Shërbimet nxitin prirjet holandeze të rritjes së ekommerce
Gjëja më e madhe që e bëri tregtinë elektronike holandeze të rritej ishin shërbimet, të cilat u rritën me 13%. Pati një rritje të madhe prej 27% në sigurimin shëndetësor e dëmtues dhe shitjet e biletave për vendet dhe veprimtaritë u rritën gjithashtu. Kjo ishte pjesërisht për shkak se Olimpiada po vinte në Francë.
Shpenzimet për mallrat qëndruan mjaft të qëndrueshme, me vetëm një rritje prej 1%, por numri i mallrave të blera ra me 4%. Disa kategori, si Shoes & Personal Lifestyle dhe Food/Nearfood, panë një rënie prej 11%.
Shpenzime të ndryshme online në të gjitha kategoritë
Përqindja e blerjeve online që bëjnë njerëzit ndryshon shumë mes kategorive. Më shpesh, njerëzit blejnë shërbime online në vend të mallrave.
Për shembull, vetëm 8% e shpenzimeve për ushqim dhe pije pranë ushqimit ndodh online, gjë që sjell uljen e mesatares totale. Kur kjo kategori nxirret jashtë, konsumatorët shpenzojnë 37% të të ardhurave të tyre me pakicë në blerjet online.
Blerjet ndërkufitare: Një prirje në rritje në ekommerce hollandeze
Me një rritje prej 6% në 20.3 milion shitje të bëra jashtë Hollandës, blerjet ndërkufitare janë në rritje. Dyqanet kineze online janë bërë shumë të famshme. Në përgjithësi, njerëzit shpenzuan 16% më shumë në dyqanet e huaja online, ose 2.3 miliard €.
Në gjysmën e parë të vitit 2024, holandezët blenë 6 milionë gjëra nga Kina. Çdo blerje kushton mesatarisht 41 €, që është shumë më pak se mesatarja në Holandë (101 €) ose vende të tjera evropiane si Gjermania (110 €).
Metodat e shpenzimeve dhe pagesave mobile
Këto prirje në rritje në ecommerce holandeze tregojnë se si blerjet online po ndryshojnë në Holandë, me shërbimet dhe blerjet përtej kufijve që po bëhen më të rëndësishme.