3 min. duke lexuar

Hungaria sapo tronditi botën e shitjes me pakicë me këtë rregull pagese

Hungaria ka miratuar një ligj që do të hyjë në fuqi më 1 korrik 2025, që thotë se dyqanet duhet t'i lejojnë klientët të paguajnë me para në dorë. Ligji thotë se njerëzit duhet të jenë në gjendje të paguajnë me para në dorë personalisht në dyqane, me para në dorëzim ose duke vendosur para në një llogari.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Hungaria sapo tronditi botën e shitjes me pakicë me këtë rregull pagese
Burimi: Canva Pro License

Çfarë kërkohet

Shitësit me pakicë duhet të ofrojnë opsione pagese me para në dorë, duke përfshirë:

  • Pagesa në dyqan në pikën e shitjes
  • Shërbimet e parave në dorëzim
  • Depozitat në ATM ose depozita llogarie
  • Pagesat e çeqeve të verdha

Përjashtimet zbatohen për abonimet online, shitjet elektronike ndërkufitare dhe dyqanet plotësisht të automatizuara.

Shqetësimet e industrisë

OKSZ e Shoqatës Kombëtare të Tregtisë ka kritikuar ligjin, duke paralajmëruar se imponon detyrime joreale për disa lloje biznesi.

Çështjet kryesore të identifikuara:

  • Dyqanet vetë-shërbimi përballen me vështirësi operacionale
  • Dollapët e parcelave kërkojnë modifikime të kushtueshme
  • Makinat shitëse kanë nevojë për përmirësime të sigurisë
  • Kosto të larta konvertimi për operacionet ekzistuese pa para
  • Ndërprerjet e mundshme të shërbimit

Shoqata argumenton se rregullorja anashkalon trendin drejt pagesave elektronike dhe mund të shkaktojë sfida për bizneset më të vogla.

Ndikimi në shitje me pakicë

Amendamenti bie ndesh me trendin më të gjerë evropian drejt pagesave dixhitale. Ndërsa siguron që klientët që preferojnë paratë të gatshme të mos përjashtohen nga blerjet, ai krijon kërkesa pajtueshmërie për bizneset që kanë kaluar në operacione pa para.

Shitësit me pakicë duhet të zbatojnë sisteme pagesash në përputhje deri në afatin e korrikut.

Sfidat e tregtisë elektronike

Shitësit me pakicë online me bazë në Hungarez përballen me pengesa veçanërisht komplekse të zbatimit, ndërsa shitësit ndërkombëtarë përfitojnë nga përjashtimi ndërkufitar. Bizneset lokale të tregtisë elektronike tani duhet të integrojnë shërbimet e parave në dorëzim dhe sistemet e depozitimit të llogarive në platformat e tyre, duke ngadalësuar potencialisht proceset e arkëtimit dhe duke rritur kërkesat e shërbimit ndaj klientit.

Ligji detyron në mënyrë efektive kompanitë vendase dixhitale të mbajnë infrastruktura të dyfishta pagesash, duke krijuar një disavantazh konkurrues ndaj konkurrentëve të huaj që mund të vazhdojnë të operojnë vetëm pa para në tregun hungarez.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU