4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar - pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të uritur për zbritje të thella.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
Burimi: ChatGPT

Eksperimenti i blerjeve verore të Amazon funksionoi më mirë se çdokush priste. Ngjarja e parë katër-ditore e kompanisë Prime në Mbretërinë e Bashkuar solli një numër masiv që turpëruan të Premten e Zezë. Shpenzimet online në Mbretërinë e Bashkuar arritën 2.08 miliardë paund gjatë ngjarjes 8-11 korrik, sipas Adobe Digital Insights. Kjo është pothuajse dyfishi i asaj që blerësit shpenzuan gjatë të Premtes së Zezë 2024.

Vetëm 8 korriku, theu rekorde. Dita e parë tërhoqi 676.5 milionë funte, duke e bërë atë ditën më të fortë të shpenzimeve në internet në Mbretërinë e Bashkuar deri më tani këtë vit.

Krahasuar me ngjarjen dy-ditore të Prime Day të vitit të kaluar plus dy ditët në vijim, formati i zgjeruar i këtij viti dha një rritje prej 11.1% nga viti në vit. Ditët shtesë u shpërblyen qartë.

Artikujt e shtëpisë udhëhoqën ngarkesën

Kategoritë që panë rritjen më të madhe tregojnë një histori interesante për atë që konsumatorët në Mbretërinë e Bashkuar duan tani. Artikujt e shtëpisë kryesuan listën me 98% rritje nga viti në vit. Kompjuterët dolën të dytët me 82% rritje. Por veshjet e fëmijëve nuk ishin shumë prapa me 76% rritje.

Nga ana e zbritjes, veshjet ofruan ofertat më të mira, me çmime në rënie me 17% krahasuar me një vit më parë. Kjo ndihmoi në rritjen e shitjeve të konsiderueshme në kategorinë e modës.

Produktet premium performuan mirë

Diçka e papritur ndodhi gjatë ngjarjes. Në vend që të blinin artikuj të lirë, blerësit përdorën zbritjet për të blerë produkte më të shtrenjta për shtëpitë e tyre.

Pjesa e mallrave të shitura nga kuartili më i shtrenjtë i produkteve u rrit mesatarisht me 32% krahasuar me mesataren nga viti në vit. Kjo ndodhi në pajisje, mobilje, shtëpi dhe kopsht, dhe vegla dhe kategori të përmirësimit të shtëpisë.

Njerëzit po përdornin qartë zbritjet e thella si një mundësi për të blerë artikuj premium që normalisht mund të mos përballojnë.

Çfarë do të thotë kjo për shitjen me pakicë

Vivek Pandya, analist kryesor në Adobe Digital Insights, mendon se këto shifra zbulojnë diçka të rëndësishme për sjelljen e konsumatorëve në Mbretërinë e Bashkuar.

“Suksesi i ngjarjes Prime tregon se konsumatorët në Mbretërinë e Bashkuar janë ende mjaft të ndjeshëm ndaj çmimeve dhe momentet e blerjeve me zbritje konkurruese vazhdojnë të mbajnë forcë në zhbllokimin e niveleve të forta të rritjes,” tha ai.

Koha ka rëndësi gjithashtu. Gjysma e parë e vitit 2025 ishte e vështirë për shitësit me pakicë pasi konsumatorët reduktuan shpenzimet diskrecionale. Këto shifra të Prime Day sugjerojnë se kjo mund të ndryshojë. “Pas një gjysme të parë të vështirë të vitit ku konsumatorët frenuan shpenzimet diskrecionale, këto shifra do të jenë një lajm i mirëpritur për sektorin e shitjes me pakicë i cili do të shpresojë se kjo periudhë do të shënojë fillimin e më shumë shpenzimeve verore.” Shtoi Pandya.

Blerjet verore bëhen serioze

Suksesi i Amazon mund të ndryshojë mënyrën se si shitësit e tjerë me pakicë mendojnë për ngjarjet e shitjeve verore. Nëse një ngjarje katër-ditore mund të gjenerojë pothuajse dyfishin e numrave të së Premtes së Zezë, kompani të tjera mund të fillojnë të planifikojnë spektaklet e tyre të blerjeve verore.

Tregu i Mbretërisë së Bashkuar iu përgjigj qartë mirë formatit të zgjeruar. Nëse Amazon do ta bëjë këtë një ngjarje të rregullt katër-ditore, mbetet për t’u parë, por numrat sugjerojnë se duhet.

Tani për tani, shitësit me pakicë kanë prova se konsumatorët britanikë janë gati të shpenzojnë kur zbritjet janë të duhura – edhe në mes të verës.


Informacioni me burim nga nl.fashionnetwork.com

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit
3 min. duke lexuar

YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit

Ndërsa bizneset investojnë 90% të buxheteve të SEO në Google, klientët e tyre në fakt po kërkojnë diku tjetër. Një analizë e 1.5 miliardë kërkimeve nga agjencia Rise at Seven tregon se Google tani ka vetëm 34.5% të aktivitetit total të kërkimit. Pjesa tjetër? YouTube, TikTok dhe Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë
2 min. duke lexuar

Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë

Ministri italian i Ekonomisë Giancarlo Giorgetti po i kërkon Bashkimit Evropian të sjellë një taksë për parcelat me vlerë të ulët nga viti 2028 në vitin 2026, raportoi Reuters. Sipas Giorgetti, BE-ja ka nevojë për rregulla “të forta dhe të shpejta” kundër produkteve të lira dhe të parregulluara nga jashtë BE-së.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi
5 min. duke lexuar

E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi

Black Friday vazhdon të shërbejë si një nga standardet më të rëndësishme për sektorët e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Në Greqi, ajo ka evoluar nga një risi në një ngjarje blerjeje të mirënjohur, duke formuar pritshmëritë e konsumatorëve dhe duke testuar gatishmërinë operacionale të dyqaneve online çdo nëntor. Të dhënat e vitit 2024 […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz