3 min. duke lexuar

Motorola përzien AL dhe modën në fushatën telefonike të fundit

Motorola ka nisur një fushatë të re novatore. Ata prezantuan një fushatë të quajtur "Styled With Moto," e cila kombinon elementet e dizajneve të tyre telefonike me konceptet futuriste të modës. Fushata ka ngjallur interes dhe diskutim të rëndësishëm në industri.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Motorola përzien AL dhe modën në fushatën telefonike të fundit
Burimi: YouTube

Ata kanë përdorur Automation dhe IA për të ëndërruar veshje bazuar në logon e tyre të vjetër “batwing” dhe ngjyrat e telefonave të tyre të rinj Razr. Gjashtë ngjyra, gjashtë telefona dhe shumë “çfarë dreqin po shohim?”

Ata kanë mbledhur këtë video të shkurtër 30 sekonda të gjatë, ku ju keni modele të gjeneruara nga kompjuteri që struken rreth e rrotull në këto getups të projektuara nga IA.

“Me këtë fushatë të guximshme, Motorola po pozicionohet jo vetëm si një lider teknologjie por edhe si një ikonë mode,” tha një dalje.

E gjithë kjo është një përpjekje ekipore me agjencinë franceze të quajtur Parajsa. Por ja ku është shkelmuesi – ata kanë lidhur me litar disa influencues të jetës reale @dressingleloo dhe @thedwardsad për një video me veshje që përputhen me ngjyrat e ndryshme të gamës së re të telefonit.



Por na bëri të mendojmë. A do ta shohim këtë shfaqje mode Automatizimi dhe IA sa herë që bie një telefon i ri? Po influencuesit? Tashmë po ndodh ngadalë – ndonjëherë është e vështirë të dallosh nëse po shikon një influencues të vërtetë apo një krijim të IA- së. A po shkojmë drejt një bote ku influencuesit e IA-së po konkurrojnë kokë më kokë me ato reale? Linjat po bëhen më të turbullta dita ditës, dhe është edhe magjepsëse dhe pak shqetësuese.

Shiko, ne nuk e dimë nëse kjo është gjeni apo çmenduri, por Motorola patjetër që ka njerëz që flasin. Dhe nuk ka të bëjë vetëm me telefonat – kjo mund të jetë e madhe për e-commerce gjithashtu. Imagjinoni të shfletoni një dyqan online dhe të shihni modele të gjeneruara nga IA me veshje që përputhen me gadget-un që po mendoni të blini. Ose prova virtuale ku mund të shihni se si duket një telefon me stilin tuaj para se të blini.

Çfarë mendon? A është kjo e ardhmja e shitjes së telefonave dhe ndoshta edhe produkteve të tjera online, apo e kanë humbur komplotin? Sido që të jetë, është e sigurt se po i shkund gjërat në tregun dixhital.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+