2 min. duke lexuar

Parashikimi i vë mediat me pakicë përpara reklamave në TV

Mediat e shitjes me pakicë mund të arrijnë klientët direkt në pikën e shitjes. Merrni për shembull zinxhirin Tesco, i cili ka zgjeruar masivisht ekranet dixhitale në dyqanet e tij.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Parashikimi i vë mediat me pakicë përpara reklamave në TV
Burimi: Depositphotos

Sipas të dhënave të Federatës Kombëtare të Shitjeve me Pakicë, shpenzimet globale për reklamat e mediave me pakicë do të tejkalojnë 100 miliardë dollarë deri në vitin 2025, duke tejkaluar shpenzimet e reklamave televizive.

Tesco planifikon të zgjerojë rrjetin e saj të ekraneve dixhitale në 6,000 deri në fund të vitit, duke u bërë rrjeti më i madh në Evropë. Kjo lëvizje mbështetet nga përdorimi i gjerë i personalizimit dhe teknologjive të përparuara duke përfshirë inteligjencën artificiale dhe analizën e të dhënave nga divizioni i tyre Dunnhumby.

Bëhuni gati për hiperpersonalizim

Një nga projektet kyçe të Tesco-s është futja e skanerëve portativë të gjeneratës së ardhshme që do të mundësojnë reklamimin hiperpersonal. Këta skanerë do të kombinojnë të dhënat e Tesco Clubcard me inteligjencën artificiale, duke lejuar fushata reklamuese më të synuara dhe më efektive.

Në Mbretërinë e Bashkuar, tashmë është duke u zhvilluar një fazë pilot e këtij projekti, ku përfshihen mijëra blerës. Zinxhiri i shitjes me pakicë do të jetë kështu në gjendje të ofrojë njohuri të personalizuara që do të ndihmojnë furnizuesit të arrijnë klientët në mënyrë më efektive.

Sipas Tesco, fushatat që përdorin ekranet dixhitale mund të tregojnë një rritje prej 33% të shitjeve dhe një rritje prej 34% të numrit të klientëve. Falë përfshirjes së elementeve lëvizëse, reklamat janë 2.5 herë më efektive se shfaqjet statike.

Qasja omnichannel kombinon kanale të ndryshme mediale për të arritur ndikimin maksimal. Hulumtimet tregojnë se klientët e ekspozuar ndaj kanaleve të shumta kanë shumë më shumë gjasa të bëjnë një blerje. Klientët e ekspozuar ndaj tre kanaleve kanë 3.8 herë më shumë gjasa të blejnë, ndërsa ata që ekspozohen në katër kanale kanë 5.3 herë më shumë gjasa të bëjnë një blerje.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU