2 min. duke lexuar

Marrëveshja e re e TikTok me Amazonën do të ndryshojë mënyrën se si blen brenda aplikacioneve

Rrjeti social, TikTok ka bërë një lëvizje të madhe për të përmirësuar blerjet e saj online duke njoftuar një marrëdhënie novatore me Amazon. Qëllimi i këtij partneriteti është të bëjë blerjet më të lehta për përdoruesit e TikTok duke i lënë ata të blejnë gjëra nga Amazon pikërisht në aplikacion.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Marrëveshja e re e TikTok me Amazonën do të ndryshojë mënyrën se si blen brenda aplikacioneve
Burimi: Depositphotos

Pjesë të rëndësishme të integrimit

1. Blerje e lehtë e Amazonës brenda aplikativit

2. Një lidhje e vetme dhe e sigurt midis llogarive sociale netwrok TikTok dhe Amazon

3. Listat e TikTok tregojnë çmimet në kohë reale, përshtatshmërinë e anëtarësimit të Prime dhe vlerësimet e mbërritjes

Përpjekja e fundit e TikTok për të rritur tregtinë në app është marrëdhënia. Kjo prirje është rritur shpejt në vende si Kina, por ende nuk ka kapur shumë gjëra në vendet perëndimore.

Vendosja: Industria

Amazon punon me rrjetet e tjera sociale në të njëjtën mënyrë, si Meta dhe Snapchat. Thuhet se Pinterest po ndjek këtë prirje, por nuk është bërë asnjë njoftim publik.

Probleme të mundshme

Njerëzit në SHBA gjithmonë e shohin nga afër TikTok-un, sepse mendojnë se ka lidhje me qeverinë kineze. Disa përdorues mund të ngurrojnë të lidhin llogaritë e tyre në Amazon , sepse kanë frikë se informacioni i tyre do të ndahet.

Si funksionon TikTok

Aplikacioni shpreson se lehtësia e përdorimit do t’i bëjë njerëzit të mos shqetësohen për përdorimin e tij. Duke e bërë pazarin të lehtë, rrjeti social TikTok dëshiron të ndryshojë mënyrën se si veprojnë përdoruesit dhe të bëjë që më shumë njerëz të blejnë gjëra brenda aplikacionit.

Çfarë do të thotë kjo për blerjet online

Kjo marrëdhënie tregon se mediat sociale dhe blerjet online po bëhen gjithnjë e më të lidhura, gjë që mund të ndryshojë mënyrën se si njerëzit gjejnë dhe blejnë gjëra online.

Me ndryshimin e tregtisë sociale gjatë gjithë kohës, ky kombinim TikTok-Amazon mund të bëhet standardi për mënyrën se si aplikacionet e mediave sociale duhet të punojnë me blerjet.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit
4 min. duke lexuar

Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit

Komisioni Evropian ka publikuar kohët e fundit lidhur me rezultatet nga monitorimi i gjerë i shitësve online të mallrave të dorës së dytë . Sipas raportit zyrtar nga KE dhe autoritetet kombëtare të mbrojtjes së konsumatorit nga 27 vende (25 vende anëtare të BE plus Islanda dhe Norvegjia), deri në 52% e e-dyqaneve të mbikqyrura […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+