3 min. duke lexuar

Operacionet e përmbushjes së TikTok zgjerohen në Gjermani

Operacionet e përmbushjes së TikTok kanë bërë një hap tjetër të rëndësishëm në planin e tij të zgjerimit evropian për të nisur shërbimin e tij të përmbushjes në Gjermani. TikTok, i cili arriti një GMV globale (Vlera Bruto e Mallit) prej më shumë se 30 miliardë euro vitin e kaluar, po rekruton tashmë për zyrën e saj në Mynih për të ngritur divizionin e saj Të përmbushur nga TikTok (FBT).

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Operacionet e përmbushjes së TikTok zgjerohen në Gjermani
Burimi: Depositphotos

Suksesi global dhe hyrja evropiane

Zgjerimi vjen pas fillimit të suksesshëm të TikTok Shop tre vjet më parë në Azi dhe lançimeve të mëvonshme në Mbretërinë e Bashkuar dhe Shtetet e Bashkuara.

Duke shpalosur çështjet aktuale ligjore, Shtetet e Bashkuara janë bërë tregu më i madh për TikTok Shop.

Operacioni i Mbretërisë së Bashkuar ka parë një rritje mbresëlënëse, duke pasur më shumë se dyfishuar volumin e tij të tregtimit dhe duke tërhequr mbi 200,000 biznese në platformë.

TikTok Shop e ka shfrytëzuar këtë vrull për t’u nisur në Irlandë dhe Spanjë deri në fund të vitit 2024, duke debutuar në Evropën kontinentale.

Operacionet e përmbushjes së TikTok: Strategjia Gjermane e Tregut

Nisja e FBT në Gjermani është një strategji kyçe për të rritur rrjetin logjistik të TikTok në Evropë. Shërbimi që ofron shërbime magazinimi, grumbullimi, paketimi dhe transporti detar për tregtarët u lançua në Mbretërinë e Bashkuar gjatë verës 2023.

tregun amerikan, TikTok ka bërë partneritet me ShipBob për të ofruar këto shërbime të përmbushjes. Analistët presin gjithashtu pjesëmarrje të rëndësishme nga Zalando, shitësi kryesor gjerman i modës online, i cili tashmë e ka provuar veten në TikTok Shop UK.

TikTok e përfshiu këtë partneritet në një postim në blog, duke e quajtur veten “partneri perfekt për Zalandon.”

Planet pan-evropiane të zgjerimit

Planet evropiane të kompanisë shkojnë më larg se Gjermania, me vende të reja pune të lidhura me tregtinë që reklamohen në Amsterdam, Paris dhe Milano – qytete në të cilat TikTok Shop nuk ka nisur ende.

Këto përpjekje rekrutimi sinjalizojnë planet e TikTok për një rrjet pan-evropian e-commerce. Tregtarët gjermanë mund të përdorin shërbimin FBT për të ruajtur inventarin në magazinat lokale, duke rationalizuar logjistikën dhe duke reduktuar kohën e dorëzimit.

Në këtë zgjerim, TikTok po vazhdon të provojë se ka synimin të kalojë nga një platformë e mediave sociale në një aktor të rëndësishëm në tregun evropian të e-commerce, pas integrimit të tregtisë sociale në tregje të tjera.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
El Corte Inglés poston fitim rekord prej 512 milionë eurosh në vitin e tretë të rritjes
2 min. duke lexuar

El Corte Inglés poston fitim rekord prej 512 milionë eurosh në vitin e tretë të rritjes

Shitje me pakicë spanjolle El Corte Inglés ka dhënë rezultate të forta financiare për vitin 2024, duke shënuar vitin e tretë radhazi të përmirësimeve të konsiderueshme të përfitimit. Sipas informacioneve nga Ecommerce-news.es portal, kompania vazhdon rimëkëmbjen e saj solide pas pandemisë me rritje mbresëlënëse të të ardhurave dhe marzhit.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+