3 min. duke lexuar

Përdoruesit kundërshtojnë reklamat e synuara në sondazhin e ri evropian

Përfytyroni të shfletoni rrjetin tuaj të mediave sociale dhe çdo reklamë që shihni ndihet e përshtatur në mënyrë të çuditshme për ju. Ky është realiteti i internetit të sotëm, i fuqizuar nga reklamat e personalizuara. Ndërsa gjigantët e teknologjisë si Facebook këmbëngulin se ne e duam këtë "përvojë të personalizuar", sondazhi ynë i fundit paraqet një tablo tjetër.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Përdoruesit kundërshtojnë reklamat e synuara në sondazhin e ri evropian
Burimi: Depositphotos

Studimi i ri nga YouGov pyeti mbi 2,000 përdorues të mediave sociale në Francë dhe Gjermani për mendimet e tyre mbi këto reklama. Rezulton se shumica e njerëzve nuk janë fansa. 57% thanë se nuk duan fare reklama të personalizuara , qoftë për produkte apo politikë. Vetëm 11% ishin në rregull me të dhënat e tyre personale që përdoreshin për targetimin e reklamave.

Source: YouGov

Njerëzit zvarriten veçanërisht kur bëhet fjalë për kategorizimin nga të ardhurat, pikëpamjet fetare ose ngjarjet e jetës si shtatzënia ose vdekja e të ndjerit. Ndihet invazive dhe shumica mendojnë se nuk duhet lejuar.

Mënyra se si funksionon PPC dhe sjellja jonë online gjurmohet për reklamat ngre gjithashtu vetullat. Pavarësisht nëse është ajo që bëjmë në platformat sociale apo veprimtaria jonë më e gjerë e internetit, një shumicë e qartë mendon se ky lloj mbikqyrjeje nuk duhet përdorur për reklama.

Reklamat politike janë një shqetësim edhe më i madh. Gati gjysma e të anketuarve shqetësohen se këto reklama të synuara mund të dëmtojnë demokracinë. Në Francë, ky numër shkon në 50%.

Një pjesë e madhe e problemit? Shumica prej nesh nuk e kanë idenë se si funksionon PPC dhe si po mblidhen dhe përdoren më vonë të dhënat tona. Gjithçka po ndodh në prapaskenë, me “pëlqimin” tonë të varrosur në ato terma dhe kushte të gjata që nuk i lexojmë kurrë.

Source: YouGov

Kjo nuk është vetëm për reklama të bezdisshme, për eample nga fushata PPC. Ka shqetësime të vërteta se si ky objektiv mund të polarizojë komunitetet, të përhapë keqinformim dhe madje të shtypë votat. Plus, kur të gjithë shohim reklama të ndryshme, është e vështirë të kesh një bisedë publike rreth pretendimeve të tyre.

Pra, çfarë mund të bëhet? Ne besojmë se kompanitë teknologjike duhet të rritin lojën e tyre, duke na dhënë më shumë kontroll mbi të dhënat tona dhe duke vënë kufij në mbikqyrjen ndërhyrëse. BE ka një shans për ta bërë këtë të ndodhë me Aktin e Shërbimeve Dixhitale (DSA).

Sondazhi ynë tregon se njerëzit janë gati për ndryshim. Shumica duan auditime të pavarura të algoritmeve të mediave sociale për të parandaluar përhapjen e përmbajtjeve të dëmshme. Shumë duan gjithashtu më shumë transparencë se kush është pas reklamave që shohim dhe si janë në shënjestër.

Me zgjedhjet e mëdha që vijnë në Gjermani dhe DSA në tryezë, tani është koha për të trajtuar këto shqetësime. Ky sondazh është vetëm një fotografi, por është e qartë: njerëzit nuk janë aq të ngazëllyer për personalizimin sa kompanitë teknologjike do të na bënin të besonim. A është koha për të rimenduar se si jemi në shënjestër të internetit?

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Meta AI po shpërndahet në Evropë
4 min. duke lexuar

Meta AI po shpërndahet në Evropë

Gjigandi i teknologjisë Meta zbuloi këtë javë se mjeti i tij bisedor i AI do të vendoset në 41 vende evropiane, duke përfshirë ato në Bashkimin Evropian, si dhe 21 territore jashtë shtetit – duke shënuar zgjerimin e tyre më të madh global të Meta AI deri më sot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+