3 min. duke lexuar

Mendjehollësi mbi sjelljen e blerjeve të Gen Z

Hulumtimi i fundit i SheerID u përqëndrua në preferencat e blerjeve dhe ndjenjën ekonomike të konsumatorëve të Gen Z në Shtetet e Bashkuara dhe Mbretërinë e Bashkuar. Ja pikat kryesore:

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Mendjehollësi mbi sjelljen e blerjeve të Gen Z

Shqetësimet ekonomike mbizotërojnë shpenzimet

Në vitin 2023, ekonomia amerikane u rrit me 2.5% dhe inflacioni ra në 3.4%. Pavarësisht raporteve për një ekonomi në përmirësim, vetëm 30% e konsumatorëve të Gen Z janë optimistë krahasuar me vitin e mëparshëm. Kujdesi është edhe më i theksuar në Evropë, ku ekonomia po përjeton rritje pothuajse zero. Gen Z i Mbretërisë së Bashkuar është 25% më pesimist se ata në Amerikë.

“Kjo shpjegon pse TikTok është plot me video rreth “buxhetimit me zë të lartë”, ku njerëzit flasin hapur për planet e tyre të parave dhe përpjekjet për të shpenzuar më pak. Kjo prirje po çon në gati një të tretën e Gjeneratës Z që përpiqet të kursejë para, duke blerë gjëra më të lira dhe gjëra më pak të panevojshme.”

36% e të anketuarve të Gen Z thonë se po shpenzojnë më pak. Ato janë veçanërisht të prekura nga kategori të tilla si ushqimi i marrë, lojrat, elektronika dhe lajmet online. Midis studentëve të kolegjit Gen Z, ndjenja është edhe më e keqe, me 45% pesimistë për të ardhmen e ekonomisë dhe 77% që luftojnë për të rregulluar buxhetet e tyre për të përshtatur këto shqetësime.

Si të angazhojmë Gen Z?

Instagram, TikTok dhe Snapchat luajnë një rol kyç në prezantimin e markave të reja. 68% e të anketuarve thanë se mediat sociale janë burimi i tyre kryesor i zbulimit të markës. Rekomandimet e miqve dhe të familjes kanë gjithashtu një ndikim të rëndësishëm.

Ofertat ekskluzive janë provuar të jenë një faktor i rëndësishëm në kapjen e vëmendjes së Gen Z. Deri në 91% e studentëve të kolegjit kërkojnë zbritje para se të blejnë. Përveç kësaj, ofertat ekskluzive janë treguar më efektive se taktikat e tjera. Këto përfshijnë Buy Now Pay Later (BNPL) ose periudhat e zgjatura të kthimit, për shembull.

Zbritjet ekskluzive jo vetëm që nxisin sjelljen e blerjes, por edhe besnikërinë e markës. Një pjesë e konsiderueshme e të anketuarve thanë se do të kalonin në një markë tjetër për një ofertë ekskluzive ose do të regjistroheshin për një program besnikërie në këmbim të një zbritjeje.

Dhuratat falas dhe transporti falas u identifikuan si ofertat ekskluzive më tërheqëse, të ndjekura nga zbritjet në blerje. Çuditërisht, emaili doli si kanali i preferuar i komunikimit për dërgimin e ofertave, i ndjekur nga afër nga sms-të.

Porositë takeaway/delivery renditen të parat ndër kategoritë e produkteve që Gen Z do të blinte me zbritje. Kjo u pasua nga veshjet, kozmetikët/kujdesi personal, lojërat dhe elektronika. Zgjedhja më pak popullore ishte lajmet online, që tregonin preferencën e Gen Z për burime të lira informacioni.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Cilat janë tendencat e marketingut omnichannel në vitin 2025?
2 min. duke lexuar

Cilat janë tendencat e marketingut omnichannel në vitin 2025?

Në vitin 2025, shitësit online përballen me një sfidë të paparë: vëmendja e konsumatorëve është fragmentuar në të gjithë aplikacionet, platformat dhe pajisjet e panumërta. Studimet e fundit tregojnë një ndryshim dramatik në sjelljen e konsumatorëve— shikuesit linearë të televizionit kanë rënë nën 50% të kohës totale të ekranit.

Lexoni artikullin
Trump kërcënon BE me tarifa të reja
2 min. duke lexuar

Trump kërcënon BE me tarifa të reja

Sipas Reuters, presidenti amerikan Donald Trump i përshkroi praktikat tregtare të BE-së si “shumë, shumë të këqija” për Shtetet e Bashkuara dhe njoftoi planet për vendosjen e tarifave të reja mbi BE-në më 21 janar. Një ndryshim potencialisht i madh në tregtinë SHBA-BE mund të rezultojë nga deklarata e Trump në Shtëpinë e Bardhë se […]

Lexoni artikullin
Pse vetëm 26% i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera dhe si të përmirësohen
5 min. duke lexuar

Pse vetëm 26% i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera dhe si të përmirësohen

Vetëm 26% e klientëve i vlerësojnë përvojat dixhitale si të shkëlqyera. Çfarë mund të bëhet? Vitin e kaluar pati një rritje të lajmeve rreth të dhënave të unifikuara dhe IA gjeneruese, që të dyja kishin potencialin për të transformuar përvojën e klientit. Pse shpesh dështon personalizimi? Dhe çfarë i dallon udhëheqësit e tregut nga kompanitë […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+