3 min. duke lexuar

Në 5 vjet Time Open Banking do të jetë më popullor se kriptovaluta dhe BNPL

Hulumtimet e fundit nga emerchantpay e tregojnë këtë, kartat do të mbeten metoda më popullore e pagesave në 5 vjet (22% e të anketuarve) por open banking do të jetë i dyti (19% e konsumatorëve të Mbretërisë së Bashkuar do ta zgjedhin atë në 5 vjet.).

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Në 5 vjet Time Open Banking do të jetë më popullor se kriptovaluta dhe BNPL
Burimi: Depositphotos

Një sondazh i mbi 2,000 konsumatorëve të MB vështron qëndrimet dhe preferencat e tanishme të konsumatorit ndaj bankave të hapura. 22% e të përgjigjurve qenë në favor të kartave, me bankat e hapura një sekondë të afërt. Vlerësohet se 19% e konsumatorëve të Mbretërisë së Bashkuar do ta zgjedhin atë brenda 5 viteve.

Open Banking është praktika e lejimit të palëve të treta (p.sh. aplikimet fintech) për të aksesuar të dhënat financiare të klientëve nga bankat nëpërmjet API-ve. Kjo do të thotë se klientët mund të ndajnë në mënyrë të sigurtë informacionin e tyre financiar me banka të tjera apo organizata financiare të autorizuara si ofruesit e pagesave, huadhënësit dhe siguruesit.

Source: emerchantpay

Edhe pse termi Open Banking nuk ka jehonë në shoqëri, sondazhi zbuloi se kur përkufizimi iu shpjegua të anketuarve, 45% e të anketuarve të Mbretërisë së Bashkuar konfirmuan se e kishin përdorur atë.

Duke parë synimet e blerjes së konsumatorëve në Mbretërinë e Bashkuar, 42% e të anketuarve thanë se kishin gjasa të përdornin Open Banking për pagesat në dyqan, ndërsa 37% thanë se kishin gjasa ta përdornin atë për pagesat online. Përveç kësaj, konsumatorët e Mbretërisë së Bashkuar që do të përdornin kryesisht Open Banking për blerjet dixhitale thanë se do ta përdornin atë për blerjet me pakicë online (44%), pasuar nga pagesat e shërbimeve publike (36%), biletat e linjës ajrore (30%), hotelet (34%) dhe shërbimet e abonimit online (25%).
Kjo vë bankat e hapura përpara metodave të tjera të pagesave të tilla si transfertat manuale bankare (13%), kriptokurrenciet (7%) dhe blerja tani paguajnë më pas (14%), sipas sondazhit. 42% e konsumatorëve thanë se do të përdornin Open Banking për blerjet e ardhshme nëse mbështeste pagesat mobile dhe online direkt nga llogaria e tyre bankare. Grafiku më poshtë tregon konsumatorët që planifikojnë të përdorin Open Banking më shpesh në pesë vitet e ardhshme, sipas moshës.

Grafiku më poshtë tregon konsumatorët që planifikojnë të përdorin Open Banking më shpesh në pesë vitet e ardhshme, sipas moshës.

Source: emerchantpay

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit
4 min. duke lexuar

Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit

Komisioni Evropian ka publikuar kohët e fundit lidhur me rezultatet nga monitorimi i gjerë i shitësve online të mallrave të dorës së dytë . Sipas raportit zyrtar nga KE dhe autoritetet kombëtare të mbrojtjes së konsumatorit nga 27 vende (25 vende anëtare të BE plus Islanda dhe Norvegjia), deri në 52% e e-dyqaneve të mbikqyrura […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+