3 min. duke lexuar

Hungaria sapo tronditi botën e shitjes me pakicë me këtë rregull pagese

Hungaria ka miratuar një ligj që do të hyjë në fuqi më 1 korrik 2025, që thotë se dyqanet duhet t'i lejojnë klientët të paguajnë me para në dorë. Ligji thotë se njerëzit duhet të jenë në gjendje të paguajnë me para në dorë personalisht në dyqane, me para në dorëzim ose duke vendosur para në një llogari.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Hungaria sapo tronditi botën e shitjes me pakicë me këtë rregull pagese
Burimi: Canva Pro License

Çfarë kërkohet

Shitësit me pakicë duhet të ofrojnë opsione pagese me para në dorë, duke përfshirë:

  • Pagesa në dyqan në pikën e shitjes
  • Shërbimet e parave në dorëzim
  • Depozitat në ATM ose depozita llogarie
  • Pagesat e çeqeve të verdha

Përjashtimet zbatohen për abonimet online, shitjet elektronike ndërkufitare dhe dyqanet plotësisht të automatizuara.

Shqetësimet e industrisë

OKSZ e Shoqatës Kombëtare të Tregtisë ka kritikuar ligjin, duke paralajmëruar se imponon detyrime joreale për disa lloje biznesi.

Çështjet kryesore të identifikuara:

  • Dyqanet vetë-shërbimi përballen me vështirësi operacionale
  • Dollapët e parcelave kërkojnë modifikime të kushtueshme
  • Makinat shitëse kanë nevojë për përmirësime të sigurisë
  • Kosto të larta konvertimi për operacionet ekzistuese pa para
  • Ndërprerjet e mundshme të shërbimit

Shoqata argumenton se rregullorja anashkalon trendin drejt pagesave elektronike dhe mund të shkaktojë sfida për bizneset më të vogla.

Ndikimi në shitje me pakicë

Amendamenti bie ndesh me trendin më të gjerë evropian drejt pagesave dixhitale. Ndërsa siguron që klientët që preferojnë paratë të gatshme të mos përjashtohen nga blerjet, ai krijon kërkesa pajtueshmërie për bizneset që kanë kaluar në operacione pa para.

Shitësit me pakicë duhet të zbatojnë sisteme pagesash në përputhje deri në afatin e korrikut.

Sfidat e tregtisë elektronike

Shitësit me pakicë online me bazë në Hungarez përballen me pengesa veçanërisht komplekse të zbatimit, ndërsa shitësit ndërkombëtarë përfitojnë nga përjashtimi ndërkufitar. Bizneset lokale të tregtisë elektronike tani duhet të integrojnë shërbimet e parave në dorëzim dhe sistemet e depozitimit të llogarive në platformat e tyre, duke ngadalësuar potencialisht proceset e arkëtimit dhe duke rritur kërkesat e shërbimit ndaj klientit.

Ligji detyron në mënyrë efektive kompanitë vendase dixhitale të mbajnë infrastruktura të dyfishta pagesash, duke krijuar një disavantazh konkurrues ndaj konkurrentëve të huaj që mund të vazhdojnë të operojnë vetëm pa para në tregun hungarez.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU