2 min. duke lexuar

Meta prezanton veçori të reja interaktive për të përmirësuar kanalet e transmetimit

Meta ka bërë modifikime të rëndësishme në veçorinë e tij të Kanaleve të Transmetimit, duke zgjeruar përdorimin e tij në Facebook, Instagram, dhe Messenger. Duke kufizuar më parë komunikimin midis markave, krijuesve dhe ndjekësve të tyre në shkëmbime të njëanshme, ky opsion mesazhesh tani po evoluon në një opsion më interaktiv.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Meta prezanton veçori të reja interaktive për të përmirësuar kanalet e transmetimit
Burimi: Depositphotos

Veçoria e re e përgjigjes, e cila lejon komunikimin e dyanshëm brenda kanaleve të transmetimit duke ruajtur një strukturë të veçantë, është një shtesë e rëndësishme.

Reagimet janë të niduara nën mesazhet individuale dhe janë të arritshme vetëm kur përdoruesit shfrytëzojnë për t’i parë ato, në kontrast me bisedat konvencionale në grup.

Ky dizajn ruan ushqimin kryesor të azhornimeve të adminit, duke ofruar mundësi më të thella angazhimi.

Meta Introduces New Interactive Features to Improve Broadcast Channels

Source: Meta

Në platformë janë shtuar ftesat e reja të chatit për të inkurajuar diskutimin dhe për të ndihmuar krijuesit të fillojnë bisedat me më shumë sukses. Përdoruesit e kanalit mund të postojnë tekst ose imazhe gjatë një periudhe 24-orëshe. Ata gjithashtu mund të pëlqejnë postimet e të tjerëve për të treguar vlerësim për komentet e tyre.

Përveç kësaj, Meta ka vënë në dispozicion mjete analitike të përmirësuara për kanalet e transmetimit. Tani, krijuesit mund të kenë qasje në metrike gjithëpërfshirëse si:

  • Numri i përgjithshëm i ndërveprimeve
  • Ndarja e përmbajtjes
  • Normat e pjesëmarrjes në sondazh

Meta ofron mjete për vendosjen e objektivave dhe udhëzime të individualizuara për të mbështetur rritjen në të gjithë platformat.

Për shembull, strategjia e angazhimit ndër-platformë të krijuesve tani bëhet më e thjeshtë nga aftësia për të ndarë mesazhet e kanaleve në Facebook dhe Instagram në të njëjtën kohë.

Meta Adds Replies to Broadcast Channels

Source: Meta

Sipas Metës, mbi 1.5 miliardë mesazhe ndahen në kanalet e transmetimit çdo muaj, kështu që përditësimet janë relevante.

Ky ndryshim është tregues i një modeli më të madh në përdorimin e mediave sociale, ku mesazhet janë rritur në rëndësi si një mjet komunikimi.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU