3 min. duke lexuar

LinkedIn zbulon hendekun e performancës së reklamave B2B, nis zgjidhje të reja

Gjetjet e LinkedIn zbulojnë se 81% e reklamave B2B nuk arrijnë të kapin vëmendjen e duhur apo të kujtojnë drive. Platforma po njofton kërkime të reja mbi preferencat e blerësit së bashku me aftësitë e zgjeruara për Live Events dhe veçoritë e zgjeruara të LinkedIn Accelerat, të cilat përfshijnë reklamat video të drejtuara nga AI dhe objektivat shtesë të fushatës.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
LinkedIn zbulon hendekun e performancës së reklamave B2B, nis zgjidhje të reja
Burimi: Depositphotos

Rëndësia e strategjisë

Angazhimi i 95% të klientëve të mundshëm që nuk janë në kërkim aktivisht të zgjidhjeve dhe që dallohen në një treg ku 81% e blerësve B2B zgjedhin menjëherë markat e njohura janë dy nga sfidat më të mëdha me të cilat përballen marketerët B2B.

Një kuptueshmëri e plotë e preferencave të klientëve dhe harmonizimi strategjik i fushatës me objektivat e korporatës janë thelbësore për sukses.

Gjetje të rëndësishme kërkimore

Me mbi 1,700 blerës të teknologjisë B2B në SHBA, Britani të Madhe dhe Indi, studimi i gjerë “Business of Influence” identifikon modele magjepsëse në konsumin e informacionit:

Ndikimi i përmbajtjes së videove

  • Sipas 63% të blerësve B2B, videot sociale me formë të shkurtër luajnë një rol vendimtar në blerjen e vendimeve. Sidomos, videot e prodhuara nga influencuesit renditen si një nga formatet më të besueshme të përmbajtjes B2B nga 80% e konsumatorëve të përmbajtjeve video.

Faktori i ndikimit

  • Gjashtëdhjetë e shtatë për qind e blerësve që janë të njohur me B2B influencer marketing theksojnë se sa e rëndësishme është kur ata janë duke shqyrtuar opsionet. 53% e blerësve të B2B përmendin ekspertizën e lëndës si atributin më të rëndësishëm të influencuesit. Përveç kësaj, sipas 67% të përdoruesve të përmbajtjes së influencuesve B2B, njohuritë profesionale rrisin ndërgjegjësimin e produktit dhe besimin e markës.

Rritja e platformës

Sipas metrikës së tyre të brendshme, përmbajtja video po nxit rritjen e platformës LinkedIn, siç dëshmohet nga një rritje prej 34% e ngarkimeve nga viti në vit.

Veçoritë e përmirësuara të platformës

Inovacioni në eventet live

Ata po prezantojnë karakteristika të reja këtë tremujor në përgjigje të rritjes prej 14.4% të Live Events gjatë 12 muajve të mëparshëm dhe normat 2.3x më të larta të klikimeve të Thought Leader Ads sesa reklamat tradicionale të imazhit:

  • Duke përdorur Thought Leader Ads për të integruar postimet e anëtarëve në lidhje me Eventet Live të Faqes së Kompanisë me videot 30 sekonda për të promovuar ngjarjen
  • Përmirësimi i targetimit lokal për të krijuar përvoja eventesh të personalizuara
  • Më shumë opsione për përmbajtjen: aftësia për të reklamuar dokumente dhe video
  • Synimet e tjera të fushatës përfshijnë pamjet video, konvertimin e faqeve të internetit, angazhimin dhe ndërgjegjësimin e markës.

Me mjetet krijuese të drejtuara nga AI në dispozicion në anglisht, beta LinkedIn Accelerat tani mbështet gjeneratën e plumbit dhe objektivat e vizitave të uebsajtit në mbarë botën në të gjitha gjuhët. Në muajt e ardhshëm, më shumë formate dhe qëllime do të shtohen në mënyrë progresive në nivel global.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Tregtarët B2B ndalojnë matjen e fushatave të markës vetëm përmes përshtypjeve
4 min. duke lexuar

Tregtarët B2B ndalojnë matjen e fushatave të markës vetëm përmes përshtypjeve

Shumica e ekipeve të marketingut B2B sot përballen me të njëjtin problem – si t’i shpjegojë CFO-së pse investoni në fushatat e markës kur rezultatet e tyre nuk mund të maten si marketingu i performancës. Sipas një studimi të ri nga LinkedIn, situata po ndryshon dhe kompanitë po kërkojnë metrika të reja që mund të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Besimi bëhet prioritet kryesor për 94% të tregtarëve
5 min. duke lexuar

Besimi bëhet prioritet kryesor për 94% të tregtarëve

Sipas sondazhit të LinkedIn 2025, 94% e tregtarëve B2B mendojnë se besimi bëhet prioriteti kryesor për një biznes për të qenë i suksesshëm. Studimi, i cili u zhvillua në gjashtë vende dhe përfshiu 1,500 njerëz, tregon se organizatat po vënë më shumë theks në teknikat që gjenerojnë besueshmëri sesa në matjet tradicionale.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Si të krijoni një strategji marketingu B2B në 6 hapa
4 min. duke lexuar

Si të krijoni një strategji marketingu B2B në 6 hapa

Për kompanitë e e-commerce që përpiqen të bashkëveprojnë siç duhet me kompanitë e tjera, zhvillimi i një plani të suksesshëm marketingu B2B është absolutisht jetik. Ndërsa marketingu B2C ndonjëherë thekson thirrjet emocionale, B2B marketing thekson marrëdhëniet dhe vlerën dhe kërkon një qasje më strategjike. Ky është një udhëzues bazë për t’ju mundësuar të krijoni një […]