3 min. duke lexuar

Mashtrimi i blerjeve në distancë në Evropë: Kërcënimi në rritje për sigurinë e tregtisë elektronike

Incidentet e mashtrimit të blerjeve në distancë janë rritur ndjeshëm në Mbretërinë e Bashkuar, me kriminelët që shfrytëzojnë detajet e kartës së vjedhur për të bërë transaksione të paautorizuara në internet. Ky trend alarmant përbën një kërcënim kritik për sektorin evropian të tregtisë elektronike, duke kërkuar korniza më të forta sigurie dhe iniciativa edukimi të konsumatorit.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Mashtrimi i blerjeve në distancë në Evropë: Kërcënimi në rritje për sigurinë e tregtisë elektronike
Burimi: Depositphotos

Vetëm në Mbretërinë e Bashkuar, 2.6 milionë raste mashtrimi të blerjeve në distancë u raportuan në vitin 2024, një rritje prej 22% nga viti i kaluar, duke rezultuar në humbje prej afërsisht 400 milionë paund – një rritje prej 11%. Duke pasur parasysh ngjashmërinë në infrastrukturat e pagesave dhe taktikat e mashtrimit në të gjithë Evropën, ky model ka të ngjarë të pasqyrojë një sfidë më të gjerë të BE-së.

Duke mbështetur këtë, raporti i Tietoevry Banking për vitin 2025 , analizoi mbi 3.7 miliardë transaksione evropiane, gjeti një rritje prej 43% në tentativat e mashtrimit të pagesave dixhitale në 2024 krahasuar me 2023, të nxitur kryesisht nga inxhinieria sociale e sofistikuar dhe mashtrimet e përmirësuara me AI.  Mashtrimet e manipulimit social u rritën me 156%, ndërsa sulmet e phishing u rritën me 77%, duke komplikuar zbulimin dhe parandalimin e mashtrimit.

Kriminelët shpesh përdorin inxhinieri sociale komplekse për të mashtruar konsumatorët që të zbulojnë kodet e kalimit një herë (OTP) të dërguara nga bankat për të vërtetuar transaksionet. Me këto kode, mashtruesit anashkalojnë masat e sigurisë për të përfunduar blerjet e paautorizuara ose për të lidhur kartat e vjedhura me kuletat dixhitale. Kjo ekspozon dobësitë në mbështetjen aktuale në OTP si një mbrojtje kryesore.

Shkeljet e të dhënave në shitësit me pakicë dhe palët e treta përkeqësojnë më tej problemin duke furnizuar kriminelët me mbledhje të mëdha të të dhënave të kartave, të cilat mbeten të shfrytëzueshme për muaj ose vite pas shkeljes.

Është interesante se mashtrimi i autorizuar i pagesave shtytëse (APP), ku viktimat mashtrohen për të autorizuar pagesat, ra me 2% në 450 milionë paund në Mbretërinë e Bashkuar, duke reflektuar edukimin efektiv të konsumatorit dhe përpjekjet për zbulimin e mashtrimit.

Për ekosistemin e tregtisë elektronike të BE-së, këto zhvillime sugjerojnë se duhet të ketë një qasje të koordinuar që përfshin bankat, shitësit me pakicë, ofruesit e pagesave dhe rregullatorët. Masat kryesore përfshijnë forcimin e verifikimit të identitetit, zbatimin e kontrolleve të përfituesve në kohë reale dhe edukimin e konsumatorëve mbi taktikat në zhvillim të inxhinierisë sociale.

Ndërsa blerjet online evropiane rriten, veprimi i menjëhershëm për të luftuar mashtrimin e blerjeve në distancë është thelbësor për të mbrojtur konsumatorët dhe për të ruajtur besimin në tregtinë dixhitale.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+