
Studimi vjetor, i cili anketoi më shumë se 13.000 adoleshentë në SHBA, tregon se mediat sociale të adoleshentëve dhe zakonet e shikimit të videove po ndryshojnë. TikTok është aplikacioni më i popullarizuar për argëtim, por Instagrami është ende rrjeti social më popullor rreth e rrotull.
Kur bëhet fjalë për të parë video, Netflix mezi e mposht YouTube si favoritin e përditshëm. Ndarja e përdorimit të mediave sociale tregon se:
- Instagram është më i popullarizuari
- ndjekur nga TikTok (+5%)
- Snapchat (-3%) – ka humbur terren në këtë sondazh më të fundit
Ka edhe ndryshime në atë që adoleshentët janë të interesuar në vende të tjera.
- Pinterest ka marrë shumë popullaritet (+6%)
- Facebook ka bërë një rikthim të vogël (+2%)
- Nga ana tjetër, adoleshentët po përdorin aplikacionin X, që dikur quhej Twitter më pak (-2%)
Për arsye të planifikimit strategjik, këto ide më së shumti mbështesin mënyrat se si ne tashmë synojmë përdoruesit më të rinj. Por më shumë njerëz janë të interesuar në Pinterest dhe reklamat e Facebook-ut me energji AI po përmirësohen, gjë që mund të nënkuptojë mënyra të reja për t’u lidhur me të rinjtë.
Edhe me këto ndryshime, Instagram dhe TikTok janë ende aplikacionet më të njohura në këtë grupmoshë.