5 min. duke lexuar

Luksi po ndryshon. Klientët e pasur nuk po kërkojnë më status

Ekonomia po përballet me pasigurinë dhe klientët po mendojnë gjithnjë e më shumë se për çfarë janë të gatshëm të paguajnë. Kjo po ndryshon gjithashtu atë që njerëzit e konsiderojnë të vlefshme – dhe luksi nuk bën përjashtim. Një studim i fundit global, Global Affluent Collective nga Team One, sugjeron një moment kyç për markat luksoze. Ai gjithashtu mbart një mesazh të rëndësishëm për dyqanet elektronike që synojnë klientët e pasur.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Luksi po ndryshon. Klientët e pasur nuk po kërkojnë më status
Burimi: ChatGPT

Një gjeneratë e re luksi

Sondazhi i 4,200 të anketuarve nga 22 vende që përfaqësojnë 10% të fituesve më të lartë zbulon një zhvendosje nga koncepti tradicional i pasurisë në një model të ri të quajtur High Life Worth (HLW).

Gjetjet e hulumtimit konfirmojnë se luksi sot do të thotë diçka krejtësisht ndryshe për të pasurit sesa disa vite më parë. Deri në 88% e njerëzve të pasur besojnë se statusi tani fitohet përmes njohurive dhe respektit, jo pronësisë. Për shumicën e tyre, luksi i vërtetë qëndron në të mësuarit e vazhdueshëm dhe zbulimin e fushave të reja të jetës – një pikëpamje e mbajtur nga 95% e të anketuarve. Deri në 90% e të anketuarve deklaruan se kërkojnë në mënyrë aktive marrëdhënie dhe lidhje që i ndihmojnë ata të zhvillojnë dhe përmirësojnë cilësinë e jetës së tyre.

Këta konsumatorë nuk i shohin paratë si një qëllim, por si një mjet për transformimin personal. Prandaj, luksi po pushon së qeni një simbol i suksesit – po bëhet një mjet për t’u bërë një version më i mirë i vetes.

Infographic showing two statistics: 88% of affluent consumers believe status is earned through being knowledgeable and respected, and 95% are passionate about exploring and learning in many areas of life

Source: Team One

Tre dimensionet e luksit të ri

Studimi përshkruan tre dimensione themelore të një “jete që ia vlen të jetohet” që sot formojnë sjelljen e konsumatorëve të pasur:

  1. Përmbushja emocionale dhe lidhja njerëzore: 89% përcaktojnë momente të rëndësishme të jetës përmes emocioneve dhe marrëdhënieve.
  2. Rritja dhe zbulimi: 75% e konsiderojnë rritjen personale dhe të mësuarit themelin e një jete të përmbushur.
  3. Arritjet dhe momentet domethënëse: 64% vlerësojnë arritjet që kanë rëndësi afatgjatë, jo efekt të menjëhershëm.

Sot nuk ka të bëjë më me çmimin ose cilësinë, por nëse një produkt sjell vlerë të brendshme për klientin – një përvojë, njohuri ose një ndjenjë përkatësie.

Ekonomia e re e kuptimit

Autorët e raportit përshkruajnë një ndryshim në mënyrën se si mendojnë klientët e pasur. Në vend që të pyesin, “A mund ta përballoj?”, ata tani pyesin: “A ka vlerë reale për mua dhe a do të më ndihmojë të përparoj personalisht?”

Kjo mënyrë e re e të menduarit po ndryshon gjithashtu vetë kuptimin e blerjeve – prestigji po bëhet një investim personal.

  • Mallrat dhe shërbimet luksoze duhet të jenë katalizatorë për zhvillimin personal, jo shfaqjen e statusit.
  • Udhëtimi po shndërrohet në një hapësirë për zbulim kulturor dhe lidhje njerëzore – jo vetëm për relaksim.
  • Qëndrueshmëria po fiton gjithashtu një dimension të ri. 74% besojnë se edhe vendimet e vogla mund të kenë një ndikim eksponencialisht pozitiv. Ndërkohë, 70% preferojnë markat që mendojnë në mënyrë ekologjike.

Çfarë do të thotë kjo për markat luksoze të tregtisë elektronike?

Sipas përfundimeve të studimit, markat luksoze duhet të kalojnë nga transaksioni në transformim. Suksesi nuk varet më nga produkti i përsosur, por nga kuptimi i thellë që klienti mund të gjejë në një markë të caktuar. Luksi duhet të sjellë përparim personal. Prandaj ka të bëjë jo vetëm me të qenit një artikull i ri në një koleksion, por një përvojë që e çon një person përpara dhe lë diçka në të.

Prandaj, markat po rivlerësojnë se çfarë do të thotë vlera në të vërtetë. Një produkt duhet të jetë bartës i një eksperience që mbështet rritjen dhe zhvillimin personal të klientit. Transparenca po bëhet e dhënë – konsumatorët e pasur shqyrtojnë tërësisht origjinën, ndikimin dhe etikën e produkteve përpara blerjes dhe duan të dinë saktësisht se për çfarë po paguajnë.

I njëjti ndryshim është i dukshëm ndër breza. Klientët më të rinj e lidhin luksin me identitetin dhe vlerat që shprehin personalitetin e tyre. Brezi i vjetër, nga ana tjetër, e percepton atë si një mënyrë për të festuar momentet historike të jetës ose për të lënë një trashëgimi.

Për segmentin e tregtisë elektronike, kjo hap një epokë të re: një epokë në të cilën markat më të suksesshme nuk do të përpiqen të shesin më shumë produkte, por do t’i ndihmojnë klientët të jetojnë jetë më të vlefshme.

Ndani artikullin
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU