
Përdoruesit mund të zgjedhin një bord publik për të ndarë, për të trokitur në ikonën “Share”, për të zgjedhur një template dhe për të ndarë pamjen e bordit si një Story me një përshkrim të animuar të elementeve të tyre të zgjedhura. Shënuesi “Kuruar në Pinterest”, i cili mund të shihet si një filial, zhduket, dhe ka për qëllim Tregimet dhe ri-ndarjen e Pins nëpërmjet atij formati. Kjo mund të jetë një mënyrë e shkëlqyer për të ndarë koleksionet tuaja të kunjave dhe gjërat që ju interesojnë me aplikacionin.
Pinterest shpreson se kjo do të tërheqë përdoruesit më të rinj:
“Përdoruesit e Pinterest i shohin bordet e tyre si shenjtërore personale për të ëndërruar botën e tyre dhe për të treguar personalitetet dhe estetikën e tyre unike. Për përdoruesit e Gen Z, Pinterest nuk është vetëm një platformë, ajo shërben si një hapësirë për vetë-zbulimin dhe shprehjen, ku ata formësojnë identitetet e tyre në termat e tyre, të lirë nga presionet e jashtme. Kjo lidhje me introspeksionin ka nxitur një rritje të numrit të bordeve të krijuara nga përdoruesit e Gen Z që nga viti i kaluar, duke tejkaluar brezat e tjerë.”
Me mbi 500 milionë aktivë në muaj, Pinterest është i prirur të shfrytëzojë këtë demografi për të maksimizuar potencialin e saj të rritjes, kryesisht me përdoruesit më të rinj.