
Supermarketet po futen të gjitha në këtë kapje të dhënash gjithashtu. Ato kartat e besnikërisë? Morgan Stanley llogarit se 92% e britanikëve kanë të paktën një tani. I çmendur, apo jo? Në fakt tre tregjet më të angazhuara të besnikërisë janë:
- Polonia
- Britania e Madhe
- Franca
Ka autoritetin e konkurrencës dhe tregjeve që nuhat përreth, por shitësit e duan atë. Pse? Sepse të dhënat tuaja vlejnë shumë për ta.
Skemat e besnikërisë: Më shumë se vetëm pikë
Merr tesco dhe Sainsbury’s. Skemat e tyre të besnikërisë janë masive në krahasim me vende si M&S ose Morrisons. Dhe ata janë bërë edhe më të mëdhenj kohët e fundit. Gjëja Nektar e Sainsbury u rrit nga 67% në mbi 80% të blerësve në rreth një vit. Karta e Klubit të Teskos? E njëjta marrëveshje – nga 70% në 82%.
Sigurisht, këto skema kanë për qëllim të të mbajnë të kthehesh. Por miniera e vërtetë e arit janë të gjitha ato të dhëna të lëngshme që po mbledhin. Sainsbury madje ka krijuar një ndarje të tërë të quajtur Nectar360 për të shtypur numrat dhe për të shtypur reklamat për furnizuesit. Ata mendojnë se kjo do t’i bëjë ata një shtesë £ 100 milion gjatë viteve të ardhshme.
Tesco po tregohet pak në kafaz se sa po bëjnë nga krahu i tyre i të dhënave. Por duket qartë se po e marrin seriozisht. Ata madje kanë bërë disa goditje të mëdha nga Amazon dhe Pinterest për të ndihmuar.

Source: Depositphotos
Markimi në epokën e të dhënave
Kjo është gjëja – kjo nuk është vetëm për të bërë një para të shpejtë. Po ndryshon mënyra se si kompanitë ndërtojnë markat e tyre. Të gjitha këto të dhëna i ndihmojnë ata të njihen më mirë me ju, kështu që ata mund të krijojnë përvoja që me të vërtetë klikojnë. Nuk është më vetëm fshikullimi i ushqimeve; Bëhet fjalë për t’ju bërë të ndiheni të gjithë të ngrohtë dhe të turbullt në lidhje me markën.
Dhe nuk janë vetëm supermarketet e mëdha në të. Edhe markat e modës janë të veshura me pambuk. Ata po përdorin skema besnikërie dhe të dhëna për t’u përpjekur të të bëjnë të ndihesh si pjesë e klubit. Janë gjëra të zgjuara, me të vërtetë.
E ardhmja po shikon… Digital
Pra, çfarë ka në vazhdim? Ekspertët mendojnë se do të shohim më shumë ekrane që shfaqen në dyqane. Ndoshta edhe në karrocën tënde! Dhe çmimet që ndryshojnë në varësi të asaj që jeni.
Sipas një studimi të McKinsey, media e shitjes me pakicë është jashtëzakonisht fitimprurëse, me marzhet operative që arrijnë në 65-70% brenda tre viteve të nisjes.