4 min. duke lexuar

Loja me pakicë po ndryshon: Gjithçka ka të bëjë me të dhënat tani

Pra, këtu është marrëveshja - blerjet nuk janë vetëm për dorëzimin e parave të gatshme më. Këto ditë, dyqanet duan edhe informacionin tuaj personal. Merrni për shembull disa nga dyqanet e modës në rrugën kryesore që kanë filluar të kërkojnë numrat e telefonit në checkout. Ata thonë se është për faturat e dërgimit të mesazheve, të cilat tingëllojnë të dobishme apo ndoshta pak të tepërta?

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Loja me pakicë po ndryshon: Gjithçka ka të bëjë me të dhënat tani
Burimi: Depositphotos

Supermarketet po futen të gjitha në këtë kapje të dhënash gjithashtu. Ato kartat e besnikërisë? Morgan Stanley llogarit se 92% e britanikëve kanë të paktën një tani. I çmendur, apo jo? Në fakt tre tregjet më të angazhuara të besnikërisë janë:

  • Polonia
  • Britania e Madhe
  • Franca

Ka autoritetin e konkurrencës dhe tregjeve që nuhat përreth, por shitësit e duan atë. Pse? Sepse të dhënat tuaja vlejnë shumë për ta.

Skemat e besnikërisë: Më shumë se vetëm pikë

Merr tesco dhe Sainsbury’s. Skemat e tyre të besnikërisë janë masive në krahasim me vende si M&S ose Morrisons. Dhe ata janë bërë edhe më të mëdhenj kohët e fundit. Gjëja Nektar e Sainsbury u rrit nga 67% në mbi 80% të blerësve në rreth një vit. Karta e Klubit të Teskos? E njëjta marrëveshje – nga 70% në 82%.

Sigurisht, këto skema kanë për qëllim të të mbajnë të kthehesh. Por miniera e vërtetë e arit janë të gjitha ato të dhëna të lëngshme që po mbledhin. Sainsbury madje ka krijuar një ndarje të tërë të quajtur Nectar360 për të shtypur numrat dhe për të shtypur reklamat për furnizuesit. Ata mendojnë se kjo do t’i bëjë ata një shtesë £ 100 milion gjatë viteve të ardhshme.

Tesco po tregohet pak në kafaz se sa po bëjnë nga krahu i tyre i të dhënave. Por duket qartë se po e marrin seriozisht. Ata madje kanë bërë disa goditje të mëdha nga Amazon dhe Pinterest për të ndihmuar.

Source: Depositphotos

Markimi në epokën e të dhënave

Kjo është gjëja – kjo nuk është vetëm për të bërë një para të shpejtë. Po ndryshon mënyra se si kompanitë ndërtojnë markat e tyre. Të gjitha këto të dhëna i ndihmojnë ata të njihen më mirë me ju, kështu që ata mund të krijojnë përvoja që me të vërtetë klikojnë. Nuk është më vetëm fshikullimi i ushqimeve; Bëhet fjalë për t’ju bërë të ndiheni të gjithë të ngrohtë dhe të turbullt në lidhje me markën.

Dhe nuk janë vetëm supermarketet e mëdha në të. Edhe markat e modës janë të veshura me pambuk. Ata po përdorin skema besnikërie dhe të dhëna për t’u përpjekur të të bëjnë të ndihesh si pjesë e klubit. Janë gjëra të zgjuara, me të vërtetë.

E ardhmja po shikon… Digital

Pra, çfarë ka në vazhdim? Ekspertët mendojnë se do të shohim më shumë ekrane që shfaqen në dyqane. Ndoshta edhe në karrocën tënde! Dhe çmimet që ndryshojnë në varësi të asaj që jeni.

Sipas një studimi të McKinsey, media e shitjes me pakicë është jashtëzakonisht fitimprurëse, me marzhet operative që arrijnë në 65-70% brenda tre viteve të nisjes.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Lamtumirë tregtia elektronike? 70% do të blejnë në TikTok deri në vitin 2030
3 min. duke lexuar

Lamtumirë tregtia elektronike? 70% do të blejnë në TikTok deri në vitin 2030

Shifrat janë marramendëse. Një studim i ri i 24,000 blerësve në mbarë botën zbulon se 70% presin të bëjnë pjesën më të madhe të blerjeve të tyre në mediat sociale deri në vitin 2030. Kjo do të thotë se faqet e tregtisë elektronike të stilit Amazon që dominojnë sot mund të bëhen relike brenda pesë […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Shitësit hungarezë po humbasin mijëra në këto gabime në treg
6 min. duke lexuar

Shitësit hungarezë po humbasin mijëra në këto gabime në treg

Zgjerimi në tregjet ndërkombëtare mund të duket dërrmues për shitësit hungarezë. Me dhjetëra platforma, rregullore të ndryshme dhe dallime kulturore, shumë biznese i përmbahen asaj që dinë. Attila Benes nga Base.com ndan njohuri praktike se cilat tregje funksionojnë në të vërtetë për shitësit hungarezë – dhe gabimet e zakonshme që u kushtojnë bizneseve mijëra në […]

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Franca godet Shein me gjobë prej 40 milionë eurosh për çmime të rreme
4 min. duke lexuar

Franca godet Shein me gjobë prej 40 milionë eurosh për çmime të rreme

Sipasf rance24.com, Franca sapo i dha shuplakë gjigantit të modës së shpejtë Shein me një gjobë rekord prej 40 milionë eurosh për mashtrimin e klientëve në lidhje me zbritjet dhe pretendimet mjedisore. Hetimi zbuloi se kompania po manipulonte çmimet për t’i bërë shitjet e rreme të dukeshin si marrëveshje të vërteta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU