Rëndësia e strategjisë
Angazhimi i 95% të klientëve të mundshëm që nuk janë në kërkim aktivisht të zgjidhjeve dhe që dallohen në një treg ku 81% e blerësve B2B zgjedhin menjëherë markat e njohura janë dy nga sfidat më të mëdha me të cilat përballen marketerët B2B.
Një kuptueshmëri e plotë e preferencave të klientëve dhe harmonizimi strategjik i fushatës me objektivat e korporatës janë thelbësore për sukses.
Gjetje të rëndësishme kërkimore
Me mbi 1,700 blerës të teknologjisë B2B në SHBA, Britani të Madhe dhe Indi, studimi i gjerë “Business of Influence” identifikon modele magjepsëse në konsumin e informacionit:
Ndikimi i përmbajtjes së videove
- Sipas 63% të blerësve B2B, videot sociale me formë të shkurtër luajnë një rol vendimtar në blerjen e vendimeve. Sidomos, videot e prodhuara nga influencuesit renditen si një nga formatet më të besueshme të përmbajtjes B2B nga 80% e konsumatorëve të përmbajtjeve video.
Faktori i ndikimit
- Gjashtëdhjetë e shtatë për qind e blerësve që janë të njohur me B2B influencer marketing theksojnë se sa e rëndësishme është kur ata janë duke shqyrtuar opsionet. 53% e blerësve të B2B përmendin ekspertizën e lëndës si atributin më të rëndësishëm të influencuesit. Përveç kësaj, sipas 67% të përdoruesve të përmbajtjes së influencuesve B2B, njohuritë profesionale rrisin ndërgjegjësimin e produktit dhe besimin e markës.
Rritja e platformës
Sipas metrikës së tyre të brendshme, përmbajtja video po nxit rritjen e platformës LinkedIn, siç dëshmohet nga një rritje prej 34% e ngarkimeve nga viti në vit.
Veçoritë e përmirësuara të platformës
Inovacioni në eventet live
Ata po prezantojnë karakteristika të reja këtë tremujor në përgjigje të rritjes prej 14.4% të Live Events gjatë 12 muajve të mëparshëm dhe normat 2.3x më të larta të klikimeve të Thought Leader Ads sesa reklamat tradicionale të imazhit:
- Duke përdorur Thought Leader Ads për të integruar postimet e anëtarëve në lidhje me Eventet Live të Faqes së Kompanisë me videot 30 sekonda për të promovuar ngjarjen
- Përmirësimi i targetimit lokal për të krijuar përvoja eventesh të personalizuara
- Më shumë opsione për përmbajtjen: aftësia për të reklamuar dokumente dhe video
- Synimet e tjera të fushatës përfshijnë pamjet video, konvertimin e faqeve të internetit, angazhimin dhe ndërgjegjësimin e markës.
Me mjetet krijuese të drejtuara nga AI në dispozicion në anglisht, beta LinkedIn Accelerat tani mbështet gjeneratën e plumbit dhe objektivat e vizitave të uebsajtit në mbarë botën në të gjitha gjuhët. Në muajt e ardhshëm, më shumë formate dhe qëllime do të shtohen në mënyrë progresive në nivel global.