3 min. duke lexuar

Pasaportat e produktit dixhital: Kufiri tjetër i e-tregtisë

Ka një ndryshim të madh që po vjen në rrugën tonë, dhe quhet Digital Product Passports (DPPs). Jo, nuk është vetëm një modë tjetër e teknologjisë - kjo ka dhëmbë.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Pasaportat e produktit dixhital: Kufiri tjetër i e-tregtisë
Burimi: Depositphotos

BE po shtyn fort për këtë, veçanërisht në veshje. Pse? E pra, mendoni për të gjitha dhimbjet e kokës që kemi të bëjmë me mbiprodhimet e përditshme të biznesit, makthet e përputhjes, mallrat e rreme. DPP-të mund të jenë vetëm aspirina që kemi kërkuar.

Tani, përgatituni për disa numra. ABI Research thotë se deri në vitin 2030, ne jemi duke parë 62.5 miliardë DPPs vetëm për rroba. Kjo nuk është një tip. Është një zile zgjimi.

Çfarë do të thotë kjo për ne në llogore? Epo, platformat tona do të kenë nevojë për një rregullim të madh. Çdo faqe produkti do të duhet të tregojë se nga erdhi ajo bluzë apo çantë dore, si u bë, punimet. Është si t’i japësh çdo produkti çertifikatën e vet dixhitale të lindjes.

Timeline? Po na vjen shpejt. Rregullat pritet të fillojnë të kafshojnë nga viti 2027 dhe deri në vitin 2030, do të jenë të gjitha sistemet që do të shkojnë në Evropë. Amerika e Veriut dhe Azia nuk do të jenë shumë prapa.

Source: Depositphotos

Hapi për veprim:

1. Ju duhet të filloni të mendoni për biznesin tuaj dhe si të integroni të dhënat në sisteme. Nuk është vetëm një shtesë luksoze; Do të jetë shtylla kurrizore e infos sonë të produktit.
2. Nuk fshihet më pas etiketave të paqarta “made in”.
3. Përvoja e klientit? Do të jetë niveli tjetër. Imagjinoni blerësit të jenë në gjendje të gjurmojnë xhinset e tyre nga fusha e pambukut në magazinë.

Le të jemi të vërtetë, megjithatë. Ne jemi duke parë disa investime serioze të teknologjisë – mendoni 1.59 miliard $ për mbështetjen e softuerit dhe IT. Për ata prej nesh të gatshëm të kafshojnë plumbin herët, kjo mund të jetë e madhe. Po flasim për diferencim të madh në një treg të mbushur me njerëz.

Pra, çfarë tani? Filloni të pregatisni biznesin tuaj. Shiko sistemet e tua. Fol me ekipet e tua të teknologjisë. Dhe ndoshta, vetëm ndoshta, filloni buxhetimin për disa përmirësime serioze.

DPP-të po vijnë, na pëlqen apo jo. Do të jetë një dhimbje, por mund të jetë edhe bileta jonë për të udhëhequr paketën në transparencë dhe besim.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Lamtumirë tregtia elektronike? 70% do të blejnë në TikTok deri në vitin 2030
3 min. duke lexuar

Lamtumirë tregtia elektronike? 70% do të blejnë në TikTok deri në vitin 2030

Shifrat janë marramendëse. Një studim i ri i 24,000 blerësve në mbarë botën zbulon se 70% presin të bëjnë pjesën më të madhe të blerjeve të tyre në mediat sociale deri në vitin 2030. Kjo do të thotë se faqet e tregtisë elektronike të stilit Amazon që dominojnë sot mund të bëhen relike brenda pesë […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Shitësit hungarezë po humbasin mijëra në këto gabime në treg
6 min. duke lexuar

Shitësit hungarezë po humbasin mijëra në këto gabime në treg

Zgjerimi në tregjet ndërkombëtare mund të duket dërrmues për shitësit hungarezë. Me dhjetëra platforma, rregullore të ndryshme dhe dallime kulturore, shumë biznese i përmbahen asaj që dinë. Attila Benes nga Base.com ndan njohuri praktike se cilat tregje funksionojnë në të vërtetë për shitësit hungarezë – dhe gabimet e zakonshme që u kushtojnë bizneseve mijëra në […]

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Franca godet Shein me gjobë prej 40 milionë eurosh për çmime të rreme
4 min. duke lexuar

Franca godet Shein me gjobë prej 40 milionë eurosh për çmime të rreme

Sipasf rance24.com, Franca sapo i dha shuplakë gjigantit të modës së shpejtë Shein me një gjobë rekord prej 40 milionë eurosh për mashtrimin e klientëve në lidhje me zbritjet dhe pretendimet mjedisore. Hetimi zbuloi se kompania po manipulonte çmimet për t’i bërë shitjet e rreme të dukeshin si marrëveshje të vërteta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU