Mjete për të mbrojtur krijuesit dhe markat
Mjete të reja në YouTube po prezantojnë dy mjete kyçe për të mbrojtur krijuesit. Këto bazohen në Content ID, të cilën YouTube e përdor që nga viti 2007. Ky mjet u zhvillua për të trajtuar çështjet e të drejtave të autorit dhe ndihmon krijuesit dhe mbajtësit e të drejtave të menaxhojnë përmbajtjen e tyre në platformë. Që atëhere, ajo është bërë një mjet vendimtar për mbrojtjen e të drejtave të autorit dhe monetizimin e përmbajtjes në YouTube.
1. Teknologjia sintetike e identifikimit të zërit u lejon krijuesve të njohin dhe menaxhojnë përmbajtjet e gjeneruara nga IA që simulojnë zërin e tyre.
2. Platforma ka zhvilluar edhe një mjet për zbulimin e fytyrës të gjeneruar nga IA. Kjo do t’u mundësojë krijuesve, aktorëve, muzikantëve dhe profesionistëve të tjerë të kërkojnë dhe të monitorojnë versionet e krijuara nga IA të fytyrave të tyre. Si rezultat, markat e e-commerce dhe personalitetet e njohura do të jenë në gjendje të menaxhojnë se si ngjashmëria e tyre përdoret në YouTube. Platforma shpreson se kjo do të ruajë më mirë identitetin dhe autenticitetin e markës.
Me ardhjen e IA, është e nevojshme të gjesh mënyra të reja për të mbrojtur punën dhe identitetin e tij. Ky është një lajm i mirë si për markat ashtu edhe për të famshmit, pasi sistemi është një hap më pranë për të siguruar përdorimin e sigurt të YouTube për reklama.
A mund të sigurojë YouTube mbrojtje?
YouTube po rrit mbrojtjen kundër përdorimit të paautorizuar të përmbajtjes, veçanërisht kundër palëve të treta që mund të shkarkojnë përmbajtje për të trajnuar IA. Platforma është e angazhuar të zbatojë kushtet e saj të përdorimit për të parandaluar palët e treta të keqpërdorin përmbajtjen pa pëlqimin e krijuesve.
“Kjo përfshin mbështetjen e operacioneve tona të besimit dhe sigurisë, përmirësimin e sistemeve tona të rekomandimeve dhe zhvillimin e karakteristikave të reja gjeneruese të IA si auto-dubbing. Duke parë përpara, ne mbetemi të përkushtuar për të siguruar që përmbajtjet e YouTube të përdorura brenda Google ose YouTube për të zhvilluar mjetet tona të drejtuara nga IA të përdoren me përgjegjësi,” pohon platforma.
YouTube po punon për opsione të reja që do t’u japin krijuesve më shumë kontroll mbi mënyrën se si palët e treta mund të përdorin përmbajtjen e tyre. Për markat e e-commerce, kjo do të thotë liri më e madhe në bashkëpunimin me platformat IA duke mbrojtur pronësinë intelektuale.
Ky zhvillim është i rëndësishëm jo vetëm për tregtinë elektronike por për të gjithë ata që duan të përdorin IA për të mbështetur biznesin e tyre dhe për të mbrojtur markat e tyre në platforma si YouTube. Inteligjenca artificiale nuk duhet të jetë një bogeyman, por një ndihmës drejt krijimtarisë më të mirë.