2 min. duke lexuar

Parashikimi i vë mediat me pakicë përpara reklamave në TV

Mediat e shitjes me pakicë mund të arrijnë klientët direkt në pikën e shitjes. Merrni për shembull zinxhirin Tesco, i cili ka zgjeruar masivisht ekranet dixhitale në dyqanet e tij.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Parashikimi i vë mediat me pakicë përpara reklamave në TV
Burimi: Depositphotos

Sipas të dhënave të Federatës Kombëtare të Shitjeve me Pakicë, shpenzimet globale për reklamat e mediave me pakicë do të tejkalojnë 100 miliardë dollarë deri në vitin 2025, duke tejkaluar shpenzimet e reklamave televizive.

Tesco planifikon të zgjerojë rrjetin e saj të ekraneve dixhitale në 6,000 deri në fund të vitit, duke u bërë rrjeti më i madh në Evropë. Kjo lëvizje mbështetet nga përdorimi i gjerë i personalizimit dhe teknologjive të përparuara duke përfshirë inteligjencën artificiale dhe analizën e të dhënave nga divizioni i tyre Dunnhumby.

Bëhuni gati për hiperpersonalizim

Një nga projektet kyçe të Tesco-s është futja e skanerëve portativë të gjeneratës së ardhshme që do të mundësojnë reklamimin hiperpersonal. Këta skanerë do të kombinojnë të dhënat e Tesco Clubcard me inteligjencën artificiale, duke lejuar fushata reklamuese më të synuara dhe më efektive.

Në Mbretërinë e Bashkuar, tashmë është duke u zhvilluar një fazë pilot e këtij projekti, ku përfshihen mijëra blerës. Zinxhiri i shitjes me pakicë do të jetë kështu në gjendje të ofrojë njohuri të personalizuara që do të ndihmojnë furnizuesit të arrijnë klientët në mënyrë më efektive.

Sipas Tesco, fushatat që përdorin ekranet dixhitale mund të tregojnë një rritje prej 33% të shitjeve dhe një rritje prej 34% të numrit të klientëve. Falë përfshirjes së elementeve lëvizëse, reklamat janë 2.5 herë më efektive se shfaqjet statike.

Qasja omnichannel kombinon kanale të ndryshme mediale për të arritur ndikimin maksimal. Hulumtimet tregojnë se klientët e ekspozuar ndaj kanaleve të shumta kanë shumë më shumë gjasa të bëjnë një blerje. Klientët e ekspozuar ndaj tre kanaleve kanë 3.8 herë më shumë gjasa të blejnë, ndërsa ata që ekspozohen në katër kanale kanë 5.3 herë më shumë gjasa të bëjnë një blerje.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU