Çaktivizimi i komenteve mbi reklamat
Një nga ndryshimet më të rëndësishme që marketerët duhet të vënë re është aftësia për të çaktivizuar komentet nën postimet reklamuese në Facebook dhe Instagram. Kjo veçori po testohet aktualisht me një numër të kufizuar kompanish dhe mund të jetë shumë e dobishme për markat që zhvillojnë fushata të ndjeshme ose trajtojnë tema të diskutueshme.
Duke fikur komentet, kompanitë mund të mbajnë më mirë kontrollin mbi mesazhin e tyre dhe perceptimin e markës. Kjo mund të jetë veçanërisht e dobishme gjatë ngjarjeve të rëndësishme promovuese, hedhjes së produkteve ose komunikimit në krizë.
Kontrolli mbi reklamat në feed-et e profilit
Meta po zgjeron gjithashtu opsionet për kontrollin e vendit ku shfaqen reklamat. Vitin e kaluar, ata zgjeruan shfaqjen e reklamave në profilet personale si në Facebook ashtu edhe në Instagram. Megjithatë, kjo shkaktoi polemika pasi markat ishin të lidhura drejtpërdrejt me profilet.
Tani, reklamuesit mund të specifikojnë se ku mund ose nuk mund të shfaqen reklamat e tyre.
“Vitin e kaluar, ne prezantuam opsionin që bizneset të drejtojnë reklama në profilet e Facebook dhe Instagram, që është një mundësi e shkëlqyer për të arritur më shumë klientë ndërsa janë thellësisht të angazhuar. Për t’u dhënë bizneseve një kontroll më të madh se në cilat profile mund të shfaqen reklamat e tyre, ne kemi testuar aftësinë për të bllokuar reklamat e tyre nga paraqitja në disa profile instagram duke përdorur një ‘listë botuesish të bllokuar’,” shpjegon Meta.
Përmirësimi i integrimit dhe verifikimit të palëve të treta
Ndërsa reklamuesit janë të interesuar për një kontroll më të mirë mbi vendin ku shfaqen reklamat e tyre, Meta po forcon integrimin e palëve të treta duke bashkëpunuar me kompani të tilla si Integral Ad Science (IAS).
Kjo do të zgjerojë kontrollin mbi vendin ku reklamat shfaqen në Feed and Reels, nëpërmjet një liste të bllokuar të përmbajtjes. Bizneset mund të zgjedhin kategoritë që duan të bllokojnë, duke rritur kështu sigurinë e markës. Në teste, këto mjete janë provuar efektive në përmirësimin e përshtatshmërisë së reklamave. Meta planifikon të zgjerojë këtë funksionalitet në vitin 2025 pas përfundimit të testimit dhe analizës. Ata gjithashtu kanë përshpejtuar disponueshmërinë e të dhënave me më shumë se 75% për verifikimin më të shpejtë të vendosjes së reklamave.
Menaxhimi më i lehtë i rregullimeve të reklamave
Ndërsa Meta i paraqet këto mjete si të dobishme për reklamuesit, është e rëndësishme të kuptojmë se kjo është kryesisht një përgjigje ndaj kërkesave të gjata të tregut për transparencë dhe kontroll më të madh. E-commerce i mirëpret këto ndryshime, por suksesi i këtyre mjeteve do të varet nga performanca e tyre në kushtet e botës reale.