3 min. duke lexuar

LinkedIn do të trajnojë AI në të dhënat tuaja. A dini si të hiqni dorë?

Nga sot, 3 nëntor 2025, LinkedIn po lançon zyrtarisht trajnimin e modelit të AI për të dhënat e përdoruesve nga Evropa, Kanadaja dhe Hong Kongu. Rrjeti social nuk premton asgjë të jashtëzakonshme - vetëm "lidhje më të mirë të anëtarëve me mundësitë". Pyetja është: a dëshironi që njohuritë e biznesit tuaj të përfundojnë në një mjet AI të aksesueshëm për konkurrentët tuaj?

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
LinkedIn do të trajnojë AI në të dhënat tuaja. A dini si të hiqni dorë?
Burimi: Depositphotos: Illustration by blazerrss

Çfarë saktësisht po mbledh LinkedIn

Platforma do të përpunojë detaje nga profili juaj dhe të gjitha përmbajtjet publike që keni publikuar ndonjëherë në LinkedIn – artikuj, postime, komente. Mesazhet private mbeten jashtë kufijve, por gjithçka tjetër është lojë e drejtë.

LinkedIn e justifikon këtë përmes “interesit legjitim” – një term ligjor që në praktikë do të thotë se ata nuk kanë nevojë për pëlqimin tuaj të drejtpërdrejtë. Mjafton të jesh në platformë.

Pse firmat e tregtisë elektronike duhet të kujdesen

Për sipërmarrësit e tregtisë elektronike B2B, LinkedIn është një platformë thelbësore për rrjetëzimin dhe gjenerimin e plumbit. Problemi? Shumë prej jush ndajnë rregullisht:

  • Studime të rasteve dhe rezultatet e fushatës
  • Strategjitë dhe njohuritë e biznesit
  • Lajmet e produktit para lançimeve zyrtare
  • Komente mbi tregjet dhe konkurrentët

E gjithë kjo tani mund të përfundojë si material trajnimi për AI që do të përdorin edhe konkurrentët tuaj.

Si të hiqni dorë (hapa specifikë)

Tërheqja është e mundur, por LinkedIn nuk do ta ofrojë atë automatikisht. Ju duhet të shkoni në një faqe specifike të cilësimeve.

Aty do të gjeni një çelës që ju lejon të ndaloni përdorimin e të dhënave tuaja për trajnimin e AI. E rëndësishme: nëse nuk bëni asgjë, LinkedIn ka miratim automatik

.

Çfarë tjetër po ndryshon

LinkedIn po përditëson njëkohësisht Kushtet e Shërbimit dhe Politikën e Privatësisë. Ndryshimet më të rëndësishme:

  • Ndarja e zgjeruar e të dhënave me Microsoft (kompania mëmë e LinkedIn) për shërbimet e tyre të reklamimit
  • Ndalimi i qartë i videove deepfake dhe identiteteve të rreme
  • Rregulla më të qarta për ankesat kundër vendimeve të platformës

Marrja kryesore për pronarët e bizneseve: është koha për të rivlerësuar se çfarë dhe ku ndani në platformë – sepse pasi përmbajtja juaj të përdoret për trajnimin e AI, nuk mund ta ktheni atë.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU