
Çfarë i shtyn vërtet konsumatorët?
Është e rëndësishme të theksohet se cilësia e produktit u citua si faktori më i rëndësishëm nga 73% e të anketuarve. Faktori i dytë më i rëndësishëm është qëndrueshmëria e çmimeve, e cila u deklarua nga 70% e pjesëmarrësve.
Sondazhi arrin në përfundimin se “Konsumatorët janë në kërkim të vlerës për paratë e tyre“.
Faktorë të tjerë që ndikojnë në vendimet e konsumatorëve janë shqyrtimet pozitive në internet (33%) dhe një reputacion i mirë i markës (28%). Në botën moderne, është mjaft intriguese që 11% e të anketuarve e konsideronin si të rëndësishme një prani të mirë në rrjetet sociale. Ndërsa 7% theksuan kreativitetin në marketing.
Preferencat janë mjaft të ndryshme në varësi të industrisë. Ndërsa 88% e njerëzve në media dhe argëtim nxjerrin në pah çmimet e përballueshme. Kjo shifër është 84% në tregtinë me pakicë; Nuk është për t’u habitur që në shkencë dhe farmaceutikë, 90% e të anketuarve theksojnë cilësinë e produktit.
Preferenca të ndryshme vërehen bazuar në të dhënat demografike. Ndjeshmëria e çmimeve është një shqetësim për 73% të grave krahasuar me 66% të burrave. Një prani e fortë e mediave sociale është më e rëndësishme për grupmoshën 25-34 vjeç (22%). Megjithatë, rëndësia e saj zvogëlohet me rritjen e moshës; Vetëm 3% e kategorisë së moshave 55-64 vjeç e përmendin atë.

Source: Adobe
Çfarë i mban klientët larg?
Pothuajse të gjithë pjesëmarrësit e sondazhit theksuan se cilësia e dobët e produktit ishte arsyeja numër një që do t’i bënte ata të shmangnin blerjen. Mungesa e shërbimit të mirë ndaj klientit refrenon 66% të të anketuarve; Gati gjysma e tyre shtyhen nga mungesa e zbritjeve dhe programeve të besnikërisë. Në 32%, është një problem i njohjes së kufizuar të markës.
Teknikat e marketingut që nuk janë efektive
Më shumë se gjysma e të anketuarve u shtynë nga një mbingarkesë emailesh dhe njoftime shtytëse. Një shtesë prej 41% nuk janë të interesuar të synohen nëpërmjet reklamave ndërhyrëse, ndërsa 39% janë të irrituar nga reklamat që kanë mesazhe mashtruese.
E njëjta përqindje e pjesëmarrësve (39%) gjeti probleme me strategjinë e marketingut që përdor influencuesit dhe të famshmit. 33% të tjerë të të anketuarve janë të mërzitur nga mungesa e transparencës në çmime, ndërsa 25% janë shtyrë nga shërbimi i dobët ndaj klientit të kompanisë pas fushatave të marketingut.
Në sektorin e shitjes me pakicë, njoftimet e tepërta push shihen si më pak frymëzuese (55%), ndërsa 39% gjetën gjithashtu probleme me reklamat mashtruese. Problemi me njoftimet push vërehet edhe në segmentet e bamirësisë dhe shitjes, ku theksohet përkatësisht nga 70% dhe 75% e të anketuarve.

Source: Adobe
Sugjerime për veprim: Rekomandimet e e-commerce
1. Reklama: Komunikimi duhet të përshtatet me konsumatorin
Duke qenë se mërzia me reklamat ndërhyrëse dhe njoftimet e vazhdueshme është një faktor i rëndësishëm pakënaqësie, është koha për të ndryshuar qasjen tuaj të marketingut. Është thelbësore të ruhet vetëdija e markës, por është po aq e rëndësishme të përqendrohemi në kënaqësinë e klientit.
Për shkak të faktit se klientët aktualisht janë duke u ekspozuar ndaj shumë reklamave, mund të jetë e vlefshme për të provuar diçka të re.
27% e të anketuarve deklaruan se janë të interesuar në dyqanet fizike dhe ngjarjet pop-up.
2. Mediat sociale: Fuqia e mjetit
Përdorimi i përmbajtjeve relevante dhe reale në platformat e mediave sociale ndihmon në rritjen e ndërgjegjësimit të markës dhe krijimin e komunitetit. Që nga kritikat e klientëve e deri te të shtënat në prapaskenë— këtu mediat sociale mund t’ju ndihmojnë të angazhoheni me konsumatorët tuaj.
Një total prej 22% e pjesëmarrësve në sondazh deklaruan se zbulojnë marka të reja nëpërmjet Instagram, Facebook, dhe TikTok. Është vendimtare të ofrohet shërbim efikas ndaj klientit me përgjigje të shpejta në të gjitha platformat për të qenë të suksesshëm.
Sa i përket veçorive të shmangura të marketingut, është e mundur të eliminohen njoftimet e tepërta dhe të përqendrohen në produktet e cilësisë së lartë dhe çmimin e mirë.
Faqja juaj e e-commerce, pa dyshim, do të përmirësojë kënaqësinë e klientit gjatë blerjeve online.