3 min. duke lexuar

Platformat sociale luftojnë me shtytjen premium të festave

Me afrimin e festave, ka një ndryshim të dukshëm në mënyrën se si kompanitë e mëdha të mediave sociale reklamojnë shërbimet dhe mallrat e tyre të abonimit. Këto platforma aktualisht po përdorin reklama me ekran të plotë brenda aplikacioneve të tyre si pjesë e strategjive të tyre agresive të marketingut. Edhe pse kjo strategji përdor me efektshmëri bazën e tyre të stërmadhe të përdoruesve, natyra e saj potencialisht ndërhyrëse po tërheq kritika.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Platformat sociale luftojnë me shtytjen premium të festave
Burimi: Unsplash

Shtytja premium e X bie poshtë pavarësisht taktikave agresive të fushatës

Reklamat pop-up me ekran të plotë për X Premium janë pjesë e një fushate agresive që u nis nga X (ish Twitter). Një buton “x” i pozicionuar keq që përzihet në sfond e bën të vështirë për përdoruesit mbylljen e këtyre reklamave, gjë që ka çuar në kritika për dizajnin e tyre.

Edhe pse baza e përdoruesve të platformës po zvogëlohet dhe norma e saj e konvertimit X Premium është më pak se 1%, ajo ende shtyn për abonime me pagesë. Elon Musk kishte parashikuar se deri në këtë kohë do të kishte 9 milionë abonentë dhe deri në vitin 2028, ai shpreson të ketë 104 milionë.

X Premium

Source: Socialmediatoday.com

Sipas vlerësimeve aktuale, vetëm rreth 1.3 milion përdorues kanë zgjedhur të përdorin shërbimin premium. Në përpjekje për të rritur numrin e abonentëve, platforma është gjithashtu duke reklamuar karakteristika si dhurata X Premium.

Fushata e abonimit duket të jetë pjesë përbërëse e një plani më të gjerë për të pakësuar varësinë e X në të ardhurat nga reklamat. Megjithatë, nuk duket se ka të ngjarë që këto nisma marketingu të rezultojnë në rritjen e ndjeshme të abonimeve që platforma kërkon, duke marrë parasysh ofertën aktuale të veçorive premium.

Meta shtyn harduerin VR, por përmbajtja mbetet ende prapa

Ndërkohë, Meta ka miratuar një strategji të ngjashme, duke treguar kufjet e saj VR, një element kyç i strategjisë së tij metaverse, nëpërmjet hapësirës së reklamave kryesore në Facebook dhe Instagram. Por ashtu si shërbimi premium i X, Meta ka një problem bazë: nuk ka mjaft aplikacione dhe përvoja interesante VR në ekosistemin aktual për ta bërë harduerin një domosdoshmëri.

Edhe pse biblioteka e përmbajtjes po zgjerohet dhe vetë teknologjia është mbresëlënëse, ajo ende nuk ka arritur nivelin e teknologjisë thelbësore të konsumit. Megjithatë, plani i Metës për t’i vënë këto produkte në dispozicion të miliarda përdoruesve të tij mund të shlyhet përfundimisht.

Shitjet e forta të aplikacioneve sociale bien rrafsh

Duke dërguar reklama për Snapchat+ direkt në inboxet e mesazheve të përdoruesve, Snapchat ka ndjekur shembullin. Mediat sociale tani ngjajnë më shumë me tregjet dixhitale sesa hapësirat sociale si rezultat i kësaj strategjie të marketingut të drejtpërdrejtë dhe punës së platformave të tjera.

Këto strategji agresive marketingu, megjithatë, janë më pak efektive tani sesa mund të kenë qenë në të kaluarën, sepse përdoruesit janë më të aftë për të shoshitur përmbajtjet promovuese.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit
4 min. duke lexuar

Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit

Komisioni Evropian ka publikuar kohët e fundit lidhur me rezultatet nga monitorimi i gjerë i shitësve online të mallrave të dorës së dytë . Sipas raportit zyrtar nga KE dhe autoritetet kombëtare të mbrojtjes së konsumatorit nga 27 vende (25 vende anëtare të BE plus Islanda dhe Norvegjia), deri në 52% e e-dyqaneve të mbikqyrura […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+