Tabloja e madhe: Bumi i tregtisë elektronike në Evropë
Para se të zhytemi në nitty-gritty, le të vendosim skenën. Sektori i tregtisë elektronike në Evropë është në flakë dhe nuk po flasim vetëm për një flakë të vogël këtu. Po shohim një të ardhur të parashikuar prej 632.70 miliardë dollarë amerikanë këtë vit, me shpresa për gati dyfishin në 977.40 miliardë dollarë amerikanë deri në vitin 2029.
Deri në fund të kësaj dekade, ne presim të shohim 446.1 milion blerës online në të gjithë Evropën. Kjo është si të kesh të gjithë popullsinë e Shteteve të Bashkuara dhe pastaj disa, të gjithë duke klikuar ‘blej tani’ nga divanet e tyre.
Mbretëria e Bashkuar: Xhevahiri i kurorës së tregtisë elektronike
Le të fillojmë udhëtimin tonë në Mbretërinë e Bashkuar, kampioni në fuqi i tregut evropian të tregtisë elektronike.
- Mbretëria e Bashkuar nuk po luan vërdallë kur bëhet fjalë për blerjet online. Me të ardhurat e parashikuara prej 129.70 miliardë dollarë amerikanë në vitin 2024 dhe me një normë rritjeje vjetore që do ta bënte zemrën e çdo investitori të kalonte një rrahje – 7.80%! Deri në vitin 2029, kjo mund të shkojë në 188.80 miliardë dollarë amerikanë.
- Kush po e nxit këtë rritje? E pra, deri në vitin 2029, ne jemi duke kërkuar në 62.7 milion blerës online në Mbretërinë e Bashkuar. Kjo është pothuajse e gjithë popullsia e vendit, të gjitha duke përqafuar revolucionin e blerjeve dixhitale.
- Ofruesit e logjistikës – këta janë njerëzit që sigurohen që impulset tuaja të blejnë dhe blerjet thelbësore të mbërrijnë në pragun e derës suaj në kohë rekord.
1. DPD UK
– Koha mesatare e tranzitit: 1.11 ditë (Blink, dhe pakoja juaj është atje!)
– Raporti i dërgesës në kohë: 88,24%
2. Evri
– Suksesi i dorëzimit në tentativën e parë: 97.61% (duke tejkaluar si DPD ashtu edhe Royal Mail )
3. Royal Mail
– Raporti i emetimit të transportuesve: 0,77% (Më i ulëti i tufës!)
– Duke provuar se ndonjëherë, qeni i vjetër i di truket më të mira.
Gjermani: Motori efikas i tregtisë elektronike
Ndalesa tjetër në logjistikën tonë evropiane të e-commerce: Gjermania!
- The Numbers Game – Tregu gjerman i e-commerce po përkul muskujt e tij me të ardhurat e parashikuara prej 98.31 miliardë dollarë amerikanë në vitin 2024. Dhe nuk po ngadalësohet, me një rritje vjetore prej 8.23% që potencialisht e shtyn atë në 146.00 miliardë dollarë amerikanë deri në vitin 2029.
- Blerësit – Deri në vitin 2029, ata presin që 51.8 milion përdorues gjermanë të mbushin karrocat e tyre virtuale të blerjeve.
1. DHL Packet
– Suksesi i dorëzimit në tentativën e parë: 94,79%
– Ata kanë hapur kohët e fundit qendrën më të madhe të përmbushjes robotike plotësisht të automatizuar të Gjermanisë.
2. GLS Gjermani
– Koha mesatare e tranzitit: 1,32 ditë
– Me gati 6,000 automjete në rrugë çdo ditë.
3. DPD
– Ndërsa përballen me disa sfida me një raport emetimi prej 10.13%, ata po punojnë shumë për të rritur lojën e tyre.
Hollanda: Vend i vogël, energji e madhe e-tregtisë
E fundit, por sigurisht jo më pak e rëndësishme, le të hipim në logjistikën e Holandës.
- Dutch Dynamics – Holanda po paketon një grusht me të ardhurat e parashikuara të e-commerce prej 33.62 miliardë dollarë amerikanë në vitin 2024. Me një normë rritjeje prej 9.05%, ajo mund të arrijë në 51.84 miliardë dollarë amerikanë deri në vitin 2029.
- Digital Dutch – Deri në vitin 2029, 13.8 milionë përdorues holandezë pritet të jenë entuziastë të blerjeve online. Kjo është gati 80% e popullsisë së vendit!
1. PostNL
– Koha mesatare e tranzitit: 1,13 ditë
2. DHL
– Suksesi i dorëzimit në tentativën e parë: 98.24%
3. DPD
– Raporti i emetimit të transportuesve: 1.56% (Më i ulëti në Holandë)
– Kohët e fundit u kurorëzua korrier i lartë në sondazhin MoneySavingExpert.
Duke e mbështjellë
Evropa po përgatit terrenin për një të ardhme të tregtisë elektronike që është më e shpejtë, më e besueshme dhe më emocionuese se kurrë më parë. Ndërsa ne dëmtojmë drejt një të ardhmeje ku blerjet online janë mbret dhe dorëzimi i së njëjtës ditë është norma, një gjë është e sigurt – sektori evropian i logjistikës së e-tregtisë është një për t’u parë. Qoftë nëse jeni konsumator, pronar biznesi, apo thjesht vëzhgues rastësor – Do të jetë një udhëtim i mrekullueshëm!