3 min. duke lexuar

Në sektorin evropian të tregtisë elektronike, Lituania është bërë një lider

Lituania është shfaqur si një lojtar i madh në skenën evropiane të e-tregtisë, duke tejkaluar shumë nga homologët e saj të BE. Ky ndryshim është një zhvillim i rëndësishëm që ka pasoja si për bizneset, ashtu edhe për konsumatorët.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Në sektorin evropian të tregtisë elektronike, Lituania është bërë një lider
Burimi: Depositphotos

Pra, çfarë po e shtyn këtë rritje të aktivitetit të blerjeve online? Përgjigjja qëndron në një stuhi të përsosur kushtesh të favorshme, sipërmarrjeje novatore dhe një popullsie të zgjuar në mënyrë dixhitale. Me një infrastrukturë shumë të zhvilluar, Lituania ka qenë në gjendje të ofrojë një përvojë të qetë të blerjeve online që është e pakrahasueshme me shumë vende të tjera.

Por peisazhi i tregtisë elektronike të Lituanisë nuk ka të bëjë vetëm me teknologjinë; Ka të bëjë edhe me njerëzit. Tregu i tregtisë elektronike të vendit karakterizohet nga një nivel i lartë i shkrim-leximit dixhital midis shtetasve të tij, me 95% të popullsisë që ka akses në internet. Kjo ndarje dixhitale është ngushtuar, duke lejuar blerësit online të vendit të shpenzojnë mesatarisht 800 euro për person në vit.

Politikat e qeverisë kanë luajtur një rol vendimtar në suksesin e tregtisë elektronike të Lituanisë. Duke ofruar stimuj tatimorë dhe duke mbështetur nismat që nxisin inovacionin, qeveria ka inkurajuar rritjen e startupeve dhe sipërmarrjen. Kjo ka çuar në shfaqjen e platformave të reja të e-commerce, shumë prej të cilave kanë fituar njohje ndërkombëtare.

Source: Depositphotos

Për bizneset

Bumi i tregtisë elektronike në Lituani paraqet mundësi për zgjerim dhe rritje. Me vendndodhjen e tij strategjike midis Evropës Perëndimore dhe Lindjes, vendi ofron një shpërndarës ideal për kompanitë që kërkojnë të hyjnë në tregun e gjerë të konsumit të rajonit. Për më tepër, fuqia punëtore shumë e kualifikuar e Lituanisë dhe kostot konkurruese të punës e bëjnë atë një destinacion tërheqës për investime.

Për konsumatorët

Përfitimet janë po aq të rëndësishme. Me një gamë të gjerë produktesh të disponueshme me çmime konkurruese, blerësit online mund të gëzojnë më shumë lehtësi dhe fleksibilitet. Përhapja e e-commerce inkurajon gjithashtu konkurrencën midis shitësve, duke nxitur novacionin dhe duke përmirësuar shërbimin ndaj klientit.

Rritja e Lituanisë në supremacinë e tregtisë elektronike është një dëshmi e qasjes përparamenduese të vendit ndaj tregtisë dixhitale. Ndërsa bizneset dhe konsumatorët vazhdojnë të përshtaten me këtë peizazh që po evoluon me shpejtësi, Lituania është gati të mbetet një lider në sektorin evropian të e-commerce për vitet e ardhshme.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+