
Arrin norma e shikimit
Një nga përditësimet më domethënëse është metrika View Rate, e cila tregon se sa përqindje e shikuesve e panë videon për më shumë se tre sekonda. Ky rezultat krahasohet me sjelljen mesatare të shikuesit në të gjithë videot e tjera.
Kjo ju ndihmon të përcaktoni nëse një video e veçantë e ruajti vëmendjen më mirë apo më keq se zakonisht.
Pikëpamjet e zhvillimit me kalimin e kohës
Një tjetër update i rëndësishëm është Views Over Time, i cili jep një vështrim më të hollësishëm mbi mënyrën se si zhvillohet angazhimi i audiencës. Aftësia për të filtruar të dhënat midis ndjekësve dhe profileve të rastësishme që shikonin përmbajtjen tuaj shton një nivel tjetër të segmentimit të audiencës.
Kuptimi i modeleve të ruajtjes së shikuesve u lejon markave të rregullojnë mesazhin dhe stilin e tyre vizual për rezultate më të mira.
Këshilla të reja për përmirësimin e performancës së videove
Instagram ka prezantuar një seksion të ri të këshillave të performancës reels, duke ofruar një pasqyrë të shpejtë të mënyrës se si po performojnë videot individuale. Kjo duhet të ndihmojë në identifikimin se cilat formate dhe tema i interesojnë më shumë audiencës.
Çfarë do të sjellë Instagrami dhe metriket e tij të reja?
Instagram ka theksuar se faktori më i rëndësishëm në rritjen e arritjes së videove është ora e përgjithshme e Rojës. Sa më gjatë që një shikues të qëndrojë me videon, aq më mirë algoritmi i Instagramit e tarifon dhe e shpërndan atë.
Tani është koha për t’u fokusuar në krijimin e përmbajtjeve angazhuese që mbajnë vëmendjen e shikuesit për sa më gjatë që të jetë e mundur.
Duke përdorur këto azhornime, markat mund të identifikojnë elementët që mbajnë shikuesit të shikojnë, të optimizojnë strategjitë krijuese për të maksimizuar kohën e orës dhe të kuptojnë më mirë preferencat si të ndjekësve, ashtu edhe të klientëve të rinj potencialë.
Ndërsa Instagram favorizon gjithnjë e më shumë përmbajtjen e videove, këto metrike të reja do të jenë vendimtare në rritjen e angazhimit dhe zgjerimin e audiencës ose mbështetjen e shitjeve.