2 min. duke lexuar

Otto externalizon një pjesë të logjistikës në Poloni

Gjigandi gjerman i e-tregtisë Otto ka njoftuar se po externalizon disa nga logjistikat e veta.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Otto externalizon një pjesë të logjistikës në Poloni
Burimi: Depositphotos

Grupi po ndërton një qendër shpërndarjeje në Poloni. Nga vendi i ri, porositë do të zgjidhen dhe do t’u dërgohen klientëve në Gjermani.

Grupi Otto i Gjermanisë njoftoi kohët e fundit se të ardhurat ranë me 9% në vitin 2023, duke arritur në një total prej 10.8 miliard €. Në të njëjtën kohë, dyqani i departamentit online Otto rriti numrin e partnerëve të shitjes me 33% në më shumë se 6,500. Kompania njoftoi gjithashtu se po hap tregun e saj për shitësit evropianë.

150 milionë euro investime

Për të mbështetur rritjen e mëtejshme të tregtisë elektronike, kompania ka investuar në operacionet e saj logjistike. Kompania kohët e fundit investoi më shumë se 150 milion € në ndërtimin e një depoje anijesh të automatizuar prej 16,300 metra katrorë në Gjermani. Ajo pritet të funksionojë këtë verë. Me këtë magazinë, kompania synon të përpunojë porositë brenda pak orësh dhe të ofrojë dorëzimin në të njëjtën ditë.

Source: Depositphotos

Qendra e re e shpërndarjes në Poloni

Grupi Hermes Fulfilment po hap një qendër të re transporti në Poloni. Kjo është hera e parë që grupi ndërton një vend krejtësisht të ri jashtë Gjermanisë. Qendra e plotësimit do të ketë një sipërfaqe totale prej 118,000 metra katrorë dhe do të nisë punën në gjysmën e dytë të këtij viti. Prej andej, deri në 1,900 punonjës do të ruajnë, zgjedhin dhe transportojnë mallra Otto tek klientët gjermanë.

“Polonia është shumë qendrore për një kompani evropiane si e jona. Mbi të gjitha, ne mund të dorëzojmë nga Iłowa në pjesë të mëdha të Gjermanisë një ditë pas vendosjes së urdhrit. Politikanët dhe administrata kanë qenë shumë mbështetës. Në të njëjtën kohë, ne po zgjerojmë logjistikën tonë të magazinës në vendet gjermane,” tha Michael Otto, Kryetar i Bordit Mbikëqyrës dhe ish-CEO i Otto Group.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit
3 min. duke lexuar

YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit

Ndërsa bizneset investojnë 90% të buxheteve të SEO në Google, klientët e tyre në fakt po kërkojnë diku tjetër. Një analizë e 1.5 miliardë kërkimeve nga agjencia Rise at Seven tregon se Google tani ka vetëm 34.5% të aktivitetit total të kërkimit. Pjesa tjetër? YouTube, TikTok dhe Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë
2 min. duke lexuar

Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë

Ministri italian i Ekonomisë Giancarlo Giorgetti po i kërkon Bashkimit Evropian të sjellë një taksë për parcelat me vlerë të ulët nga viti 2028 në vitin 2026, raportoi Reuters. Sipas Giorgetti, BE-ja ka nevojë për rregulla “të forta dhe të shpejta” kundër produkteve të lira dhe të parregulluara nga jashtë BE-së.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi
5 min. duke lexuar

E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi

Black Friday vazhdon të shërbejë si një nga standardet më të rëndësishme për sektorët e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Në Greqi, ajo ka evoluar nga një risi në një ngjarje blerjeje të mirënjohur, duke formuar pritshmëritë e konsumatorëve dhe duke testuar gatishmërinë operacionale të dyqaneve online çdo nëntor. Të dhënat e vitit 2024 […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz