Trendi në rritje i blerjeve të hershme
Një sondazh i fundit i Gartner zbulon se 32% e konsumatorëve amerikanë planifikojnë të nisin blerjet e tyre të Krishtlindjeve midis korrikut dhe tetorit, duke treguar një zhvendosje drejt blerjeve të mëparshme. Në krahasim, 29% e klientëve planifikojnë të fillojnë blerjet në nëntor.
Ky ndryshim sjelljeje paraqet një mundësi për bizneset e e-commerce për të angazhuar klientët shumë paraprakisht. Shitësit kryesorë si Amazon dhe Target tashmë janë duke promovuar ngjarjet e shitjeve të vjeshtës të tilla si Prime Big Deal Days dhe Circle Week.
Ndikimi i inflacionit në portofol
Sondazhi hedh dritë gjithashtu se si inflacioni po ndikon në sjelljen e blerjeve. Vetëm 14% e të anketuarve planifikojnë të rrisin shpenzimet e tyre të blerjeve të Krishtlindjeve krahasuar me vitin e kaluar, ndërsa 21% synojnë të ekonomizojnë dhe 64% presin të mbajnë të njëjtin nivel shpenzimesh.
Sipas 75% të të anketuarve, çmimet më të larta, në vend se rritja e të ardhurave të disponueshme, janë arsyeja kryesore për shpenzime më të larta për Krishtlindje.
Sezoni i blerjeve online dhe shërbimeve hibride në SHBA
Fatmirësisht për tregtinë elektronike, blerjet online mbeten popullore tek konsumatorët – 20% e konsumatorëve planifikojnë të rrisin blerjet e tyre online këtë vit. Përveç kësaj, 57% e të anketuarve kanë ndërmend të përdorin shërbimet hibride të blerjeve si blerja në internet, marrja në dyqan (BOPIS), pickimi në bordure, dorëzimi në të njëjtën ditë ose dorëzimi i përshpejtuar.
Edhe pse disa mundësi dorëzimi mund të mos jenë aq të përhapura në rajone të tjera, ato mund të shërbejnë si frymëzim. Është gjithashtu një kujtesë për e-dyqanet se sigurimi i dukshmërisë dhe disponueshmërisë është vendimtar. Klientët e vlerësojnë lehtësinë dhe fleksibilitetin , veçanërisht për blerësit e Krishtlindjeve.
Kthimi i produktit
Një numër në rritje konsumatorësh, veçanërisht më të rinj, preferojnë periudha të zgjatura kthimi. Të dhënat e Gartner tregojnë se mbi 70% e klientëve nën 40 vjeç do të vlerësonin afatet më fleksibël të kthimit që shtrihen përtej periudhës tradicionale 30-60 ditore.
Kompanitë e e-commerce që ofrojnë periudha të zgjatura kthimi gjatë sezonit të Krishtlindjeve mund të shohin norma më të larta konvertimi dhe kënaqësi të klientëve.
Kassi Socha, analist në Gartner, këshillon shitësit të fillojnë planifikimin për sezonin e Krishtlindjeve që në tremujorin e parë dhe të rafinojnë vazhdimisht strategjitë e tyre të marketingut.
“Kjo strategji u lejon ekipeve të marketingut të shqyrtojnë njohuritë e hershme të konsumatorëve dhe analizat e tregut, duke siguruar që hipotezat që ato vendosën në fillim të vitit të përmbushin shpresat e konsumatorëve të tyre objektivë,” pohon Socha.