3 min. duke lexuar

Prirjet ekonomike: rritja e kursimeve të BE dhe rimëkëmbja e shpenzimeve të SHBA

Prirjet ekonomike janë divergjuar në Shtetet e Bashkuara dhe Evropë që nga epidemia, siç vihet re nga Financial Times (FT). Ndërsa të dy rajonet pësuan kursime më të larta gjatë bllokimit, amerikanët tani kanë rritur shpenzimet e tyre, duke kontribuar në rritjen ekonomike. Në të kundërt, evropianët kanë ruajtur norma më të larta kursimi, pjesërisht për shkak të ankthit që vjen nga pushtimi i Ukrainës nga Rusia.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Prirjet ekonomike: rritja e kursimeve të BE dhe rimëkëmbja e shpenzimeve të SHBA
Burimi: Depositphotos

Prirjet ekonomike: Normat e kursimeve ndryshojnë përtej Atlantikut

Raporti i kursimit të familjeve në Evropë arriti nivelin më të lartë tre-vjeçar prej 15.7% në tremujorin që përfundon qershorin, shumë më tepër se norma para pandemisë prej 12.3%. Shifrat e fundit të Eurostat kjo prirje qëndron në kontrast të fortë me Shtetet e Bashkuara, ku norma e kursimeve personale në tremujorin e dytë ishte 5.2%, më pak nën mesataren midis 2010 dhe 2019 prej 6.1%.

“Norma më e ulët e kursimit në SHBA ka ndihmuar në nxitjen e shpenzimeve të konsumit, që ka qenë shtysa kryesore e rritjes amerikane dhe një arsye kryesore pse ekonomia amerikane është rritur më shpejt se ekonomia evropiane,” tha kryeekonomisti Moody’s Analytics .

Megjithatë, industria e shitjes me pakicë e SHBA ka probleme ndërsa fillon sezoni i blerjeve të festave. Shpenzimet e konsumit të SHBA u ngadalësuan në gusht, duke u rritur me vetëm 0.2% nga 0.5% në korrik. Të dhënat nga Byroja e Analizës Ekonomike tregojnë për shpenzimet e hershme të kthimit në shkollë dhe të udhëtimit, si dhe presionet e vazhdueshme të rritjes së punësimit ndoshta duke pasur një rol në këtë shpenzim më të ulët.

Besimi i konsumatorit të SHBA rritet mes sfidave në vazhdim

Pavarësisht nga këto vështirësi, besimi i konsumatorëve në ekonominë e SHBA tregon premtim. Nga 67.9 muajin paraprak, indeksi i ndjenjës së konsumatorit të Universitetit të Miçiganit u rrit në 70.1.

“Ndërsa ndjenja mbetet nën mesataren e saj historike pjesërisht për shkak të zhgënjimit lidhur me çmimet e larta, konsumatorët janë plotësisht të vetëdijshëm se inflacioni ka vazhduar të ngadalësohet,” vuri në dukje drejtoresha e sondazheve Joanne Hsu.

Ajo vuri në dukje gjithashtu se rezultatet e zgjedhjeve të ardhshme do të përcaktojnë aspiratat e shumë njerëzve.

Edhe pse ende ekzistojnë pyetje lidhur me nivelet e shpenzimeve ndërsa afrohet sezoni i rëndësishëm i blerjeve të festave , ky optimizëm i matur mund të ndihmojë dyqanet. Prirjet e ndryshme të blerjes në SHBA dhe Evropë tërheqin vëmendjen ndaj ndërveprimit të ndërlikuar të ngjarjeve gjeopolitike dhe elementëve ekonomikë që ndikojnë në sjelljen e konsumatorëve në të dy anët e Atlantikut.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit
4 min. duke lexuar

Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit

Komisioni Evropian ka publikuar kohët e fundit lidhur me rezultatet nga monitorimi i gjerë i shitësve online të mallrave të dorës së dytë . Sipas raportit zyrtar nga KE dhe autoritetet kombëtare të mbrojtjes së konsumatorit nga 27 vende (25 vende anëtare të BE plus Islanda dhe Norvegjia), deri në 52% e e-dyqaneve të mbikqyrura […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+