2 min. duke lexuar

Profilet e Instagram do të jenë në gjendje të tregojnë publikisht interes në bashkëpunim

Instagram është gjithmonë duke menduar për mënyra novatore për të ndihmuar artistët. Në përpjekje për të forcuar marrëdhëniet dhe për të nxitur punën në ekip, ajo po nis emërtimin "Të hapur për të bashkëpunuar".

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Profilet e Instagram do të jenë në gjendje të tregojnë publikisht interes në bashkëpunim
Burimi: @liahaberman

Logoja “Open to Collaborating” u lejon krijuesve të shprehin hapursinë e tyre në bashkimin me të tjerët. Kur është mundësuar, ky status tregon në komunikim dhe në profilin e krijuesit, duke u bërë të ditur partnerëve të mundshëm se profili është i disponueshëm për bashkëpunim. Kjo veçori mund të revolucionarizojë marketingun e influencuesve duke lehtësuar bashkëpunimet më organike dhe transparente midis markave dhe krijuesve.

Mjeti i ri është projektuar për të lehtësuar procesin e gjetjes së partnerëve të rinj dhe lidhjes me prodhuesit me mendje të ngjashme.

Si ta shtoj statusin e “Hapur për bashkëpunim”?

  1. Ndrysho aplikacionin
  2. Shko tek paneli profesional në Instagram.
  3. Duhet të shfaqet një opsion i ri “Collaboratioon”.
  4. Zgjidhni opsionin “Të hapur për bashkëpunim”.
  5. Vendosni këtë opsion për të aktivizuar funksionin.

Instagram e bën më të lehtë për prodhuesit e ndryshëm të gjejnë njëri-tjetrin dhe të bashkëpunojnë, gjë që krijon mundësi të reja për kreativitet, rritje të audiencës, dhe zhvillim të biznesit. Kjo veçori mund të ndikojë ndjeshëm në marketingun e influencuesve duke rationalizuar partneritetet dhe duke zgjeruar shtrirjen në të gjithë rrjetet e ndryshme të krijuesve.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU