3 min. duke lexuar

Prirjet ekonomike: rritja e kursimeve të BE dhe rimëkëmbja e shpenzimeve të SHBA

Prirjet ekonomike janë divergjuar në Shtetet e Bashkuara dhe Evropë që nga epidemia, siç vihet re nga Financial Times (FT). Ndërsa të dy rajonet pësuan kursime më të larta gjatë bllokimit, amerikanët tani kanë rritur shpenzimet e tyre, duke kontribuar në rritjen ekonomike. Në të kundërt, evropianët kanë ruajtur norma më të larta kursimi, pjesërisht për shkak të ankthit që vjen nga pushtimi i Ukrainës nga Rusia.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Prirjet ekonomike: rritja e kursimeve të BE dhe rimëkëmbja e shpenzimeve të SHBA
Burimi: Depositphotos

Prirjet ekonomike: Normat e kursimeve ndryshojnë përtej Atlantikut

Raporti i kursimit të familjeve në Evropë arriti nivelin më të lartë tre-vjeçar prej 15.7% në tremujorin që përfundon qershorin, shumë më tepër se norma para pandemisë prej 12.3%. Shifrat e fundit të Eurostat kjo prirje qëndron në kontrast të fortë me Shtetet e Bashkuara, ku norma e kursimeve personale në tremujorin e dytë ishte 5.2%, më pak nën mesataren midis 2010 dhe 2019 prej 6.1%.

“Norma më e ulët e kursimit në SHBA ka ndihmuar në nxitjen e shpenzimeve të konsumit, që ka qenë shtysa kryesore e rritjes amerikane dhe një arsye kryesore pse ekonomia amerikane është rritur më shpejt se ekonomia evropiane,” tha kryeekonomisti Moody’s Analytics .

Megjithatë, industria e shitjes me pakicë e SHBA ka probleme ndërsa fillon sezoni i blerjeve të festave. Shpenzimet e konsumit të SHBA u ngadalësuan në gusht, duke u rritur me vetëm 0.2% nga 0.5% në korrik. Të dhënat nga Byroja e Analizës Ekonomike tregojnë për shpenzimet e hershme të kthimit në shkollë dhe të udhëtimit, si dhe presionet e vazhdueshme të rritjes së punësimit ndoshta duke pasur një rol në këtë shpenzim më të ulët.

Besimi i konsumatorit të SHBA rritet mes sfidave në vazhdim

Pavarësisht nga këto vështirësi, besimi i konsumatorëve në ekonominë e SHBA tregon premtim. Nga 67.9 muajin paraprak, indeksi i ndjenjës së konsumatorit të Universitetit të Miçiganit u rrit në 70.1.

“Ndërsa ndjenja mbetet nën mesataren e saj historike pjesërisht për shkak të zhgënjimit lidhur me çmimet e larta, konsumatorët janë plotësisht të vetëdijshëm se inflacioni ka vazhduar të ngadalësohet,” vuri në dukje drejtoresha e sondazheve Joanne Hsu.

Ajo vuri në dukje gjithashtu se rezultatet e zgjedhjeve të ardhshme do të përcaktojnë aspiratat e shumë njerëzve.

Edhe pse ende ekzistojnë pyetje lidhur me nivelet e shpenzimeve ndërsa afrohet sezoni i rëndësishëm i blerjeve të festave , ky optimizëm i matur mund të ndihmojë dyqanet. Prirjet e ndryshme të blerjes në SHBA dhe Evropë tërheqin vëmendjen ndaj ndërveprimit të ndërlikuar të ngjarjeve gjeopolitike dhe elementëve ekonomikë që ndikojnë në sjelljen e konsumatorëve në të dy anët e Atlantikut.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU