
Media dixhitale në dyqan nxit angazhimin e lartë të konsumatorit
Më shumë se 74% e konsumatorëve në SHBA kanë hasur formate dixhitale në dyqanet e tullave dhe mortajave, si ekranet televizive, dyert në rastet e ekraneve frigoriferike dhe terminalet e kontrollit. Brezat e rinj, veçanërisht Brezi Z, kanë më shumë gjasa të bashkëveprojnë me këto formate, ndërsa baby boomers janë më pak të njohur me ta.
Konsumatorët nuk i vënë re vetëm këto media – 61.6% raportuan blerjen e një produkti që u paraqit në këtë mënyrë në dyqan. 66% e tyre madje e bënë blerjen menjëherë. Shenja dixhitale nxit vendimet e menjëhershme të konsumatorëve, duke ofruar kështu një mjet të fuqishëm për shitësit dhe markat.
Rritje e shpenzimeve dhe vizitave në dyqane
Gati 66% e konsumatorëve pohojnë se formatet dixhitale në dyqane ndikojnë në shpenzimet e tyre. Shumë janë të gatshëm të shpenzojnë më shumë ose të zgjedhin dyqane bazuar në disponueshmërinë e këtyre formateve. Klientët nga zonat urbane reagojnë veçanërisht pozitivisht ndaj këtyre formateve, duke shpenzuar më shumë dhe duke vizituar më shpesh dyqanet me shenja dixhitale.

Source: Emarketer
Prirjet brez pas brezi dhe demografike
Millennials dhe Generation X reagojnë më pozitivisht ndaj formateve dixhitale në dyqane, me një rritje të ndjeshme të shpenzimeve dhe angazhimit të markës. Baby boomers tregojnë angazhim më të ulët, por nëse ndikohen nga mediat dixhitale në dyqan, ata kanë më shumë gjasa të bëjnë një blerje të menjëhershme.
Për më tepër, klientët nga qytetet dhe me të ardhura më të larta tregojnë një gjasa më të madhe për të bashkëvepruar me dhe blerjen e produkteve të promovuara nëpërmjet medias dixhitale në tregtinë me pakicë. Të ardhurat dhe vendndodhja ndikojnë në sjelljen e konsumatorit.

Source: Emarketer
A do të ngrohen mediat dixhitale në dyqanet e tullave dhe mortajave në afat të gjatë?
Shpenzimet për mediat me pakicë pritet të rriten me 46.5% në vitin 2025, duke arritur në 540 milionë lekë. Edhe pse jemi ende në fazat e para, është e qartë se dyqanet fizike po bëhen gjithashtu një hapësirë për ndërveprimet e medias.
Formatet dixhitale po bëhen gjithnjë e më të zakonshme në dyqane. Markat kanë kështu një mundësi unike për të ndikuar në vendimet e blerjes direkt në pikën e shitjes.
Integrimi i medias dixhitale në dyqanet e tullave dhe mortajave në strategjitë më të gjera omnichannel do të jetë kyç për të kapur vëmendjen e konsumatorëve si në internet ashtu edhe në offline. Ky format ka potencialin për të përmirësuar udhëtimin e klientit, për të rritur të ardhurat dhe për të formësuar të ardhmen e blerjeve.