3 min. duke lexuar

Pse Evropa Jugore do të arrijë 9.6% rritje kundrejt 5.4% të Evropës Lindore

Sipas një studimi të ECDB, Evropa Jugore do të përshpejtojë rritjen e saj të shitjes me pakicë në internet në 9.6% në vit në periudhën 2025-2029, ndërsa Evropa Lindore ngadalësohet në 5.4%. Kjo përmbysje vjen pavarësisht se Evropa Lindore është rritur dukshëm më shpejt vitet e fundit.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Pse Evropa Jugore do të arrijë 9.6% rritje kundrejt 5.4% të Evropës Lindore
Burimi: ChatGPT

Madhësi e ngjashme, të ardhura të ndryshme

Të dy rajonet kanë popullsi pothuajse identike – Evropa Lindore numëron 237.7 milionë banorë në 9 vende dhe Evropa Jugore 238.1 milionë në 14 vende. Dallimi qëndron në të ardhurat nga tregtia online.

Evropa Jugore gjeneron 557.9 dollarë për person në vit, Evropa Lindore vetëm 434.7 dollarë.

Ky hendek shpjegon pse Evropa Lindore ka ende hapësirë për rritje të përgjithshme më të shpejtë me një CAGR prej 9.0% kundrejt 8.3% në Evropën Jugore për periudhën 2020-2029.

Lindja u rrit në mënyrë të qëndrueshme, jugu përjetoi luhatje

Midis 2020 dhe 2024, Evropa Lindore u rrit me 16.1% në vit – e qëndrueshme dhe e qëndrueshme. Evropa Jugore arriti vetëm 4.2%, por me lëkundje të egra. Në vitin 2020, rritja u rrit në 70.1%, vetëm për të rënë në territor negativ në 2022 dhe 2024.

Arsyeja? Evropa Jugore, duke përfshirë Spanjën, Italinë dhe Portugalinë, u godit më rëndë nga Covid. Tregtia online shpërtheu papritur aty ku mezi ekzistonte më parë. Evropa Lindore kaloi nëpër transformim dixhital më gradualisht.

Southern Europe vs Eastern Europe eCommerce revenue growth comparison 2020-2029 showing CAGR rates of 9.6% vs 4.2%

Source: ECDB

Pas vitit 2025, rolet ndryshojnë

Shitjet online mbajnë një pjesë prej 10.5% të totalit të shitjes me pakicë në Evropën Jugore dhe 8.4% në Evropën Lindore. Pavarësisht dixhitalizimit më të avancuar, Evropa Jugore do të përshpejtohet përsëri pas vitit 2025.

Evropa Lindore arriti një ngadalësim. Tregjet lokale si eMAG dhe Ozon, si dhe AliExpress dhe Temu po ndërtojnë besimin e klientëve, por rajoni pengohet nga lufta midis Rusisë dhe Ukrainës.

Politika vendos

Evropa Jugore ka një avantazh strukturor – më shumë anëtarë të BE-së, që do të thotë infrastrukturë më e mirë dixhitale dhe rregullore që mbështesin rritjen. Evropa Lindore ka një popullsi pak më të re që kërkon pazare, por paqëndrueshmëria politike kufizon potencialin.

Të dy rajonet kanë akses në broadband dhe telefona inteligjentë të përballueshëm. Të dy përfitojnë nga një kombinim i lojtarëve vendas (El Corte Inglés, Skroutz, Trendyol) dhe ndërkombëtarë. Dallimi është se Evropa Jugore tani ka kushte më të mira për rritje të mëtejshme.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU