3 min. duke lexuar

Përdoruesit kundërshtojnë reklamat e synuara në sondazhin e ri evropian

Përfytyroni të shfletoni rrjetin tuaj të mediave sociale dhe çdo reklamë që shihni ndihet e përshtatur në mënyrë të çuditshme për ju. Ky është realiteti i internetit të sotëm, i fuqizuar nga reklamat e personalizuara. Ndërsa gjigantët e teknologjisë si Facebook këmbëngulin se ne e duam këtë "përvojë të personalizuar", sondazhi ynë i fundit paraqet një tablo tjetër.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Përdoruesit kundërshtojnë reklamat e synuara në sondazhin e ri evropian
Burimi: Depositphotos

Studimi i ri nga YouGov pyeti mbi 2,000 përdorues të mediave sociale në Francë dhe Gjermani për mendimet e tyre mbi këto reklama. Rezulton se shumica e njerëzve nuk janë fansa. 57% thanë se nuk duan fare reklama të personalizuara , qoftë për produkte apo politikë. Vetëm 11% ishin në rregull me të dhënat e tyre personale që përdoreshin për targetimin e reklamave.

Source: YouGov

Njerëzit zvarriten veçanërisht kur bëhet fjalë për kategorizimin nga të ardhurat, pikëpamjet fetare ose ngjarjet e jetës si shtatzënia ose vdekja e të ndjerit. Ndihet invazive dhe shumica mendojnë se nuk duhet lejuar.

Mënyra se si funksionon PPC dhe sjellja jonë online gjurmohet për reklamat ngre gjithashtu vetullat. Pavarësisht nëse është ajo që bëjmë në platformat sociale apo veprimtaria jonë më e gjerë e internetit, një shumicë e qartë mendon se ky lloj mbikqyrjeje nuk duhet përdorur për reklama.

Reklamat politike janë një shqetësim edhe më i madh. Gati gjysma e të anketuarve shqetësohen se këto reklama të synuara mund të dëmtojnë demokracinë. Në Francë, ky numër shkon në 50%.

Një pjesë e madhe e problemit? Shumica prej nesh nuk e kanë idenë se si funksionon PPC dhe si po mblidhen dhe përdoren më vonë të dhënat tona. Gjithçka po ndodh në prapaskenë, me “pëlqimin” tonë të varrosur në ato terma dhe kushte të gjata që nuk i lexojmë kurrë.

Source: YouGov

Kjo nuk është vetëm për reklama të bezdisshme, për eample nga fushata PPC. Ka shqetësime të vërteta se si ky objektiv mund të polarizojë komunitetet, të përhapë keqinformim dhe madje të shtypë votat. Plus, kur të gjithë shohim reklama të ndryshme, është e vështirë të kesh një bisedë publike rreth pretendimeve të tyre.

Pra, çfarë mund të bëhet? Ne besojmë se kompanitë teknologjike duhet të rritin lojën e tyre, duke na dhënë më shumë kontroll mbi të dhënat tona dhe duke vënë kufij në mbikqyrjen ndërhyrëse. BE ka një shans për ta bërë këtë të ndodhë me Aktin e Shërbimeve Dixhitale (DSA).

Sondazhi ynë tregon se njerëzit janë gati për ndryshim. Shumica duan auditime të pavarura të algoritmeve të mediave sociale për të parandaluar përhapjen e përmbajtjeve të dëmshme. Shumë duan gjithashtu më shumë transparencë se kush është pas reklamave që shohim dhe si janë në shënjestër.

Me zgjedhjet e mëdha që vijnë në Gjermani dhe DSA në tryezë, tani është koha për të trajtuar këto shqetësime. Ky sondazh është vetëm një fotografi, por është e qartë: njerëzit nuk janë aq të ngazëllyer për personalizimin sa kompanitë teknologjike do të na bënin të besonim. A është koha për të rimenduar se si jemi në shënjestër të internetit?

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU