
Menaxhimi i logjistikës sipas përkufizimit
Logjistika e e-commerce është një proces kompleks dhe shumë-komponentësh që kërkon ekspertizë të mirë, një kohë të drejtë dhe planifikim shumë të kujdesshëm. Në këtë kontekst, menaxhimi i logjistikës përfshin strategjinë, ekzekutimin dhe optimizimin e shërbimeve kryesore logjistike të mëposhtme: magazinimi, menaxhimi i inventarit, plotësimi i porosive, dërgesat ndërkufitare dhe menaxhimi i kthimit (logjistika e kundërt).
Pse është e rëndësishme?
Menaxhimi efektiv i proceseve të përshkruara më sipër siguron dorëzimin në kohë, transportin dhe reduktimin e kostos operative, kontrollin e optimizuar të aksioneve dhe rritjen e kënaqësisë së klientit. Me tregtinë elektronike të globalizuar dhe rritjen e pritshmërive të klientëve, automatizimi i magazinave, integrimi i zgjidhjeve novatore të përmbushjes dhe partneriteti me partnerë të besueshëm të dërgesës ndërkufitare luajnë një rol kyç në konkurrencën e bizneseve të e-commerce.
10 Funksionet thelbësore të logjistikës
Më poshtë, do të shqyrtojmë 10 funksionet kyçe të logjistikës në tregtinë elektronike, të cilat janë thelbësore për menaxhimin efektiv të zinxhirit të furnizimit. Këto funksione jo vetëm që rrisin efikasitetin operacional, por edhe kontribuojnë në përvojën pozitive të klientëve dhe në rritjen e qëndrueshme të tregtarëve online.
Parashikimi dhe planifikimi i kërkesës
Parashikimi dhe planifikimi logjistik kanë një rol jetik për shkak të sezonalitetit të shitjeve, periudhave të pikut dhe ngarkesës shtesë të punës logjistike që lidhet me to. Një planifikim dhe sinkronizim i kujdesshëm me partnerët e dorëzimit të miljes së fundit është i nevojshëm për t’u siguruar që dërgesat për klientët online të jenë gjithmonë në kohë.
Në rast se jeni duke punuar me një partner logjistik që është me përvojë të mjaftueshme, ai madje do të jetë i pari që do të iniciojë një sinkronizim të tillë për të shmangur ndërprerjet e mundshme si dërgesat e vona përpara periudhave të ardhshme të shitjeve të lejeve, të premtes së zezë, dhe momente të tjera të pikut kur priten rritje të shitjeve elektronike dhe vëllime më të larta të dërgesave përkatëse.

Source: euShipments.com
Logjistika e përpunimit të porosive
Përpunimi i porosive, ose i ashtuquajturi përmbushje në tregtinë elektronike, është procesi i përgatitjes së porosive online dhe shndërrimit të tyre në dërgesa të gatshme për dorëzim. Procesi fillon me marrjen e një porosie të re online dhe gjenerimin e një AWB – dokumenti i transportit që përmban të gjitha informacionet në lidhje me dërguesin, marrësin, peshën dhe dimensionet e paketës dhe lehtëson transportin dhe ndjekjen e duhur të një dërgesë në të gjithë një rrjet të vetëm ose të shumëfishtë të transportuesve.
Kjo pasohet nga mbledhja dhe paketimi i produkteve të porositura për një dorëzim të sigurt dhe dërgim në destinacionin e tyre vendas ose ndërkufitar. Procesi i përmbushjes ka disa aspekte kyçe që mund të ndikojnë ndjeshëm në shitjet dhe dërgesat e suksesshme të biznesit të e-commerce, si vendndodhja e qendrës së përmbushjes ose nivelet e automatizimit të proceseve. Vendndodhja strategjike e qendrës/s mundëson dërgesa më të shpejta në tregjet kyçe. Zbatimi i pajisjeve të specializuara përshpejton procesin e përmbushjes dhe shmang gabimet me porositë online. Rezultatet janë besnikëria dhe kënaqësia e klientit, më pak artikuj/porosi të kthyera dhe më shumë shitje të përsëritura.
Këshilla ekspertësh: Zgjidhni një partner përmbushjeje me një rrjet qendrash përmbushjeje në të gjithë vendet e ndryshme. Në këtë mënyrë, ju mund të shpërndani mallrat tuaja nëpër qendra të shumta në varësi të tregjeve tuaja kyçe dhe të optimizoni kohën dhe kostot e dorëzimit. Ne ju këshillojmë të vizitoni operatorin e përmbushjes në person para se t’ua dërgoni mallrat tuaja atyre për t’u siguruar që keni zgjedhur një partner të besueshëm që plotëson të gjitha nevojat dhe kërkesat tuaja.
Logjistika e trajtimit të produkteve dhe materialeve
Logjistika e trajtimit të produkteve dhe materialeve në e-commercefulfillment mbulon ruajtjen e produkteve, organizimin e inventarit dhe përgatitjen e produkteve për transport. Shpejtësia e dorëzimit, kënaqësia e klientit dhe normat e kthimit varen nga menaxhimi efektiv. Në përmbushje të externalizuar, procesi përfshin edhe lëvizjen fizike të produkteve nga objekti prodhues ose magazina e tregtarëve online në magazinat e kompanisë logjistike/partnerit të përmbushjes, ku mallrat ruhen dhe dërgohen tek klientët online.
Menaxhimi i kontrollit të inventarit
Menaxhimi efektiv i kontrollit të inventarit është një komponent i rëndësishëm i e-commercelogistics ndërkombëtare. Ajo siguron që tregtarët online të ruajnë nivelet e balancuara të inventarit, duke shmangur si mbistocking ashtu edhe stockouts, gjë që mund të ndikojë negativisht në shitjet dhe të ardhurat. Duke përdorur një softuer të avancuar të menaxhimit të inventarit, jepet shikueshmëria në kohë reale e niveleve të inventarit, duke parashikuar kërkesën për produkte të ndryshme sezonale dhe duke optimizuar operacionet e restock.
Gjithashtu, integrimi i kontrollit të inventarit me sistemet e menaxhimit të magazinave rrit efikasitetin e përgjithshëm operacional dhe siguron përmbushjen e rregullt të rendit.

Source: euShipments.com
Kthimet dhe logjistika e kundërt
Menaxhimi i kthimeve , i njohur ndryshe si logjistika e kundërt, është procesi i trajtimit të mallrave të kthyera nga klienti përsëri në qendrën e përmbushjes. Logjistika e kundërt është një komponent thelbësor i logjistikës së e-commerce që ndikon drejtpërdrejt në besimin e klientëve dhe besnikërinë e markës.
Menaxhimi efektiv i kthimeve përfshin një proces të rifreskuar të kthimit për përdoruesit fundorë, duke ofruar zëvendësime të shpejta dhe rimbursime të shpejta në porositë e kthyera. Një proces kthimesh i mirëstrukturuar, së bashku me partneritetin me një ofrues logjistik me përvojë, mund të përmirësojë ndjeshëm kënaqësinë e klientit dhe të zvogëlojë kostot operative.
Në shumë raste, partneri i transportit detar nuk merr kthime. Megjithatë, është e rëndësishme që kjo të ndodhë në sinkron dhe që shitësit online të mbështeten në një adresë lokale kthimi për të gjitha tregjet ku shesin. Shpejtësia e procesit të kthimit është gjithashtu shumë e rëndësishme në mënyrë që produktet e kthyera të jenë gati për rishitje sa më shpejt që të jetë e mundur në mënyrë që të ruhet stabiliteti i flotit financiar të shitësve online.
Këshilla ekspertësh: Adresa lokale e kthimit dhe pickimet e korrierëve direkt nga adresa e klientit janë shembuj të shërbimit të jashtëzakonshëm ndaj klientit që ndërton marrëdhënie të forta me klientët dhe nxit rritjen e biznesit. Zgjidhni një partner logjistik që merret me të gjitha kthimet/shkëmbimet në emër të dyqanit online dhe ofron një adresë lokale kthimi për sigurinë dhe komoditetin e klientëve online në çdo vend në të gjithë BE-në.
Logjistika e magazinimit dhe magazinimit
Këshilla ekspertësh: Ofsourcing operacionet logjistike për një ofrues me përvojë të logjistikës do të optimizojë kohën dhe burimet e biznesit të e-commerce, duke rritur efikasitetin e përgjithshëm të proceseve. Tregtarët online paguajnë vetëm për hapësirën e magazinimit dhe shërbimet që kanë përdorur, duke qenë kështu në gjendje të investojnë fondet nga ky optimizim i kostos në marketingun dhe shitjet e tyre.
Logjistika e menaxhimit të transportit dhe dorëzimit
Përveç ruajtjes dhe plotësimit të produkteve, një tjetër rol kyç shërbimi në menaxhimin e logjistikës është procesi i transportit dhe dorëzimit. Për shumë biznese të tregtisë elektronike, zgjerimi ndërkombëtar bëhet i vështirë kur bëhet fjalë për furnizimet ndërkufitare. Çdo treg brenda BE-së ka specifikat e veta dhe mënyrën më të zakonshme të transportit, pra, metodat e dërgimit të miljes së fundit. Për t’iu përgjigjur mënyrës më të mirë ndaj kërkesave të klientëve, efektiviteti i dërgesës është subjekt i respektimit të metodave të preferuara të dorëzimit nga klientët përfundimtarë.
Këshilla ekspertësh: Në vend që të negocioni termat dhe të monitoroni performancën e korrierëve lokalë të ndryshëm të preferuar, partner me integratorët e shërbimeve të korrierëve që ju ofrojnë drejtpërdrejt portofolin e shërbimeve të partnerëve të shumtë të dërgimit të miljes së fundit në secilin vend. Për shembull euShipments.com integron zgjidhjen e 60+ premium dhe korrierët e preferuar duke ofruar kështu mbi 800 metoda të dorëzimit në 27+ vende të Evropës, duke përfshirë edhe opsionin jashtëzakonisht popullor në CEE Cash-on-delivery.
Paketimi i produktit
Në industrinë e e-commerce, paketimi i produkteve gjatë procesit të përmbushjes ka rëndësinë më të madhe për një gjendje të përsosur dhe përvojë pozitive të klientit pas dorëzimit. Sidomos kur bëhet fjalë për produkte të brishta si elektronika, kozmetika, shtëpia & deco, etj. Gjithashtu, metodat fleksibël të paketimit që lejojnë paketimin e personalizuar ndihmojnë më tej në ndërtimin e njohjes dhe besnikërisë së markës.
Gjithnjë e më shumë bizneset e e-commerce po mbështeten gjithashtu në paketime të qëndrueshme dhe eko-miqësore, kështu që është e rëndësishme që partneri i përmbushjes mund të mbulojë kërkesa të ngjashme.

Source: euShipments.com
Të dhënat e zinxhirit të furnizimit dhe monitorimi me software
Menaxhimi i rrezikut dhe përputhshmëria
Ka mënyra të ndryshme për të menaxhuar rrezikun në proceset logjistike të e-commerce që kërkojnë fleksibilitet, përdorim të teknologjive të provuara dhe analiza të duhura të të dhënave logjistike. Strategjitë kryesore në këtë drejtim janë të lidhura me diversifikimin e korrierëve dhe metodave të dorëzimit në çdo treg. Ndjekja e statuseve të porosive në kohë reale mund të parandalojë gjasat e dërgesave të padorëzuara, gjë që nga ana e saj rrit përqindjen e shitjeve të suksesshme për biznesin.
Këshilla ekspertësh: Siç u përmend më sipër, integratorët e shërbimeve të korrierëve sigurojnë të paktën dy korrierë të miljes së fundit për çdo treg në rrjetin e tyre. Kjo jo vetëm që arrin një menaxhim të mirë të rrezikut, sidomos gjatë periudhave të pikut, por lokalizon edhe faqen e checkout-it të dyqanit online. Kur përfundojnë një porosi, blerësit kanë një zgjedhje të korrierëve të tyre të preferuar vendas dhe metodat e dorëzimit (të tilla si Cash-on-delivery), gjë që zvogëlon normat e braktisura të karrocerisë.
