4 min. duke lexuar

Prirjet e para të blerjeve të Krishtlindjeve: shpenzime të matura të SHBA

Trendet e hershme të blerjeve të Krishtlindjeve po modelojnë peizazhin e shitjes me pakicë, ndërsa shitësit e e-commerce gradualisht grumbullohen për sezonin. Klientët janë tashmë në kërkim të marrëveshjeve të mira dhe blerjeve të dobishme. Një raport i ri i Gartner ofron njohuri të reja mbi këtë fenomen të hershëm të blerjeve, duke theksuar prirjet e rëndësishme që sektori i e-commerce duhet t'i vërë veshin. Këto prirje të hershme të blerjeve të Krishtlindjeve paraqesin mundësi për shitësit që të përshtaten me ndryshimin e preferencave të konsumatorëve dhe të përfitojnë nga sezoni i zgjatur i festave.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Prirjet e para të blerjeve të Krishtlindjeve: shpenzime të matura të SHBA
Burimi: Depositphotos

Trendi në rritje i blerjeve të hershme

Një sondazh i fundit i Gartner zbulon se 32% e konsumatorëve amerikanë planifikojnë të nisin blerjet e tyre të Krishtlindjeve midis korrikut dhe tetorit, duke treguar një zhvendosje drejt blerjeve të mëparshme. Në krahasim, 29% e klientëve planifikojnë të fillojnë blerjet në nëntor.

Ky ndryshim sjelljeje paraqet një mundësi për bizneset e e-commerce për të angazhuar klientët shumë paraprakisht. Shitësit kryesorë si Amazon dhe Target tashmë janë duke promovuar ngjarjet e shitjeve të vjeshtës të tilla si Prime Big Deal Days dhe Circle Week.

Ndikimi i inflacionit në portofol

Sondazhi hedh dritë gjithashtu se si inflacioni po ndikon në sjelljen e blerjeve. Vetëm 14% e të anketuarve planifikojnë të rrisin shpenzimet e tyre të blerjeve të Krishtlindjeve krahasuar me vitin e kaluar, ndërsa 21% synojnë të ekonomizojnë dhe 64% presin të mbajnë të njëjtin nivel shpenzimesh.

Sipas 75% të të anketuarve, çmimet më të larta, në vend se rritja e të ardhurave të disponueshme, janë arsyeja kryesore për shpenzime më të larta për Krishtlindje.

Early Christmas shopping trends show US consumers adapting to inflation with cautious habits. Learn how online and hybrid services are shaping the extended holiday season.

Source: Gartner

Sezoni i blerjeve online dhe shërbimeve hibride në SHBA

Fatmirësisht për tregtinë elektronike, blerjet online mbeten popullore tek konsumatorët – 20% e konsumatorëve planifikojnë të rrisin blerjet e tyre online këtë vit. Përveç kësaj, 57% e të anketuarve kanë ndërmend të përdorin shërbimet hibride të blerjeve si blerja në internet, marrja në dyqan (BOPIS), pickimi në bordure, dorëzimi në të njëjtën ditë ose dorëzimi i përshpejtuar.

Edhe pse disa mundësi dorëzimi mund të mos jenë aq të përhapura në rajone të tjera, ato mund të shërbejnë si frymëzim. Është gjithashtu një kujtesë për e-dyqanet se sigurimi i dukshmërisë dhe disponueshmërisë është vendimtar. Klientët e vlerësojnë lehtësinë dhe fleksibilitetin , veçanërisht për blerësit e Krishtlindjeve.

Kthimi i produktit

Një numër në rritje konsumatorësh, veçanërisht më të rinj, preferojnë periudha të zgjatura kthimi. Të dhënat e Gartner tregojnë se mbi 70% e klientëve nën 40 vjeç do të vlerësonin afatet më fleksibël të kthimit që shtrihen përtej periudhës tradicionale 30-60 ditore.

Kompanitë e e-commerce që ofrojnë periudha të zgjatura kthimi gjatë sezonit të Krishtlindjeve mund të shohin norma më të larta konvertimi dhe kënaqësi të klientëve.

Kassi Socha, analist në Gartner, këshillon shitësit të fillojnë planifikimin për sezonin e Krishtlindjeve që në tremujorin e parë dhe të rafinojnë vazhdimisht strategjitë e tyre të marketingut.

“Kjo strategji u lejon ekipeve të marketingut të shqyrtojnë njohuritë e hershme të konsumatorëve dhe analizat e tregut, duke siguruar që hipotezat që ato vendosën në fillim të vitit të përmbushin shpresat e konsumatorëve të tyre objektivë,” pohon Socha.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Personalizimi i klientit të tregtisë elektronike: Si të nxisni angazhimin e klientit
34 min. duke lexuar

Personalizimi i klientit të tregtisë elektronike: Si të nxisni angazhimin e klientit

Imagjinoni të hyni në dyqanin tuaj të preferuar lokal dhe pronari ju përshëndet me emër, tashmë duke e ditur se çfarë mund t’ju pëlqejë. Ata kujtojnë blerjen tuaj të fundit dhe ju tregojnë për një artikull të ri që e plotëson atë në mënyrë të përsosur. Kjo lloj prekjeje personale ju bën të ndiheni të […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Lexoni artikullin
Tendencat e abonimit të tregtisë elektronike 2025
7 min. duke lexuar

Tendencat e abonimit të tregtisë elektronike 2025

Bazuar në Raportin e Trendeve të Abonimit Q1 2025 nga Subscrybe, ky artikull eksploron pesë tendenca që riformojnë ekonominë e abonimit. Në vend që thjesht të përmbledhin gjetjet, njohuritë përshtaten me kujdes për bizneset e tregtisë elektronike duke ruajtur pikat origjinale të të dhënave dhe shembujt e botës reale.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Si ofertat e lidhura me kartat transformojnë besnikërinë
17 min. duke lexuar

Si ofertat e lidhura me kartat transformojnë besnikërinë

Për shumë vite, shlyerja e një kuponi në dyqan për të fituar një zbritje ose shpërblim ishte një udhëtim i ngathët i klientit. Kuponët mund të kenë ekzistuar për aq kohë sa vetë dyqanet, por ardhja e celularit solli me vete kuponë celularë dhe mundësinë e drejtimit të fushatave të besnikërisë ‘me shumë kanale’, ku […]

Rob Downes Rob Downes
Loyalty, Rewards and CLO Expert
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+