Mjetet e reja shitëse të Google zgjerojnë menazhimin e inventarit
Një nga shtesat më domethënëse në Google Merchant Center është futja e perceptimeve të zgjeruara të trendit të produkteve. Këto pamje të përgjithshme u lejojnë shitësve të identifikojnë dhe të përfitojnë nga prirjet e reja të blerjeve duke theksuar pyetjet popullore të kërkimit dhe sjelljen e blerjes.
Mjetet e reja sigurojnë vendime të drejtuara nga të dhënat
Kjo veçori u jep mundësi bizneseve të marrin vendime të bazuara në të dhëna rreth aksioneve të tyre, duke u siguruar se kanë në dorë produkte me kërkesa të larta.
“Le të themi se jeni një shitës i specializuar i xhinseve duke menduar të shkarkoni pantallonat e shkurtra denim të tepërta që nuk kanë hequr. Mendjemprehtësia e re e trendit në Merchant Center mund t’ju tregojë se jo vetëm që ‘pantallonat e shkurtra denim’ çuditërisht popullore tani, por njerëzit në fakt po përdorin termin ‘pantallona të shkurtra të gjata denimi’ kur i kërkojnë. Pra, tani, në vend që t’i tërhiqni pantallonat e shkurtra nga rafti dhe t’i ktheni ato në magazinë, ju mund të rregulloni strategjinë tuaj për të paraqitur pantallonat e shkurtra më dukshëm në fushata – dhe natyrisht, shtoni ‘jorts’ në përshkrimin tuaj të produktit,” shpjegon Google.
Raportimi i AI: Një tipar kyç i mjeteve të reja shitëse të Google
Google ka vendosur të integrojë karakteristika të avancuara të IA në Merchant Center, të cilat duhet të thjeshtojnë analizën e të dhënave për përdoruesit. Shitësit tani mund të kenë akses në përmbledhjet e performancës të gjeneruara nga IA për produktet individuale. Së shpejti do të lançohet veçoria, për fat të keq për ne, vetëm për tregun amerikan.
“Ne gjithashtu do të përdorim inteligjencën artificiale për t’iu përgjigjur pyetjeve specifike në lidhje me të dhënat tuaja të produktit duke përdorur raporte të reja të personalizuara. Pas një përshkrimi të thjeshtë të analizës së të dhënave që do të donit të shqyrtonit – për shembull, ‘më tregoni performancën e fustaneve të mia më të shitura’ – ne do të krijojmë një set të dhënash të personalizuara me përgjigjet që ju interesojnë. Ky mjet përdor IA gjeneruese për të përkthyer kërkesën e përdoruesit në një raport të personalizuar që nxjerr në pah të dhënat e tyre të performancës. Kjo do të thotë se ju mund të anashkaloni procesin e krijimit manual të raporteve të personalizuara kur keni nevojë për të dhëna më të përshtatura.”
Disponueshmëria në dyqan
Google po automatizon më tej procesin e sinkronizimit të disponueshmërisë së produkteve në dyqan me Merchant Center. Vizioni është të thjeshtohet procesi i blerjes për konsumatorët dhe të eliminohet puna manuale për shitësit.
Ky update siguron që fushatat lokale të jenë gjithmonë të përditësuara dhe t’u japin klientëve informacion të saktë se cilat produkte janë në dispozicion aty pranë.
Blerja e klientëve u përmirësua nëpërmjet mjeteve të reja shitëse të Google
Bizneset do të vlerësojnë veçanërisht ndryshimin e mëposhtëm gjatë sezonit të pikut të blerjeve. Google ka zgjeruar mjetet e blerjes së klientëve në kuadër të fushatave Performance Max dhe Search. Tani do të jetë e mundur të vendosen objektiva specifike për tërheqjen e klientëve të rinj, të optimizohen reklamat bazuar në marzhet e fitimit dhe të përmirësohen prania juaj në rezultatet e kërkimit me më shumë saktësi.
Me këto mjete të reja shitëse, Google synon të pajisë bizneset me gjithçka që u duhet për të lulëzuar gjatë periudhës më të ngarkuar të blerjeve të vitit.