2 min. duke lexuar

Meta partner me eBay: Një epokë e re për Facebook Marketplace

Meta është partner me eBay. Ky partneritet novator do t'i mundësojë Facebook Marketplace të shfaqë direkt listat e eBay, raporton CNBC. Kjo lëvizje strategjike vjen si përgjigje ndaj vendimit të Komisionit Evropian në nëntor për të gjobitur Metën me 797 milionë euro për shkelje të rregullave antitrust të BE-së.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Meta partner me eBay: Një epokë e re për Facebook Marketplace
Burimi: Depositphotos

Shtetet e Bashkuara, Franca dhe Gjermania janë tre tregjet kryesore ku integrimi i ri do të testohet së pari. Gjatë përfundimit të transaksioneve të tyre në platformën eBay, përdoruesit do të kenë aftësinë të përdorin listimet eBay direkt brenda mjedisit Facebook Marketplace. Ky veprim shënon një ndryshim thelbësor në qasjen e Metës ndërsa përpiqet të përmbushë detyrimet ligjore të BE-së.

Në vendimin e tij, Komisioni Evropian pretendoi se duke lidhur Facebook Marketplace me platformën e saj kryesore në Facebook, Meta po abuzonte me pushtetin e tij dhe po i tejkalonte padrejtësisht rivalët. Komisioni vuri në dukje gjithashtu se rrjetet rivale të reklamave online iu nënshtruan kushteve të padrejta tregtare nga Meta.

Ky bashkëpunim përbën një kthesë të madhe për eBay. Me një rritje prej 9%, aksionet e kompanisë arritën nivelin më të lartë që nga nëntori 2021.

Partneriteti mund të përmirësojë aftësinë e eBay për të konkurruar me udhëheqësit e tregut Temu, Amazon, dhe Walmart. Jamie Iannone, CEO i eBay, e sheh bashkëpunimin si një shans për të rritur shikueshmërinë e listimit të shitësit dhe për të forcuar besnikërinë e klientit.

Meta po punon aktivisht në vendosjen e zgjidhjeve për t’iu përmbajtur kërkesave rregullatore, edhe pse apelon vendimin e Komisionit Evropian. Veçanërisht, në vitin 2023, Meta dhe Amazon u partnerizuan në mënyrë të ngjashme, duke u mundësuar përdoruesve të blejnë produkte direkt brenda aplikacionit Facebook.

Ky veprim shënon një ndryshim thelbësor në dinamikën e tregjeve online dhe mund të jetë fillimi i një modeli të ri bashkëpunimi midis kompanive të mëdha të teknologjisë në përgjigje të presionit rregullator.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Cilat janë tendencat e marketingut omnichannel në vitin 2025?
2 min. duke lexuar

Cilat janë tendencat e marketingut omnichannel në vitin 2025?

Në vitin 2025, shitësit online përballen me një sfidë të paparë: vëmendja e konsumatorëve është fragmentuar në të gjithë aplikacionet, platformat dhe pajisjet e panumërta. Studimet e fundit tregojnë një ndryshim dramatik në sjelljen e konsumatorëve— shikuesit linearë të televizionit kanë rënë nën 50% të kohës totale të ekranit.

Lexoni artikullin
Trump kërcënon BE me tarifa të reja
2 min. duke lexuar

Trump kërcënon BE me tarifa të reja

Sipas Reuters, presidenti amerikan Donald Trump i përshkroi praktikat tregtare të BE-së si “shumë, shumë të këqija” për Shtetet e Bashkuara dhe njoftoi planet për vendosjen e tarifave të reja mbi BE-në më 21 janar. Një ndryshim potencialisht i madh në tregtinë SHBA-BE mund të rezultojë nga deklarata e Trump në Shtëpinë e Bardhë se […]

Lexoni artikullin
Pse vetëm 26% i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera dhe si të përmirësohen
5 min. duke lexuar

Pse vetëm 26% i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera dhe si të përmirësohen

Vetëm 26% e klientëve i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera. Çfarë mund të bëhet? Vitin e kaluar pati një rritje të lajmeve rreth të dhënave të unifikuara dhe IA gjeneruese, që të dyja kishin potencialin për të transformuar përvojën e klientit. Pse shpesh dështon personalizimi? Dhe çfarë i dallon udhëheqësit e tregut nga kompanitë […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+