
Sipas të dhënave të Federatës Kombëtare të Shitjeve me Pakicë, shpenzimet globale për reklamat e mediave me pakicë do të tejkalojnë 100 miliardë dollarë deri në vitin 2025, duke tejkaluar shpenzimet e reklamave televizive.
Tesco planifikon të zgjerojë rrjetin e saj të ekraneve dixhitale në 6,000 deri në fund të vitit, duke u bërë rrjeti më i madh në Evropë. Kjo lëvizje mbështetet nga përdorimi i gjerë i personalizimit dhe teknologjive të përparuara duke përfshirë inteligjencën artificiale dhe analizën e të dhënave nga divizioni i tyre Dunnhumby.
Bëhuni gati për hiperpersonalizim
Një nga projektet kyçe të Tesco-s është futja e skanerëve portativë të gjeneratës së ardhshme që do të mundësojnë reklamimin hiperpersonal. Këta skanerë do të kombinojnë të dhënat e Tesco Clubcard me inteligjencën artificiale, duke lejuar fushata reklamuese më të synuara dhe më efektive.
Në Mbretërinë e Bashkuar, tashmë është duke u zhvilluar një fazë pilot e këtij projekti, ku përfshihen mijëra blerës. Zinxhiri i shitjes me pakicë do të jetë kështu në gjendje të ofrojë njohuri të personalizuara që do të ndihmojnë furnizuesit të arrijnë klientët në mënyrë më efektive.
Sipas Tesco, fushatat që përdorin ekranet dixhitale mund të tregojnë një rritje prej 33% të shitjeve dhe një rritje prej 34% të numrit të klientëve. Falë përfshirjes së elementeve lëvizëse, reklamat janë 2.5 herë më efektive se shfaqjet statike.
Qasja omnichannel kombinon kanale të ndryshme mediale për të arritur ndikimin maksimal. Hulumtimet tregojnë se klientët e ekspozuar ndaj kanaleve të shumta kanë shumë më shumë gjasa të bëjnë një blerje. Klientët e ekspozuar ndaj tre kanaleve kanë 3.8 herë më shumë gjasa të blejnë, ndërsa ata që ekspozohen në katër kanale kanë 5.3 herë më shumë gjasa të bëjnë një blerje.