3 min. duke lexuar

Në 5 vjet Time Open Banking do të jetë më popullor se kriptovaluta dhe BNPL

Hulumtimet e fundit nga emerchantpay e tregojnë këtë, kartat do të mbeten metoda më popullore e pagesave në 5 vjet (22% e të anketuarve) por open banking do të jetë i dyti (19% e konsumatorëve të Mbretërisë së Bashkuar do ta zgjedhin atë në 5 vjet.).

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Në 5 vjet Time Open Banking do të jetë më popullor se kriptovaluta dhe BNPL
Burimi: Depositphotos

Një sondazh i mbi 2,000 konsumatorëve të MB vështron qëndrimet dhe preferencat e tanishme të konsumatorit ndaj bankave të hapura. 22% e të përgjigjurve qenë në favor të kartave, me bankat e hapura një sekondë të afërt. Vlerësohet se 19% e konsumatorëve të Mbretërisë së Bashkuar do ta zgjedhin atë brenda 5 viteve.

Open Banking është praktika e lejimit të palëve të treta (p.sh. aplikimet fintech) për të aksesuar të dhënat financiare të klientëve nga bankat nëpërmjet API-ve. Kjo do të thotë se klientët mund të ndajnë në mënyrë të sigurtë informacionin e tyre financiar me banka të tjera apo organizata financiare të autorizuara si ofruesit e pagesave, huadhënësit dhe siguruesit.

Source: emerchantpay

Edhe pse termi Open Banking nuk ka jehonë në shoqëri, sondazhi zbuloi se kur përkufizimi iu shpjegua të anketuarve, 45% e të anketuarve të Mbretërisë së Bashkuar konfirmuan se e kishin përdorur atë.

Duke parë synimet e blerjes së konsumatorëve në Mbretërinë e Bashkuar, 42% e të anketuarve thanë se kishin gjasa të përdornin Open Banking për pagesat në dyqan, ndërsa 37% thanë se kishin gjasa ta përdornin atë për pagesat online. Përveç kësaj, konsumatorët e Mbretërisë së Bashkuar që do të përdornin kryesisht Open Banking për blerjet dixhitale thanë se do ta përdornin atë për blerjet me pakicë online (44%), pasuar nga pagesat e shërbimeve publike (36%), biletat e linjës ajrore (30%), hotelet (34%) dhe shërbimet e abonimit online (25%).
Kjo vë bankat e hapura përpara metodave të tjera të pagesave të tilla si transfertat manuale bankare (13%), kriptokurrenciet (7%) dhe blerja tani paguajnë më pas (14%), sipas sondazhit. 42% e konsumatorëve thanë se do të përdornin Open Banking për blerjet e ardhshme nëse mbështeste pagesat mobile dhe online direkt nga llogaria e tyre bankare. Grafiku më poshtë tregon konsumatorët që planifikojnë të përdorin Open Banking më shpesh në pesë vitet e ardhshme, sipas moshës.

Grafiku më poshtë tregon konsumatorët që planifikojnë të përdorin Open Banking më shpesh në pesë vitet e ardhshme, sipas moshës.

Source: emerchantpay

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU