3 min. duke lexuar

Kërcënimi i fshehur i e-tregtisë: 44% e kthimeve nuk rishiten kurrë

Çështja e kthimit të produkteve është diskutuar prej disa kohësh. Pas publikimit të një studimi nga rajoni i DACH, mund të presim që tema të rishfaqet. Dy mallra me vlerë janë në rrezik: ekologjia dhe paratë.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Kërcënimi i fshehur i e-tregtisë: 44% e kthimeve nuk rishiten kurrë
Burimi: Depositphotos

Aktualisht, pothuajse të gjitha kategoritë e produkteve porositen online dhe tregu global i e-commerce pritet të arrijë në 10 trilionë dollarë deri në vitin 2030. Ndërsa blerjet online supozohet të kenë një gjurmë më të ulët karboni krahasuar me shitjen tradicionale të tullave dhe mortajave, kjo është e vërtetë vetëm nëse mallrat nuk kthehen. Ndikimi ekologjik ndryshon në mënyrë dramatike kur sendet dërgohen mbrapsht, siç raporton Die Presse.

Kthimet janë një sfidë e rëndësishme për sektorin e e-commerce, veçanërisht në lidhje me ndikimin mjedisor, thekson një ekip kërkimor ndërkombëtar nga Universiteti Ben-Gurion i Negevit.

Kthimi i mallrave është një pjesë e zakonshme e blerjeve online, me normën mesatare të kthimit që arrin 20-30%, shumë më e lartë se në dyqanet fizike (10%). Problemi është veçanërisht i rëndë me veshjen, e cila kthehet sepse nuk përshtatet apo nuk përmbush pritshmëritë.

Studimi thekson se shumë konsumatorë nuk janë në dijeni se artikujt e kthyer nuk kthehen automatikisht në shitje. Në vend të kësaj, këto produkte i nënshtrohen një procesi rigoroz të triimit, kontrollit dhe shpesh pastrimit, riparimit dhe ripaketimit. Kostot e lidhura me këtë proces ndonjëherë mund të tejkalojnë vlerën e shitjes së produktit.

Si rezultat, shumë produkte të kthyera shiten me zbritje, hidhen ose edhe shkatërrohen pa u përdorur kurrë.

Studiuesit e kualifikuan këtë problem duke përdorur një bazë të gjerë të dhënash prej 630,000 artikujsh veshjesh të kthyera në BE në vitin 2021. Ata zbuluan se me praktikat aktuale të menaxhimit të kthimit, 44% e mallrave të kthyera nuk arrijnë kurrë një klient të dytë. Nga këto, gjysma riciklohen, çereku përfundon në landfille, një e shtata është e djegur dhe pjesa tjetër humbet diku gjatë rrugës.

Pasojat ekologjike të këtyre artikujve të hedhur pa përdorim janë të rëndësishme, pasi burimet e konsumuara dhe gazet e efektit serrë të emetuara gjatë prodhimit të tyre janë harxhuar. Është vlerësuar se emetimet e lidhura me menaxhimin e kthimeve janë 4 deri në 16 herë më të ulëta se ato të prodhimit të këtyre produkteve. Studiuesit sugjerojnë se proceset më të efektshme të menaxhimit të kthimeve mund të përgjysmojnë mbeturinat nga mallrat e kthyera.

Çfarë mund të bëjnë dyqanet elektronike për të zvogëluar volumin e mallrave të kthyera? Përmirësimi i menaxhimit të kthimeve dhe rritja e ndërgjegjësimit rreth ndikimit në mjedis duket se janë zgjidhje. Duke adoptuar procese më të efektshme, industria mund të zvogëlojë gjurmën e saj ekologjike dhe të trajtojë një nga kostot e rëndësishme të fshehura të blerjeve online.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+