5 min. duke lexuar

LinkedIn nis fushata të reja nxitëse

Fushatat LinkedIn Boost po mbërrijnë – një veçori e re që u mundëson kompanive të promovojnë postimet për gjeneratën e plumbit. Postimet organike do të transformohen në reklama dhe do të zgjerojnë shtrirjen e tyre. Si duhet t'i qasemi këtij mjeti të ri dhe ta përdorim me efektshmëri? Le të shohim se çfarë sjell kjo risi dhe si ta lançojmë atë.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
LinkedIn nis fushata të reja nxitëse
Burimi: Depositphotos

LinkedIn rrit transformimin e përmbajtjes në reklama të gjeneratës së plumbit

Opsioni i ri nxitës i përqëndruar në gjeneratën e plumbit u lejon kompanive të marrin pista direkt nëpërmjet postimeve të sponsorizuara. Kjo veçori mbështetet në shtrirjen aktuale të LinkedIn duke transformuar përmbajtjen standarde në reklama që mund të arrijnë audiencën përtej ndjekësve të tij.

“Anëtarët e LinkedIn bashkëveprojnë me faqet e kompanisë më shumë se 2 miliardë herë në muaj, duke fituar njohuri profesionale dhe duke qëndruar të informuar rreth prirjeve të industrisë. Me futjen e post boosting për Lead Generation, ju mund të transformoni përmbajtjen tuaj në reklama dhe të përdorni të dhënat e partisë së parë për të blerë klientë potencialë të cilësisë së lartë, duke zgjeruar kështu shtrirjen tuaj përtej ndjekësve ekzistues të faqes LinkedIn,” thuhet në njoftimin zyrtar.

Avantazhet kryesore të fushatave LinkedIn Boost:

  1. Shtrirja e audiencës së zgjeruar: Veçoria u mundëson kompanive të arrijnë një audiencë më të gjerë pa një organizim kompleks fushate.
  2. Mbledhja e të dhënave të partisë së parë: Nëpërmjet formave të gjeneratës së plumbit LinkedIn, ju mund të mblidhni informacione të vlefshme kontakti, duke përmirësuar cilësinë e plumbit.
  3. Procesi nxitës i drejtpërdrejtë: Instalimi është i drejtpërdrejtë, duke e bërë atë ideal për fushata të shpejta ose ekipe me kohë të kufizuar.

Si të rrisim postimet në LinkedIn

  1. Zgjidh postimin që dëshiron të rritësh nga faqja jote e LinkedIn.
  2. Përcaktoni buxhetin tuaj, duke synuar preferencat, objektivin e fushatës dhe kohëzgjatjen.
  3. Plotësoni modelin e formularit të gjeneratës së plumbit dhe nisni fushatën.

LinkedIn ofron disa objektiva për nxitjen: më shumë pikëpamje, angazhim më të lartë ose mbledhje plumbi. Nëse qëllimi juaj kryesor është blerja e kontaktit, zgjidhni opsionin Get more leads” për të mbledhur detajet e kontaktit për fushatat e synuara.

LinkedIn Boost campaigns are arriving – a new feature that enables companies to promote posts for lead generation.

Source: LinkedIn

Opsionet e synuara dhe audienca

Gjatë vendosjes së një postimi të nxitur, LinkedIn ofron modele audience:

  • Targetimi i bazuar në profil (sipas pozicionit të punës, vjetërsisë, industrisë)
  • Targetimi i bazuar në interes (p.sh. grupet)
  • Modelet e audiencës LinkedIn
  • Modele të ruajtura nga fushatat e mëparshme

Për markat e e-commerce në Zonën Ekonomike Evropiane (EEA) ose Zvicër, LinkedIn do të heqë atributin e anëtarëve të grupit nga targetimi nga maji i vitit 2024.

Ju mund të zgjeroni më tej shtrirjen e audiencës duke mundësuar zgjerimin automatik të audiencës dhe duke përfshirë LinkedIn Audience Network. Pas përcaktimit të audiencës suaj, caktoni datat e fillimit dhe përfundimit të fushatës dhe shtoni një buxhet për të gjithë periudhën.

Fushatat Lead Gen kërkojnë një formular ku ju mund të zgjidhni një template me email personal ose punë, shtoni URL të politikës së privatësisë dhe, nëse është e nevojshme, shtoni CTAs për artikuj ose dokumente.

Faturimi për postimet e nxitura menaxhohet nëpërmjet Menaxherit të Fushatës, ku ju mund të zgjidhni nga llogaritë e reklamave të caktuara në faqe. Nëse nuk keni një llogari reklamash, LinkedIn do të krijojë automatikisht një të ri.

Vlerësimi i rezultateve

Postimet e nxitura krijojnë një fushatë të re në llogarinë tuaj të reklamave, të emërtuar sipas formatit “Boost_Post”, objektivit të fushatës dhe datës së rritjes. Ju mund të monitoroni performancën e fushatës ose të rregulloni rregullimet e saj direkt në Menaxherin e Fushatës.

LinkedIn gjithashtu lejon redaktimin e postimeve të nxitura, që do të thotë se ju mund të përmirësoni mesazhet ose targetimin pa krijuar një fushatë të re.

Fushatat LinkedIn Boost thjeshtojnë krijimin e reklamave të gjeneratës së plumbit, por ofrojnë më pak opsione të personalizimit krahasuar me fushatat e plota në Campaign Manager. Është një mjet për markat e e-commerce që kërkojnë një rrugë të thjeshtë dhe të shpejtë për të udhëhequr Gen në LinkedIn pa kurdisje komplekse të fushatës.

Për ekipet e e-commerce, kjo veçori është një opportunity për të eksperimentuar me reklamat dhe audiencat testuese të LinkedIn, veçanërisht për markat që nuk kanë përdorur plotësisht potencialin e gjeneratës Lead të LinkedIn.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU