
Meta ka lançuar një qendër të re info për krijuesit e Threads, duke ofruar shpjegues, shënime dhe këshilla se si të krijojnë dhe rrisin praninë e tyre në platformën e mediave sociale. Faqja ofron një udhëzues themelor se si të filloni përdorimin e aplikacionit duke lidhur llogarinë tuaj Instagram.
Përdoruesit ende duhet të regjistrohen duke përdorur hyrjen e tyre në Instagram, edhe pse Threads po përpiqet të dallohet nga Instagrami. Faqja e internetit gjithashtu ofron udhëzime se si funksionon Threads dhe si të personalizoni feed-in tuaj për të përfaqësuar interesat tuaja.
Edhe pse aplikacioni sugjeron subjekte magjepsëse, e meta kryesore e Threads është se nuk ka hashtagë. Duke qenë se Threads nuk lejon përdorimin e hashtag-ut, ekziston edhe një seksion mbi “tags temë”.

Source: Creators.instagram.com
Megjithatë, shënimet dhe udhëzimet janë të gjera dhe pa njohuri të mbështetura nga statistikat. Bazuar në kërkimet e brendshme të krijuesve të Threads në nivel global gjatë një periudhe 30-ditore, i vetmi rekomandim i mbështetur nga të dhënat është mbi frekuencën e postimeve.