2 min. duke lexuar

Marrëveshja e re e TikTok me Amazonën do të ndryshojë mënyrën se si blen brenda aplikacioneve

Rrjeti social, TikTok ka bërë një lëvizje të madhe për të përmirësuar blerjet e saj online duke njoftuar një marrëdhënie novatore me Amazon. Qëllimi i këtij partneriteti është të bëjë blerjet më të lehta për përdoruesit e TikTok duke i lënë ata të blejnë gjëra nga Amazon pikërisht në aplikacion.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Marrëveshja e re e TikTok me Amazonën do të ndryshojë mënyrën se si blen brenda aplikacioneve
Burimi: Depositphotos

Pjesë të rëndësishme të integrimit

1. Blerje e lehtë e Amazonës brenda aplikativit

2. Një lidhje e vetme dhe e sigurt midis llogarive sociale netwrok TikTok dhe Amazon

3. Listat e TikTok tregojnë çmimet në kohë reale, përshtatshmërinë e anëtarësimit të Prime dhe vlerësimet e mbërritjes

Përpjekja e fundit e TikTok për të rritur tregtinë në app është marrëdhënia. Kjo prirje është rritur shpejt në vende si Kina, por ende nuk ka kapur shumë gjëra në vendet perëndimore.

Vendosja: Industria

Amazon punon me rrjetet e tjera sociale në të njëjtën mënyrë, si Meta dhe Snapchat. Thuhet se Pinterest po ndjek këtë prirje, por nuk është bërë asnjë njoftim publik.

Probleme të mundshme

Njerëzit në SHBA gjithmonë e shohin nga afër TikTok-un, sepse mendojnë se ka lidhje me qeverinë kineze. Disa përdorues mund të ngurrojnë të lidhin llogaritë e tyre në Amazon , sepse kanë frikë se informacioni i tyre do të ndahet.

Si funksionon TikTok

Aplikacioni shpreson se lehtësia e përdorimit do t’i bëjë njerëzit të mos shqetësohen për përdorimin e tij. Duke e bërë pazarin të lehtë, rrjeti social TikTok dëshiron të ndryshojë mënyrën se si veprojnë përdoruesit dhe të bëjë që më shumë njerëz të blejnë gjëra brenda aplikacionit.

Çfarë do të thotë kjo për blerjet online

Kjo marrëdhënie tregon se mediat sociale dhe blerjet online po bëhen gjithnjë e më të lidhura, gjë që mund të ndryshojë mënyrën se si njerëzit gjejnë dhe blejnë gjëra online.

Me ndryshimin e tregtisë sociale gjatë gjithë kohës, ky kombinim TikTok-Amazon mund të bëhet standardi për mënyrën se si aplikacionet e mediave sociale duhet të punojnë me blerjet.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU