3 min. duke lexuar

Ngjarja më e madhe e SEO e Brighton kthehet: Mike King do të zbulojë “The AI Search Playbook”

Konferenca kryesore e marketingut të kërkimit në botë është rikthyer me një fjalim kryesor të fokusuar në AI dhe akses falas në MeasureFest. Lexuesit e Ecommerce Bridge marrin 15% ulje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Ngjarja më e madhe e SEO e Brighton kthehet: Mike King do të zbulojë “The AI Search Playbook”
Burimi: https://brightonseo.com/

Konferenca kryesore në botë e marketingut të kërkimit, brightonSEO, kthehet në Qendrën Brighton më 23-24 tetor 2025, duke bashkuar mijëra profesionistë të marketingut dixhital, tregtarë dhe novatorë dixhitalë për dy ditë mësimi, njohuri dhe komunitet të avancuar.

Mike King zbulon strategjinë e kërkimit të fuqizuar nga AI

Ngjarja e kësaj vjeshte do të shfaqë një fjalim kryesor nga Mike King, themeluesi i iPullRank dhe një nga udhëheqësit më të respektuar të industrisë. King do të zbulojë “The AI Search Playbook”, duke ofruar një zhytje të thellë në mënyrën se si inteligjenca artificiale po riformëson të ardhmen e strategjisë së kërkimit dhe përmbajtjes.

Formacioni i tetorit 2025 brightonSEO përfshin mbi njëqind folës ekspertë nga e gjithë bota, duke mbuluar gjithçka, nga SEO teknike dhe ndërtimi i lidhjeve deri te marketingu i përmbajtjes, analitika dhe strategjia e drejtuar nga AI. Lista e plotë e folësve dhe sesioneve është në dispozicion KËTU.

Aksesi falas në MeasureFest i përfshirë me çdo biletë

Çdo biletë përfshin gjithashtu akses falas në MeasureFest, pista e dedikuar e konferencës për tregtarët e drejtuar nga të dhënat. Duke u zhvilluar së bashku me brightonSEO, MeasureFest zhytet në analitikë, raportim, gjurmim konvertimi dhe matje të performancës, duke u dhënë pjesëmarrësve paketën e plotë të mjeteve për marketing më të zgjuar dhe më të matshëm.

“brightonSEO ka qenë gjithmonë për ndarjen e njohurive dhe lidhjen e mendjeve më të ndritura në kërkim,” tha Kelvin Newman, themelues i brightonSEO. “Ngjarja e këtij tetori vazhdon atë mision – duke përzier trajnimin praktik me njohuri të mëdha se si AI dhe të dhënat po ripërcaktojnë marketingun dixhital.”

Detajet e ngjarjes

📅 Datat: 23–24 tetor 2025

📍 Rental: Brighton Centre, Kings Road, Brighton, MB

🎟️ Bileta dhe informacion: Lexuesit e HEREEcommerce Bridge mund të shijojnë 15% ulje me kodin EB15 ENJOY 15% OFF with our code: EB15

Bashkohuni me mijëra profesionistë, tregtarë dhe novatorë të SEO buzë detit për ngjarjen më të pritur të marketingut dixhital në Mbretërinë e Bashkuar.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU