
Studimi i ri nga YouGov pyeti mbi 2,000 përdorues të mediave sociale në Francë dhe Gjermani për mendimet e tyre mbi këto reklama. Rezulton se shumica e njerëzve nuk janë fansa. 57% thanë se nuk duan fare reklama të personalizuara , qoftë për produkte apo politikë. Vetëm 11% ishin në rregull me të dhënat e tyre personale që përdoreshin për targetimin e reklamave.

Source: YouGov
Njerëzit zvarriten veçanërisht kur bëhet fjalë për kategorizimin nga të ardhurat, pikëpamjet fetare ose ngjarjet e jetës si shtatzënia ose vdekja e të ndjerit. Ndihet invazive dhe shumica mendojnë se nuk duhet lejuar.
Mënyra se si funksionon PPC dhe sjellja jonë online gjurmohet për reklamat ngre gjithashtu vetullat. Pavarësisht nëse është ajo që bëjmë në platformat sociale apo veprimtaria jonë më e gjerë e internetit, një shumicë e qartë mendon se ky lloj mbikqyrjeje nuk duhet përdorur për reklama.
Reklamat politike janë një shqetësim edhe më i madh. Gati gjysma e të anketuarve shqetësohen se këto reklama të synuara mund të dëmtojnë demokracinë. Në Francë, ky numër shkon në 50%.
Një pjesë e madhe e problemit? Shumica prej nesh nuk e kanë idenë se si funksionon PPC dhe si po mblidhen dhe përdoren më vonë të dhënat tona. Gjithçka po ndodh në prapaskenë, me “pëlqimin” tonë të varrosur në ato terma dhe kushte të gjata që nuk i lexojmë kurrë.

Source: YouGov
Kjo nuk është vetëm për reklama të bezdisshme, për eample nga fushata PPC. Ka shqetësime të vërteta se si ky objektiv mund të polarizojë komunitetet, të përhapë keqinformim dhe madje të shtypë votat. Plus, kur të gjithë shohim reklama të ndryshme, është e vështirë të kesh një bisedë publike rreth pretendimeve të tyre.
Pra, çfarë mund të bëhet? Ne besojmë se kompanitë teknologjike duhet të rritin lojën e tyre, duke na dhënë më shumë kontroll mbi të dhënat tona dhe duke vënë kufij në mbikqyrjen ndërhyrëse. BE ka një shans për ta bërë këtë të ndodhë me Aktin e Shërbimeve Dixhitale (DSA).
Sondazhi ynë tregon se njerëzit janë gati për ndryshim. Shumica duan auditime të pavarura të algoritmeve të mediave sociale për të parandaluar përhapjen e përmbajtjeve të dëmshme. Shumë duan gjithashtu më shumë transparencë se kush është pas reklamave që shohim dhe si janë në shënjestër.
Me zgjedhjet e mëdha që vijnë në Gjermani dhe DSA në tryezë, tani është koha për të trajtuar këto shqetësime. Ky sondazh është vetëm një fotografi, por është e qartë: njerëzit nuk janë aq të ngazëllyer për personalizimin sa kompanitë teknologjike do të na bënin të besonim. A është koha për të rimenduar se si jemi në shënjestër të internetit?