2 min. duke lexuar

Inteligjenca artificiale po vjen në fushatat e Google

Google po integron inteligjencën artificiale gjeneruese në platformën e saj të reklamave. Veçoria e re do t'ju lejojë të krijoni vizuale për fushatat Demand Gen direkt brenda instalimit tuaj të reklamave, duke u përshtatur me llojet dhe madhësitë specifike të fushatës.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Inteligjenca artificiale po vjen në fushatat e Google
Burimi: Google

Këto mjete u lejojnë reklamuesve të krijojnë imazhe me cilësi të lartë me nxitës teksti në vetëm pak hapa. Kjo u lejon reklamuesve të krijojnë fushata origjinale me vetëm disa klikime, duke ruajtur kontrollin e plotë mbi imazhet e përdorura. Google siguron transparencë duke mos krijuar kurrë imazhe identike dhe duke etiketuar të gjitha imazhet e gjeneruara nga IA.

“Me mjetet e gjenerimit të imazheve, tani mund të testoni konceptet e reja krijuese në mënyrë më efikase – qoftë nëse është duke eksperimentuar me lloje të reja imazhesh apo thjesht duke ndërtuar krijues nga zeroja. Njohuritë dhe përvoja juaj është çelësi për të lënë IA-në e Google t’ju ndihmojë të gjeneroni imazhe që janë të përshtatura sipas nevojave të biznesit apo klientit tuaj”, thotë platforma .

 



Fushatat e Demand Gen fokusohen në gjenerimin e kërkesës për produkte apo shërbime. Qëllimi është tërheqja dhe angazhimi i klientëve potencialë që mund të jenë të interesuar në produktin që ofrohet. Këto fushata përdorin një shumëllojshmëri të formateve të reklamave tërheqëse vizualisht dhe janë shfaqur në platformat më të rëndësishme të Google, të tilla si YouTube, Discover dhe Gmail.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Meta AI po shpërndahet në Evropë
4 min. duke lexuar

Meta AI po shpërndahet në Evropë

Gjigandi i teknologjisë Meta zbuloi këtë javë se mjeti i tij bisedor i AI do të vendoset në 41 vende evropiane, duke përfshirë ato në Bashkimin Evropian, si dhe 21 territore jashtë shtetit – duke shënuar zgjerimin e tyre më të madh global të Meta AI deri më sot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+