3 min. duke lexuar

Njohuri të reja mbi fushatat B2B në LinkedIn

Ata që dëshirojnë të kenë sukses në marketingun B2B duhet të kuptojnë nevojat dhe motivet e kompanive të tjera. Ndryshe nga marketingu B2C, i cili shpesh punon me impulse emocionale, marketingu B2B mbështetet në marrëdhëniet afatgjata, besimin dhe ekspertizën profesionale. Kjo do të thotë se strategjia duhet të përshtatet për çdo klient. Me një fjalë, ajo është vërtet e larmishme.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Njohuri të reja mbi fushatat B2B në LinkedIn
Burimi: Depositphotos

Dhe i larmishëm është edhe prezantimi i sjellë nga LinkedIn në bashkëpunim me MAGNA Media Trials. Hulumtimet e fundit nga këto kompani flasin për faktorët kryesorë që ndikojnë në suksesin në reklamat B2B. Në një dokument 22-faqesh të disponueshëm lirisht, ai jep informacion mbi ecurinë e fushatave në LinkedIn. Si të shkojmë për këtë?

Reklamat e videove i tejkalojnë formatet e tjera

Rezulton se reklamat video në LinkedIn janë veçanërisht efektive. Krahasuar me llojet e tjera të reklamave, ato gjenerojnë angazhim më të lartë në të gjithë treguesit kryesorë të performancës. Reklamat me banderola gjithashtu arrijnë rezultate të mira, por videoja mbetet formati i preferuar për rezultate më të mira.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Qartësia e mesazhit dhe e krijimtarisë shkojnë dorë për dore

Në B2B, njerëzit në pozita vendimmarrëse theksojnë mesazhe të qarta dhe të drejtpërdrejta në reklama. Edhe pse krijimtaria është e rëndësishme, qëllimi kryesor duhet të jetë qartësia në mënyrë që mesazhi të ketë jehonë me një audiencë profesionale.

Ndërsa mesazhet e formuluara qartë janë të rëndësishme, studimi pohon se audienca B2B ende vlerëson përmbajtjen krijuese dhe angazhuese. Megjithatë, shumica e fushatave aktuale nuk arrijnë të kenë sukses në këtë drejtim, duke treguar një mundësi të rëndësishme për markat që mund të kombinojnë kreativitetin me një mesazh të qartë.

Përmbajtja humoristike shpesh nuk arrin të përmbushë pritshmëritë në fushatat B2B. Nëse po mendoni të përdorni humorin, është e rëndësishme të testoni në mënyrë të plotë mesazhet tuaja me audiencën e synuar për të shmangur grackat e mundshme.

Humori është si kripa – mendja doza.

Për profesionistët e e-commerce, studimi sugjeron se kombinimi i kreativitetit me një mesazh të qartë dhe konciz në formatin video mund të jetë një strategji e suksesshme në reklamat B2B. Përqendrohuni në dhënien e një mesazhi që do t’i bëjë jehonë audiencës së synuar. Për t’u dalluar në tregun aktual, përpiquni të gjeni një ekuilibër midis kreativitetit dhe profesionalizmit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU