Dhe i larmishëm është edhe prezantimi i sjellë nga LinkedIn në bashkëpunim me MAGNA Media Trials. Hulumtimet e fundit nga këto kompani flasin për faktorët kryesorë që ndikojnë në suksesin në reklamat B2B. Në një dokument 22-faqesh të disponueshëm lirisht, ai jep informacion mbi ecurinë e fushatave në LinkedIn. Si të shkojmë për këtë?
Reklamat e videove i tejkalojnë formatet e tjera
Rezulton se reklamat video në LinkedIn janë veçanërisht efektive. Krahasuar me llojet e tjera të reklamave, ato gjenerojnë angazhim më të lartë në të gjithë treguesit kryesorë të performancës. Reklamat me banderola gjithashtu arrijnë rezultate të mira, por videoja mbetet formati i preferuar për rezultate më të mira.
Qartësia e mesazhit dhe e krijimtarisë shkojnë dorë për dore
Në B2B, njerëzit në pozita vendimmarrëse theksojnë mesazhe të qarta dhe të drejtpërdrejta në reklama. Edhe pse krijimtaria është e rëndësishme, qëllimi kryesor duhet të jetë qartësia në mënyrë që mesazhi të ketë jehonë me një audiencë profesionale.
Ndërsa mesazhet e formuluara qartë janë të rëndësishme, studimi pohon se audienca B2B ende vlerëson përmbajtjen krijuese dhe angazhuese. Megjithatë, shumica e fushatave aktuale nuk arrijnë të kenë sukses në këtë drejtim, duke treguar një mundësi të rëndësishme për markat që mund të kombinojnë kreativitetin me një mesazh të qartë.
Përmbajtja humoristike shpesh nuk arrin të përmbushë pritshmëritë në fushatat B2B. Nëse po mendoni të përdorni humorin, është e rëndësishme të testoni në mënyrë të plotë mesazhet tuaja me audiencën e synuar për të shmangur grackat e mundshme.
Humori është si kripa – mendja doza.
Për profesionistët e e-commerce, studimi sugjeron se kombinimi i kreativitetit me një mesazh të qartë dhe konciz në formatin video mund të jetë një strategji e suksesshme në reklamat B2B. Përqendrohuni në dhënien e një mesazhi që do t’i bëjë jehonë audiencës së synuar. Për t’u dalluar në tregun aktual, përpiquni të gjeni një ekuilibër midis kreativitetit dhe profesionalizmit.