3 min. duke lexuar

Motorola përzien AL dhe modën në fushatën telefonike të fundit

Motorola ka nisur një fushatë të re novatore. Ata prezantuan një fushatë të quajtur "Styled With Moto," e cila kombinon elementet e dizajneve të tyre telefonike me konceptet futuriste të modës. Fushata ka ngjallur interes dhe diskutim të rëndësishëm në industri.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Motorola përzien AL dhe modën në fushatën telefonike të fundit
Burimi: YouTube

Ata kanë përdorur Automation dhe IA për të ëndërruar veshje bazuar në logon e tyre të vjetër “batwing” dhe ngjyrat e telefonave të tyre të rinj Razr. Gjashtë ngjyra, gjashtë telefona dhe shumë “çfarë dreqin po shohim?”

Ata kanë mbledhur këtë video të shkurtër 30 sekonda të gjatë, ku ju keni modele të gjeneruara nga kompjuteri që struken rreth e rrotull në këto getups të projektuara nga IA.

“Me këtë fushatë të guximshme, Motorola po pozicionohet jo vetëm si një lider teknologjie por edhe si një ikonë mode,” tha një dalje.

E gjithë kjo është një përpjekje ekipore me agjencinë franceze të quajtur Parajsa. Por ja ku është shkelmuesi – ata kanë lidhur me litar disa influencues të jetës reale @dressingleloo dhe @thedwardsad për një video me veshje që përputhen me ngjyrat e ndryshme të gamës së re të telefonit.



Por na bëri të mendojmë. A do ta shohim këtë shfaqje mode Automatizimi dhe IA sa herë që bie një telefon i ri? Po influencuesit? Tashmë po ndodh ngadalë – ndonjëherë është e vështirë të dallosh nëse po shikon një influencues të vërtetë apo një krijim të IA- së. A po shkojmë drejt një bote ku influencuesit e IA-së po konkurrojnë kokë më kokë me ato reale? Linjat po bëhen më të turbullta dita ditës, dhe është edhe magjepsëse dhe pak shqetësuese.

Shiko, ne nuk e dimë nëse kjo është gjeni apo çmenduri, por Motorola patjetër që ka njerëz që flasin. Dhe nuk ka të bëjë vetëm me telefonat – kjo mund të jetë e madhe për e-commerce gjithashtu. Imagjinoni të shfletoni një dyqan online dhe të shihni modele të gjeneruara nga IA me veshje që përputhen me gadget-un që po mendoni të blini. Ose prova virtuale ku mund të shihni se si duket një telefon me stilin tuaj para se të blini.

Çfarë mendon? A është kjo e ardhmja e shitjes së telefonave dhe ndoshta edhe produkteve të tjera online, apo e kanë humbur komplotin? Sido që të jetë, është e sigurt se po i shkund gjërat në tregun dixhital.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit
4 min. duke lexuar

Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit

Komisioni Evropian ka publikuar kohët e fundit lidhur me rezultatet nga monitorimi i gjerë i shitësve online të mallrave të dorës së dytë . Sipas raportit zyrtar nga KE dhe autoritetet kombëtare të mbrojtjes së konsumatorit nga 27 vende (25 vende anëtare të BE plus Islanda dhe Norvegjia), deri në 52% e e-dyqaneve të mbikqyrura […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+