Shtytja premium e X bie poshtë pavarësisht taktikave agresive të fushatës
Reklamat pop-up me ekran të plotë për X Premium janë pjesë e një fushate agresive që u nis nga X (ish Twitter). Një buton “x” i pozicionuar keq që përzihet në sfond e bën të vështirë për përdoruesit mbylljen e këtyre reklamave, gjë që ka çuar në kritika për dizajnin e tyre.
Edhe pse baza e përdoruesve të platformës po zvogëlohet dhe norma e saj e konvertimit X Premium është më pak se 1%, ajo ende shtyn për abonime me pagesë. Elon Musk kishte parashikuar se deri në këtë kohë do të kishte 9 milionë abonentë dhe deri në vitin 2028, ai shpreson të ketë 104 milionë.
Sipas vlerësimeve aktuale, vetëm rreth 1.3 milion përdorues kanë zgjedhur të përdorin shërbimin premium. Në përpjekje për të rritur numrin e abonentëve, platforma është gjithashtu duke reklamuar karakteristika si dhurata X Premium.
Fushata e abonimit duket të jetë pjesë përbërëse e një plani më të gjerë për të pakësuar varësinë e X në të ardhurat nga reklamat. Megjithatë, nuk duket se ka të ngjarë që këto nisma marketingu të rezultojnë në rritjen e ndjeshme të abonimeve që platforma kërkon, duke marrë parasysh ofertën aktuale të veçorive premium.
Meta shtyn harduerin VR, por përmbajtja mbetet ende prapa
Ndërkohë, Meta ka miratuar një strategji të ngjashme, duke treguar kufjet e saj VR, një element kyç i strategjisë së tij metaverse, nëpërmjet hapësirës së reklamave kryesore në Facebook dhe Instagram. Por ashtu si shërbimi premium i X, Meta ka një problem bazë: nuk ka mjaft aplikacione dhe përvoja interesante VR në ekosistemin aktual për ta bërë harduerin një domosdoshmëri.
Edhe pse biblioteka e përmbajtjes po zgjerohet dhe vetë teknologjia është mbresëlënëse, ajo ende nuk ka arritur nivelin e teknologjisë thelbësore të konsumit. Megjithatë, plani i Metës për t’i vënë këto produkte në dispozicion të miliarda përdoruesve të tij mund të shlyhet përfundimisht.
Shitjet e forta të aplikacioneve sociale bien rrafsh
Duke dërguar reklama për Snapchat+ direkt në inboxet e mesazheve të përdoruesve, Snapchat ka ndjekur shembullin. Mediat sociale tani ngjajnë më shumë me tregjet dixhitale sesa hapësirat sociale si rezultat i kësaj strategjie të marketingut të drejtpërdrejtë dhe punës së platformave të tjera.
Këto strategji agresive marketingu, megjithatë, janë më pak efektive tani sesa mund të kenë qenë në të kaluarën, sepse përdoruesit janë më të aftë për të shoshitur përmbajtjet promovuese.