Zinxhiri i furnizimit kundër logjistikës
Bërja e funksioneve të menaxhimit të logjistikës funksionon brenda menaxhimit të zinxhirit të furnizimit
Menaxhimi i zinxhirit të furnizimit është më kompleks se vetë menaxhimi i logjistikës, pasi mbulon më shumë procese. Në fakt, logjistika është pjesa e zinxhirit të furnizimit që përqendrohet kryesisht në ruajtjen, menaxhimin dhe transportin e mallrave. Ndërsa funksionet e menaxhimit të logjistikës janë të lidhura me fushat e fokusit të mësipërm, operacionet e zinxhirit të furnizimit janë të dedikuara për të gjithë procesin që nga prodhimi i një produkti deri te dorëzimi i suksesshëm i tij tek një klient përfundimtar.
Integrimi efektiv i praktikave më të mira logjistike brenda funksioneve më të gjera të zinxhirit të furnizimit mund të përmirësojë shumë aspekte të biznesit, si kostot operative dhe të transportit detar, kohën e tranzitit dhe përvojën e përgjithshme të klientëve.
Cilat sfida hasen në logjistikën e zinxhirit të furnizimit?
Modeli i biznesit të shitjes me pakicë dhe dropshipping është mjaft i zakonshëm në industrinë globale të e-commerce, ku zinxhiri i furnizimit “i plotë” zëvendësohet vetëm nga pjesa e tij logjistike.
Kështu, proceset e pastra logjistike janë subjekt i optimizimit të zgjeruar ndjeshëm, ndërsa gjasat e ndërprerjes së zinxhirit të furnizimit janë shumë më të mëdha. Pavarësisht nga këto sfida, zinxhiri i furnizimit mund të përshtatet me përmirësimet e procesit logjistik, duke përfituar nga IA dhe novacioni teknologjik.
Mendimet përfundimtare
Një kuptim i mirë i proceseve logjistike është kyç për suksesin e një biznesi ndërkufitar të tregtisë elektronike. Vetë logjistika, duke qenë një industri krejt e veçantë, përfshin procese komplekse që kërkojnë përvojë dhe ekspertizë që shumica e tregtarëve online nuk i posedojnë.
Në vend që të aplikojë një metodë gjykimi dhe gabimi ndaj logjistikës, ofrimi i saj tek ekspertët me një rrjet përmbushjeje dhe logjistike me mbulim në të gjithë BE-në për të mbështetur zgjerimin ndërkombëtar të klientëve të saj eCommerce është opsioni optimal.

Source: Depositphotos
Pyetjet e shpeshta
Cili është qëllimi kryesor i menaxhimit të logjistikës?
Qëllimi kryesor i menaxhimit të logjistikës është të garantojë ruajtjen e optimizuar dhe efikase të kostos, menaxhimin e inventarit, përpunimin e porosive dhe transportin e mallrave.
Pse është i rëndësishëm menaxhimi i logjistikës?
Menaxhimi i logjistikës ka një rol thelbësor për monitorimin e nivelit të inventarit, dorëzimin e saktë të produkteve dhe shërbimin efektiv ndaj klientit. Mundësimi i logjistikës fleksibël tregtarët online mund të ndërtojnë marrëdhënie të forta afatgjata me klientët dhe të zhvillojnë biznesin e tyre ndërkombëtarisht me besim.
Cili është ndryshimi midis menaxhimit të zinxhirit të furnizimit dhe menaxhimit të logjistikës?
Menaxhimi i logjistikës është përgjegjës për magazinimin, menaxhimin e inventarit, plotësimin e porosive dhe transportin, ndërsa aslo i menaxhimit të zinxhirit të furnizimit përfshin blerjen e materialeve, prodhimin e mallrave ose marrëdhëniet me furnizuesit.
Cilat janë prirjet kryesore të logjistikës dhe zinxhirit të furnizimit?
Rëndësia dhe kërkesa për furnizimet e ditës tjetër po rriten vazhdimisht. Përveç kësaj, një numër në rritje i konsumatorëve online po përqendrohen në qëndrueshmërinë dhe fleksibilitetin në dërgesat, duke preferuar dorëzimin jashtë shtëpisë (OOH) – në Pick-up-Drop-off (PUDO) ose dollapë.