2 min. duke lexuar

Marrëveshja e re e TikTok me Amazonën do të ndryshojë mënyrën se si blen brenda aplikacioneve

Rrjeti social, TikTok ka bërë një lëvizje të madhe për të përmirësuar blerjet e saj online duke njoftuar një marrëdhënie novatore me Amazon. Qëllimi i këtij partneriteti është të bëjë blerjet më të lehta për përdoruesit e TikTok duke i lënë ata të blejnë gjëra nga Amazon pikërisht në aplikacion.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Marrëveshja e re e TikTok me Amazonën do të ndryshojë mënyrën se si blen brenda aplikacioneve
Burimi: Depositphotos

Pjesë të rëndësishme të integrimit

1. Blerje e lehtë e Amazonës brenda aplikativit

2. Një lidhje e vetme dhe e sigurt midis llogarive sociale netwrok TikTok dhe Amazon

3. Listat e TikTok tregojnë çmimet në kohë reale, përshtatshmërinë e anëtarësimit të Prime dhe vlerësimet e mbërritjes

Përpjekja e fundit e TikTok për të rritur tregtinë në app është marrëdhënia. Kjo prirje është rritur shpejt në vende si Kina, por ende nuk ka kapur shumë gjëra në vendet perëndimore.

Vendosja: Industria

Amazon punon me rrjetet e tjera sociale në të njëjtën mënyrë, si Meta dhe Snapchat. Thuhet se Pinterest po ndjek këtë prirje, por nuk është bërë asnjë njoftim publik.

Probleme të mundshme

Njerëzit në SHBA gjithmonë e shohin nga afër TikTok-un, sepse mendojnë se ka lidhje me qeverinë kineze. Disa përdorues mund të ngurrojnë të lidhin llogaritë e tyre në Amazon , sepse kanë frikë se informacioni i tyre do të ndahet.

Si funksionon TikTok

Aplikacioni shpreson se lehtësia e përdorimit do t’i bëjë njerëzit të mos shqetësohen për përdorimin e tij. Duke e bërë pazarin të lehtë, rrjeti social TikTok dëshiron të ndryshojë mënyrën se si veprojnë përdoruesit dhe të bëjë që më shumë njerëz të blejnë gjëra brenda aplikacionit.

Çfarë do të thotë kjo për blerjet online

Kjo marrëdhënie tregon se mediat sociale dhe blerjet online po bëhen gjithnjë e më të lidhura, gjë që mund të ndryshojë mënyrën se si njerëzit gjejnë dhe blejnë gjëra online.

Me ndryshimin e tregtisë sociale gjatë gjithë kohës, ky kombinim TikTok-Amazon mund të bëhet standardi për mënyrën se si aplikacionet e mediave sociale duhet të punojnë me blerjet.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+