdisiplinor.

digital experiences

Source: Adobe

Mundësitë për e-commerce:

  • Automatizimi i krijimit të përmbajtjes për fushatat e marketingut
  • Personalizimi i ndërveprimeve të klientëve në kohë reale
  • Modernizimi i workflows për të reduktuar kostot dhe për të rritur efektshmërinë

Ndërtimi i besimit të klientëve

Besimi i klientëve është vendimtar, veçanërisht kur përdor IA. Raporti tregon se ndërsa konsumatorët janë pranues ndaj përvojave të drejtuara nga IA, ata ende kanë shqetësime në lidhje me sigurinë e të dhënave. Komunikimi transparent rreth përdorimit të të dhënave dhe masat e forta të privatësisë janë thelbësore për ruajtjen e besimit.

Prioritizoni qeverisjen e të dhënave dhe përdorimin etik të IA për të fituar dhe ruajtur besnikërinë e klientit.

Discover how to enhance digital experiences for your customers! Learn about the importance of personalization, unified data, and generative AI

Source: Adobe

Duke parë përpara

Një gjë është e sigurt: tregtia elektronike përballet me ndryshime thelbësore. Përmirësimi i personalizimit, investimi në integrimin e të dhënave dhe përdorimi i IA gjeneruese do t’u mundësojë kompanive jo vetëm të përmbushin, por të tejkalojnë pritshmëritë e klientëve. Tani është koha e duhur për veprim.

Metodologjia e raportit: Raporti Adobe Digital Trends 2024 bazohet në një sondazh të 8,600 drejtuesve të lartë dhe 6,800 konsumatorëve të kryer në janar dhe shkurt 2024. Ai u përqëndrua në pikëpamjet e udhëheqësve nga industri dhe rajone të ndryshme në lidhje me prirjet dixhitale, si dhe pritjet e konsumatorëve nga ndërveprimet e markës online. Të dhënat u analizuan për të krahasuar organizatat e suksesshme me ato që mbeten prapa dhe për të identifikuar faktorët kryesorë të suksesit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU