2 min. duke lexuar

Inteligjenca artificiale po vjen në fushatat e Google

Google po integron inteligjencën artificiale gjeneruese në platformën e saj të reklamave. Veçoria e re do t'ju lejojë të krijoni vizuale për fushatat Demand Gen direkt brenda instalimit tuaj të reklamave, duke u përshtatur me llojet dhe madhësitë specifike të fushatës.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Inteligjenca artificiale po vjen në fushatat e Google
Burimi: Google

Këto mjete u lejojnë reklamuesve të krijojnë imazhe me cilësi të lartë me nxitës teksti në vetëm pak hapa. Kjo u lejon reklamuesve të krijojnë fushata origjinale me vetëm disa klikime, duke ruajtur kontrollin e plotë mbi imazhet e përdorura. Google siguron transparencë duke mos krijuar kurrë imazhe identike dhe duke etiketuar të gjitha imazhet e gjeneruara nga IA.

“Me mjetet e gjenerimit të imazheve, tani mund të testoni konceptet e reja krijuese në mënyrë më efikase – qoftë nëse është duke eksperimentuar me lloje të reja imazhesh apo thjesht duke ndërtuar krijues nga zeroja. Njohuritë dhe përvoja juaj është çelësi për të lënë IA-në e Google t’ju ndihmojë të gjeneroni imazhe që janë të përshtatura sipas nevojave të biznesit apo klientit tuaj”, thotë platforma .

 



Fushatat e Demand Gen fokusohen në gjenerimin e kërkesës për produkte apo shërbime. Qëllimi është tërheqja dhe angazhimi i klientëve potencialë që mund të jenë të interesuar në produktin që ofrohet. Këto fushata përdorin një shumëllojshmëri të formateve të reklamave tërheqëse vizualisht dhe janë shfaqur në platformat më të rëndësishme të Google, të tilla si YouTube, Discover dhe Gmail.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+