4 min. duke lexuar

Mjetet e reja shitëse të Google rritin mbështetjen për sezonin e shitjeve të pikut

E premtja e zezë dhe Krishtlindjet janë afër. Me afrimin e sezonit të blerjeve, Google po shpalos disa përditësime të rëndësishme të dizajnuara për të ndihmuar në maksimizimin e suksesit. Mjetet e reja shitëse të Google në Google Merchant Center dhe Google Ads janë hartuar për t'u ofruar shitësve informacione të përditësuara, për të përmirësuar automatizimin dhe për të optimizuar strategjitë e marketingut.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Mjetet e reja shitëse të Google rritin mbështetjen për sezonin e shitjeve të pikut
Burimi: Depositphotos

Mjetet e reja shitëse të Google zgjerojnë menazhimin e inventarit

Një nga shtesat më domethënëse në Google Merchant Center është futja e perceptimeve të zgjeruara të trendit të produkteve. Këto pamje të përgjithshme u lejojnë shitësve të identifikojnë dhe të përfitojnë nga prirjet e reja të blerjeve duke theksuar pyetjet popullore të kërkimit dhe sjelljen e blerjes.

Mjetet e reja sigurojnë vendime të drejtuara nga të dhënat

Kjo veçori u jep mundësi bizneseve të marrin vendime të bazuara në të dhëna rreth aksioneve të tyre, duke u siguruar se kanë në dorë produkte me kërkesa të larta.

“Le të themi se jeni një shitës i specializuar i xhinseve duke menduar të shkarkoni pantallonat e shkurtra denim të tepërta që nuk kanë hequr. Mendjemprehtësia e re e trendit në Merchant Center mund t’ju tregojë se jo vetëm që ‘pantallonat e shkurtra denim’ çuditërisht popullore tani, por njerëzit në fakt po përdorin termin ‘pantallona të shkurtra të gjata denimi’ kur i kërkojnë. Pra, tani, në vend që t’i tërhiqni pantallonat e shkurtra nga rafti dhe t’i ktheni ato në magazinë, ju mund të rregulloni strategjinë tuaj për të paraqitur pantallonat e shkurtra më dukshëm në fushata – dhe natyrisht, shtoni ‘jorts’ në përshkrimin tuaj të produktit,” shpjegon Google.

Google's new seller tools provide data-driven decisions This feature provides businesses with the opportunity to make data-driven decisions about their stock, ensuring they have high-demand products on hand.

Source: Google

Raportimi i AI: Një tipar kyç i mjeteve të reja shitëse të Google

Google ka vendosur të integrojë karakteristika të avancuara të IA në Merchant Center, të cilat duhet të thjeshtojnë analizën e të dhënave për përdoruesit. Shitësit tani mund të kenë akses në përmbledhjet e performancës të gjeneruara nga IA për produktet individuale. Së shpejti do të lançohet veçoria, për fat të keq për ne, vetëm për tregun amerikan.

“Ne gjithashtu do të përdorim inteligjencën artificiale për t’iu përgjigjur pyetjeve specifike në lidhje me të dhënat tuaja të produktit duke përdorur raporte të reja të personalizuara. Pas një përshkrimi të thjeshtë të analizës së të dhënave që do të donit të shqyrtonit – për shembull, ‘më tregoni performancën e fustaneve të mia më të shitura’ – ne do të krijojmë një set të dhënash të personalizuara me përgjigjet që ju interesojnë. Ky mjet përdor IA gjeneruese për të përkthyer kërkesën e përdoruesit në një raport të personalizuar që nxjerr në pah të dhënat e tyre të performancës. Kjo do të thotë se ju mund të anashkaloni procesin e krijimit manual të raporteve të personalizuara kur keni nevojë për të dhëna më të përshtatura.”

AI reporting: A key feature of Google's new seller tools Google has decided to integrate advanced AI features into Merchant Center, which should simplify data analysis for users.

Source: Google

Disponueshmëria në dyqan

Google po automatizon më tej procesin e sinkronizimit të disponueshmërisë së produkteve në dyqan me Merchant Center. Vizioni është të thjeshtohet procesi i blerjes për konsumatorët dhe të eliminohet puna manuale për shitësit.

Ky update siguron që fushatat lokale të jenë gjithmonë të përditësuara dhe t’u japin klientëve informacion të saktë se cilat produkte janë në dispozicion aty pranë.

Blerja e klientëve u përmirësua nëpërmjet mjeteve të reja shitëse të Google

Bizneset do të vlerësojnë veçanërisht ndryshimin e mëposhtëm gjatë sezonit të pikut të blerjeve. Google ka zgjeruar mjetet e blerjes së klientëve në kuadër të fushatave Performance Max dhe Search. Tani do të jetë e mundur të vendosen objektiva specifike për tërheqjen e klientëve të rinj, të optimizohen reklamat bazuar në marzhet e fitimit dhe të përmirësohen prania juaj në rezultatet e kërkimit me më shumë saktësi.

Me këto mjete të reja shitëse, Google synon të pajisë bizneset me gjithçka që u duhet për të lulëzuar gjatë periudhës më të ngarkuar të blerjeve të vitit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Dognet 2.0: Rrjeti kryesor i filialeve të Evropës Qendrore lançon platformën e tij krejt të re
4 min. duke lexuar

Dognet 2.0: Rrjeti kryesor i filialeve të Evropës Qendrore lançon platformën e tij krejt të re

Tre vjet në krijim, Dognet po hyn në një epokë të re të teknologjisë. Pas migrimit të suksesshëm të botuesve, faza tjetër fillon më 20 maj: reklamuesit tani do t’i bashkohen sistemit të përmirësuar Dognet 2.0 . E ndërtuar brenda, platforma ofron më shumë fleksibilitet, raportim të përmirësuar dhe përshtatje më të shpejtë me një […]

Lexoni artikullin
Rëndësia në rritje e çmimeve strategjike në shitje me pakicë: Si të dhënat po riformësojnë besnikërinë e konsumatorit
3 min. duke lexuar

Rëndësia në rritje e çmimeve strategjike në shitje me pakicë: Si të dhënat po riformësojnë besnikërinë e konsumatorit

Çmimi strategjik është më i rëndësishëm se kurrë dhe po ndryshon mënyrën se si kompanitë ndërveprojnë me konsumatorët që po bëhen më të vetëdijshëm për koston. Sipas Retail Gazette – Acuity Pricing Report të botuar së fundmi “Fuqia e çmimeve: Marzhi fitues dhe besnikëria në 2025”, hulumtimi zbulon ndryshime dramatike në sjelljen e konsumatorit, me […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Përqendrohuni në rezultatin e mundësive: AI do t’ju tregojë se çfarë të përmirësoni në reklamat tuaja
4 min. duke lexuar

Përqendrohuni në rezultatin e mundësive: AI do t’ju tregojë se çfarë të përmirësoni në reklamat tuaja

Meta po zgjeron Opportunity Score – një metrikë që zbulon menjëherë në Ads Manager se si mund të përmirësoni fushatat dhe të ulni kostot. Kjo metrikë e re e bazuar në AI po arrin më shumë reklamues pas testimit. Ai ofron një rezultat të qartë të fushatës dhe sugjerime specifike për përmirësim.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+