2 min. duke lexuar

Meta partner me eBay: Një epokë e re për Facebook Marketplace

Meta është partner me eBay. Ky partneritet novator do t'i mundësojë Facebook Marketplace të shfaqë direkt listat e eBay, raporton CNBC. Kjo lëvizje strategjike vjen si përgjigje ndaj vendimit të Komisionit Evropian në nëntor për të gjobitur Metën me 797 milionë euro për shkelje të rregullave antitrust të BE-së.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Meta partner me eBay: Një epokë e re për Facebook Marketplace
Burimi: Depositphotos

Shtetet e Bashkuara, Franca dhe Gjermania janë tre tregjet kryesore ku integrimi i ri do të testohet së pari. Gjatë përfundimit të transaksioneve të tyre në platformën eBay, përdoruesit do të kenë aftësinë të përdorin listimet eBay direkt brenda mjedisit Facebook Marketplace. Ky veprim shënon një ndryshim thelbësor në qasjen e Metës ndërsa përpiqet të përmbushë detyrimet ligjore të BE-së.

Në vendimin e tij, Komisioni Evropian pretendoi se duke lidhur Facebook Marketplace me platformën e saj kryesore në Facebook, Meta po abuzonte me pushtetin e tij dhe po i tejkalonte padrejtësisht rivalët. Komisioni vuri në dukje gjithashtu se rrjetet rivale të reklamave online iu nënshtruan kushteve të padrejta tregtare nga Meta.

Ky bashkëpunim përbën një kthesë të madhe për eBay. Me një rritje prej 9%, aksionet e kompanisë arritën nivelin më të lartë që nga nëntori 2021.

Partneriteti mund të përmirësojë aftësinë e eBay për të konkurruar me udhëheqësit e tregut Temu, Amazon, dhe Walmart. Jamie Iannone, CEO i eBay, e sheh bashkëpunimin si një shans për të rritur shikueshmërinë e listimit të shitësit dhe për të forcuar besnikërinë e klientit.

Meta po punon aktivisht në vendosjen e zgjidhjeve për t’iu përmbajtur kërkesave rregullatore, edhe pse apelon vendimin e Komisionit Evropian. Veçanërisht, në vitin 2023, Meta dhe Amazon u partnerizuan në mënyrë të ngjashme, duke u mundësuar përdoruesve të blejnë produkte direkt brenda aplikacionit Facebook.

Ky veprim shënon një ndryshim thelbësor në dinamikën e tregjeve online dhe mund të jetë fillimi i një modeli të ri bashkëpunimi midis kompanive të mëdha të teknologjisë në përgjigje të presionit rregullator.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU