3 min. duke lexuar

Përdoruesit kundërshtojnë reklamat e synuara në sondazhin e ri evropian

Përfytyroni të shfletoni rrjetin tuaj të mediave sociale dhe çdo reklamë që shihni ndihet e përshtatur në mënyrë të çuditshme për ju. Ky është realiteti i internetit të sotëm, i fuqizuar nga reklamat e personalizuara. Ndërsa gjigantët e teknologjisë si Facebook këmbëngulin se ne e duam këtë "përvojë të personalizuar", sondazhi ynë i fundit paraqet një tablo tjetër.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Përdoruesit kundërshtojnë reklamat e synuara në sondazhin e ri evropian
Burimi: Depositphotos

Studimi i ri nga YouGov pyeti mbi 2,000 përdorues të mediave sociale në Francë dhe Gjermani për mendimet e tyre mbi këto reklama. Rezulton se shumica e njerëzve nuk janë fansa. 57% thanë se nuk duan fare reklama të personalizuara , qoftë për produkte apo politikë. Vetëm 11% ishin në rregull me të dhënat e tyre personale që përdoreshin për targetimin e reklamave.

Source: YouGov

Njerëzit zvarriten veçanërisht kur bëhet fjalë për kategorizimin nga të ardhurat, pikëpamjet fetare ose ngjarjet e jetës si shtatzënia ose vdekja e të ndjerit. Ndihet invazive dhe shumica mendojnë se nuk duhet lejuar.

Mënyra se si funksionon PPC dhe sjellja jonë online gjurmohet për reklamat ngre gjithashtu vetullat. Pavarësisht nëse është ajo që bëjmë në platformat sociale apo veprimtaria jonë më e gjerë e internetit, një shumicë e qartë mendon se ky lloj mbikqyrjeje nuk duhet përdorur për reklama.

Reklamat politike janë një shqetësim edhe më i madh. Gati gjysma e të anketuarve shqetësohen se këto reklama të synuara mund të dëmtojnë demokracinë. Në Francë, ky numër shkon në 50%.

Një pjesë e madhe e problemit? Shumica prej nesh nuk e kanë idenë se si funksionon PPC dhe si po mblidhen dhe përdoren më vonë të dhënat tona. Gjithçka po ndodh në prapaskenë, me “pëlqimin” tonë të varrosur në ato terma dhe kushte të gjata që nuk i lexojmë kurrë.

Source: YouGov

Kjo nuk është vetëm për reklama të bezdisshme, për eample nga fushata PPC. Ka shqetësime të vërteta se si ky objektiv mund të polarizojë komunitetet, të përhapë keqinformim dhe madje të shtypë votat. Plus, kur të gjithë shohim reklama të ndryshme, është e vështirë të kesh një bisedë publike rreth pretendimeve të tyre.

Pra, çfarë mund të bëhet? Ne besojmë se kompanitë teknologjike duhet të rritin lojën e tyre, duke na dhënë më shumë kontroll mbi të dhënat tona dhe duke vënë kufij në mbikqyrjen ndërhyrëse. BE ka një shans për ta bërë këtë të ndodhë me Aktin e Shërbimeve Dixhitale (DSA).

Sondazhi ynë tregon se njerëzit janë gati për ndryshim. Shumica duan auditime të pavarura të algoritmeve të mediave sociale për të parandaluar përhapjen e përmbajtjeve të dëmshme. Shumë duan gjithashtu më shumë transparencë se kush është pas reklamave që shohim dhe si janë në shënjestër.

Me zgjedhjet e mëdha që vijnë në Gjermani dhe DSA në tryezë, tani është koha për të trajtuar këto shqetësime. Ky sondazh është vetëm një fotografi, por është e qartë: njerëzit nuk janë aq të ngazëllyer për personalizimin sa kompanitë teknologjike do të na bënin të besonim. A është koha për të rimenduar se si jemi në shënjestër të internetit?

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU