
Zhvendosja e besnikërisë së klientëve në shitjet britanike
Në peizazhin e sotëm të shitjes me pakicë, konkurrenca është e ashpër, me 23 për qind të blerësve që kërkojnë pazaret në vend që t’u përmbahen dyqaneve të tyre të zakonshme.
Rëndësia e programeve të besnikërisë po bëhet gjithnjë e më e dukshme me 52 për qind të blerësve që shprehin se janë të prirur të patronizojnë bizneset që ofrojnë programe.
Për më tepër, një shumicë e konsiderueshme prej 61 për qind mendojnë se shitësit duhet të shtojnë përpjekjet e tyre për të shpërblyer klientët.
Përparësitë kryesore të blerjeve të konsumatorëve britanikë
60 për qind e të anketuarve ende e konsiderojnë komoditetin si të rëndësishëm; 65 për qind vlerësojnë kompanitë që mund të përballojnë blerjet e minutës së fundit dhe të garantojnë shërbimet e dorëzimit.
Cilësia e produkteve po shqyrtohet nga afër. 62 për qind e britanikëve kanë vërejtur një rënie të cilësisë ose madhësisë së produktit kohët e fundit. 47 Për qind zgjedhin të blejnë më pak, por me cilësi më të lartë
Daniel Edelman, nga American Express, thekson rëndësinë e përshtatjes së shpejtë të shitësve me kërkesat e klientëve në zhvillim, duke vënë në prioritet dhënien e përvojave të klientëve të nivelit të lartë si në dyqane, ashtu edhe në internet.
“Përparësitë e blerjeve të njerëzve po ndryshojnë në mënyrë të kuptueshme me shpejtësi në përputhje me kohën, me një fokus më të madh në vlerë dhe një sy më të afërt mbi cilësinë. Është e rëndësishme që shitësit, si gjithmonë, të qëndrojnë pranë klientëve të tyre dhe të reagojnë shpejt në përgjigje të nevojave të tyre në ndryshim. Ofrimi i një eksperience të fituar të klientit si në dyqan, ashtu edhe në internet duhet të jetë gjithashtu përpara mendjes, ndërsa konsumatorët britanikë vazhdojnë t’i japin përparësi komoditetit dhe lehtësisë kur bëjnë pazar.”

Source: Depositphotos
Zakonet britanike të shpenzimeve të konsumit
Studimi zbuloi gjithashtu se 42 për qind e konsumatorëve britanikë ende shpenzojnë pjesën më të madhe të parave të tyre për pushime.
72 për qind ende mendojnë se është vendimtare të trajtohet herë pas here. Është mjaft intriguese që 44 për qind janë të hapur për të ndarë informacionin e tyre në këmbim të një përvoje blerjeje.
Kjo u jep dyqaneve një shans për të përshtatur ofertat dhe mesazhet për individët në mënyrë efektive.
Çfarë do të thotë kjo për shitësit?
1️Ndjeshmëria e çmimeve është në një nivel të lartë të të gjitha kohërave
- Veprimi: Ofroni çmime konkurruese, marrëveshje me kohë të kufizuar dhe zbritje të personalizuara për të tërhequr blerësit e ndërgjegjshëm për buxhetin.
2️Programet e besnikërisë janë më të rëndësishme se kurrë
- Veprimi: Forconi programet e besnikërisë me zbritje ekskluzive, qasje të hershme në shitje dhe shpërblime të personalizuara.
3️Cilësia ka rëndësi, por po kështu edhe komoditeti
- Veprimi: Fokusohuni në dhënien e cilësisë së qëndrueshme të produktit , duke siguruar përvoja blerjesh transparente, të shpejta dhe të besueshme (si online ashtu edhe offline).
4️⃣ Përvojat e personalizuara të blerjeve nxisin angazhimin
- Veprimi: Përdorni IA dhe analitikën e të dhënave për të përshtatur promocionet, për të rekomanduar produktet dhe për të rritur angazhimin e klientëve.