3 min. duke lexuar

Pasaportat e produktit dixhital: Kufiri tjetër i e-tregtisë

Ka një ndryshim të madh që po vjen në rrugën tonë, dhe quhet Digital Product Passports (DPPs). Jo, nuk është vetëm një modë tjetër e teknologjisë - kjo ka dhëmbë.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Pasaportat e produktit dixhital: Kufiri tjetër i e-tregtisë
Burimi: Depositphotos

BE po shtyn fort për këtë, veçanërisht në veshje. Pse? E pra, mendoni për të gjitha dhimbjet e kokës që kemi të bëjmë me mbiprodhimet e përditshme të biznesit, makthet e përputhjes, mallrat e rreme. DPP-të mund të jenë vetëm aspirina që kemi kërkuar.

Tani, përgatituni për disa numra. ABI Research thotë se deri në vitin 2030, ne jemi duke parë 62.5 miliardë DPPs vetëm për rroba. Kjo nuk është një tip. Është një zile zgjimi.

Çfarë do të thotë kjo për ne në llogore? Epo, platformat tona do të kenë nevojë për një rregullim të madh. Çdo faqe produkti do të duhet të tregojë se nga erdhi ajo bluzë apo çantë dore, si u bë, punimet. Është si t’i japësh çdo produkti çertifikatën e vet dixhitale të lindjes.

Timeline? Po na vjen shpejt. Rregullat pritet të fillojnë të kafshojnë nga viti 2027 dhe deri në vitin 2030, do të jenë të gjitha sistemet që do të shkojnë në Evropë. Amerika e Veriut dhe Azia nuk do të jenë shumë prapa.

Source: Depositphotos

Hapi për veprim:

1. Ju duhet të filloni të mendoni për biznesin tuaj dhe si të integroni të dhënat në sisteme. Nuk është vetëm një shtesë luksoze; Do të jetë shtylla kurrizore e infos sonë të produktit.
2. Nuk fshihet më pas etiketave të paqarta “made in”.
3. Përvoja e klientit? Do të jetë niveli tjetër. Imagjinoni blerësit të jenë në gjendje të gjurmojnë xhinset e tyre nga fusha e pambukut në magazinë.

Le të jemi të vërtetë, megjithatë. Ne jemi duke parë disa investime serioze të teknologjisë – mendoni 1.59 miliard $ për mbështetjen e softuerit dhe IT. Për ata prej nesh të gatshëm të kafshojnë plumbin herët, kjo mund të jetë e madhe. Po flasim për diferencim të madh në një treg të mbushur me njerëz.

Pra, çfarë tani? Filloni të pregatisni biznesin tuaj. Shiko sistemet e tua. Fol me ekipet e tua të teknologjisë. Dhe ndoshta, vetëm ndoshta, filloni buxhetimin për disa përmirësime serioze.

DPP-të po vijnë, na pëlqen apo jo. Do të jetë një dhimbje, por mund të jetë edhe bileta jonë për të udhëhequr paketën në transparencë dhe besim.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Fillimi i një dyqani online? Është më e lehtë nga sa mendoni
7 min. duke lexuar

Fillimi i një dyqani online? Është më e lehtë nga sa mendoni

Disa vite më parë, hapja e një dyqani online nënkuptonte të kalosh një muaj me një zhvillues dhe të bësh disa mijëra dollarë paraprakisht. Sot? Ju mund të keni një dyqan pune në një pasdite dhe në thelb nuk do t’ju kushtojë asgjë për të filluar. Nëse keni menduar të filloni biznesin tuaj në internet, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Tregtia elektronike globale kalon 5 trilionë dollarë. Çfarë po ndryshon në 2026?
4 min. duke lexuar

Tregtia elektronike globale kalon 5 trilionë dollarë. Çfarë po ndryshon në 2026?

Blerja në internet ka bërë histori – për herë të parë, ajo ka kaluar shifrën vjetore prej 5 trilionë dollarësh, sipas ECDB. Ndërsa rritja po ngadalësohet në një 8.6% të qëndrueshme, harta e fituesve dhe humbësve po zhvendoset në mënyrë dramatike. Shein dhe Temu po humbasin avullin, ndërsa tregtia elektronike ushqimore po përparon me ritme […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Blerjet e pushimeve tani fillojnë në verë dhe zgjasin 3 muaj, zbulon hulumtimet
7 min. duke lexuar

Blerjet e pushimeve tani fillojnë në verë dhe zgjasin 3 muaj, zbulon hulumtimet

Amazon Ads ka lëshuar një udhëzues marketingu për sezonin e festave 2025. Gjetjet tregojnë një ndryshim rrënjësor në sjelljen e blerjeve: 14% e klientëve fillojnë të blejnë në verë dhe 31% kryejnë blerjet pas Cyber Monday. Përmbajtja e çmimit dhe cilësisë kanë më shumë rëndësi se kurrë.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU