Çfarë është zgjerimi?
Zgjerimi në përgjithësi do të thotë të rritesh, të zgjatesh ose të rritesh në volum ose intensitet. Në tregtinë elektronike, mund të jenë dy procese:
- Zgjerimi i biznesit për të përfshirë produkte apo shërbime të reja në tregun vendas
- Zgjerimi i biznesit jashtë vendit
Megjithatë, kur njerëzit flasin për “zgjerimin e e-commerce”, shumica mendojnë për zgjerimin e biznesit jashtë vendit, ku do të përqendrohemi në këtë artikull.
Zgjerimi i e-commerce është procesi i marrjes së biznesit tuaj përtej kufijve të vendit tuaj. Karakterizohet nga fakti se përbëhet nga disa hapa, si studimi i tregut, përgatitja e një plani financiar, apo krijimi i përmbajtjes cilësore në një gjuhë të huaj.
Zgjerimi i e-commerce synon të bëhet pjesë e tregut në vendin tuaj të zgjedhur, kështu që ju duhet ta njihni mirë. Ju gjithashtu duhet të njihni vetë klientët dhe zakonet e tyre të blerjes. Vetëm atëherë do të dini si t’i tërhiqni dhe t’i siguroni me produktet tuaja.
Cilat janë dobitë e zgjerimit?
Zgjerimi ka shumë përfitime, por vetëm nëse është menduar mirë dhe hapat janë planifikuar me kujdes. Përndryshe, do të hasni komplikime dhe probleme që në fund mund të çojnë në dështim.
Disa nga përfitimet kryesore të zgjerimit të e-shop-it tuaj jashtë vendit janë:
Zgjeroni dhe shfrytëzoni potencialin e tregut
Duke zgjeruar e-shop-in tuaj jashtë vendit, ju mund të arrini klientë të rinj që përndryshe nuk do të kishin akses në produktet dhe shërbimet tuaja. Si rezultat, ju mund të rrisni shitjet dhe të kontribuoni në rritjen e përgjithshme të të ardhurave.
Vlen të kujtojmë gjithashtu se hyrja në tregje të reja zgjeron shtrirjen tuaj. Marka juaj do të jetë e njohur për klientët në vendin tuaj dhe ata jashtë vendit.
Shitjet dhe rritja e fitimit
Rritja e të ardhurave dhe e fitimit janë të lidhura ngushtë me avantazhin e mëparshëm. Kur zgjeroheni në tregje të tjera, keni shumë më tepër klientë potencialë për të tërhequr dhe bindur për të blerë produktin tuaj.
Diversifikimi i rrezikut
Një prani në disa vende mund të zvogëlojë rreziqet që lidhen me kushtet e veçanta të tregut, faktorët ekonomikë apo luhatjet sezonale.
Megjithatë, për të përfituar plotësisht nga kjo, duhet të jeni të vetëdijshëm për dallimet midis rajoneve në të cilat operoni. Për shembull, nëse shet kremra kundër diellit me kërkesa të pakta këtu në dimër, nxiti ato në vendet ku është i ngrohtë gjatë gjithë vitit.
Të arrijmë segmente të reja tregu
Zgjerimi i shtrirjes suaj në segmente të reja të klientëve apo targetimi i grupeve me nevoja dhe preferenca të ndryshme nga ato në shtëpi është një mënyrë efektive për të rritur biznesin tuaj dhe për të diversifikuar bazën tuaj të klientëve.
Përvoja globale e tregut
Zgjerimi jashtë vendit do t’ju ndihmojë të fitoni përvojë biznesi ndërkombëtare dhe të përmirësoni aftësitë tuaja të menaxhimit të biznesit. Në të njëjtën kohë, ju do të jeni në gjendje të përdorni përvojën tuaj të re të gjetur në tregun tuaj shtëpiak, për shembull, për të luftuar konkurrencën.
Cilat janë rreziqet dhe të metat e zgjerimit?
Duhet të jeni të vetëdijshëm për një numër rreziqesh dhe të metash që lidhen me zgjerimin e e-commerce para se të ndërmerrni këtë hap.
Vështirësi
Zgjerimi është në përgjithësi një proces kërkues që nuk kërkon disa ditë apo javë. Shpesh duhen muaj, gjatë të cilëve duhet të planifikosh, të rregullosh dhe të përballosh shumë komplikime, si të mëdha, ashtu edhe të vogla.
Nëse doni të thjeshtoni zgjerimin tuaj, kërkoni kompani profesionale që mund ta përballojnë atë për ju. Megjithatë, ju mund të prisni kosto më të larta në këtë rast.
Një investim i madh
Zgjerimi në tregje të reja kërkon një investim të madh në marketing, logjistikëdhe detyra të ndryshme të tjera. Pra, nëse nuk arrini xhiron e pritshme apo kthimin e investimit, mund të përballeni me probleme financiare.
Ndryshimet në situatën politike
Politika e vendit tuaj të zgjedhur gjithashtu ka një ndikim të madh në mënyrën se si ju shkoni. Ndryshimet në legjislacion apo rregullore mund ta bëjnë jo vetëm të vështirë zgjerimin, por edhe të bëjnë biznes më vonë.
Situata politike është diçka që nuk mund ta kontrollosh. Megjithatë, duhet ta monitoroni dhe nëse ka ndryshime të mëdha, duhet të veproni menjëherë për të gjetur zgjidhje efektive.
Rreziqet ekonomike
Një numër rreziqesh hyjnë në këtë kategori, duke përfshirë luhatjet e monedhës, krizat ekonomike dhe inflacionin. Nëse nuk doni të kërcënoheni ndjeshëm prej tyre, duhet të zhvilloni një plan financiar të shëndoshë dhe procedura të mirëmenduara për menaxhimin e situatave të papritura të rrezikut.
Konkurs
Biznesi juaj jashtë vendit mund të kërcënohet edhe nga konkurrenca lokale. Ata kanë avantazhin e njohjes së tregut dhe klientëve dhe si t’i synojnë ata. Para se të zgjeroheni, bëni kërkimet tuaja dhe zbuloni se cilat marka dhe kompani do të konkurrojnë direkt me ju. Mësoni për pikat e tyre të forta dhe të dobëta dhe përdoreni këtë njohuri në dobinë tuaj.
Rreziqet e logjistikës
Menaxhimi i logjistikës është përgjithësisht më sfidues jashtë vendit. E gjithë situata është e komplikuar nga komunikimi në distancë dhe nga një mori rregullash që shpesh janë kundër tonave.
Ndryshimet në teknologji
Teknologjia po avancon me shpejtësi, duke prekur shumë fusha biznesi, pa përmendur se kompanitë jashtë vendit mund të preferojnë sisteme apo pajisje të ndryshme për ato në shtëpi. Nëse nuk doni të mbeteni prapa dhe të komplikoni punën e partnerëve tuaj të biznesit, duhet të vazhdoni me trendet e reja.
Pse e-dyqanet vendosin të zgjerohen?
Ka disa arsye pse e-shops vendosin të zgjerohen në një treg të huaj. Më të zakonshmet janë:
- Tregu i mbisaturuar – a duket se një numër i madh i e-shops të tjera tashmë po ofrojnë produktet apo shërbimet që ju shisni? Zgjidhja ideale është të zgjerohet. Megjithatë, zgjidhni një treg ku njerëzit nuk dinë për produktin, ose është vetëm minimalisht i përfaqësuar
- Mungesa e klientëve potencialë – mund të lidhet ose jo me pikën e parë. Ndonjëherë, thjesht nuk ka mjaft klientë në treg që janë të interesuar për produktet tuaja. Kjo është arsyeja pse është një ide e mirë për të bërë kërkimet tuaja dhe për të gjetur se ku është audienca juaj e synuar
- Shikoni konkurrencën – a e keni vënë re se konkurrentët tuaj po zgjerohen në tregjet e huaja? Nëse nuk doni të mbeteni prapa, zgjeroni edhe shtrirjen tuaj. Nëse zgjedh të njëjtin treg apo një tjetër varet nga ti, por mendo me kujdes
- Rritja e ndërgjegjësimit të markës – siç e përmendëm më sipër, zgjerimi do t’ju ndihmojë të rrisni ndërgjegjësimin tuaj të markës dhe të forconi emrin dhe autoritetin tuaj të markës. Në disa raste, ajo madje mund të shtojë besueshmërinë
Si mund të zgjeroheni me sukses?
Zgjerimi i biznesit tuaj të tregtisë elektronike jashtë vendit përfshin disa hapa. Secili është i rëndësishëm dhe do të ndikojë shumë në normën tuaj të suksesit. Ju mund të lexoni më shumë për ta në tekstin më poshtë.
Shumë kohë
Zgjerimi kërkon shumë kohë. Mos bëni presion të panevojshëm mbi asgjë ose nxitoni në asgjë. Gjithmonë mendoni përmes vendimeve dhe veprimeve tuaja. Kjo do t’ju ndihmojë të shmangni gabimet që mund t’ju kushtojnë para.
Nëse nuk keni kohë për t’u zgjeruar tani, hiqeni deri më vonë. E njëjta gjë vlen edhe nëse vendosni të externalizoni të gjithë procesin.
Zgjedhja e vendit të duhur
Në cilin vend zgjeroheni varet nga shumë faktorë, duke përfshirë
- Shërbimet dhe produktet që ju ofroni
- Objektivat që doni të arrini
- Audienca e synuar që dëshiron të arrish
- Madhësia e tregut të vendit
Para se të zgjeroheni, bëni kërkimet tuaja dhe zbuloni se cilat vende mund të jenë ideale për biznesin tuaj.
Fakt interesant: Rajoni CEE ((Evropa Qendrore dhe Lindore) ofron shumë mundësi për shumë e-shops. Ajo u rrit nga 6% në 15% vetëm midis 2016 dhe 2021 dhe pritet të llogaritet deri në një të pestën e sektorit të shitjes me pakicë deri në vitin 2026.
Hulumtimi i tregut
A keni zgjedhur vendin në të cilin doni të zgjeroheni? Hapi tjetër është kryerja e studimit të plotë të tregut. Kjo mund të ndahet në tre grupe:
Klientët
Klientët janë një pjesë e rëndësishme e biznesit vendas dhe ndërkombëtar. Për të qenë të suksesshëm, duhet t’i njihni mirë dhe të kuptoni nevojat dhe preferencat e tyre. Prandaj, studimi juaj i tregut duhet të përqendrohet në fushat e mëposhtme:
- Sjellja e blerjes në vend
- Njohuritë mbi vlerat tradicionale
- Metodat e preferuara të pagesës
- Njohuritë mbi dallimet kulturore
- Mosha e përafërt e grupit të synuar (mund të jetë pak e ndryshme nga tregu vendas)
- Interesat e klientëve potencialë
Sa më shumë informacion të keni për klientët tuaj, aq më mirë strategjia e shitjes mund të zhvilloni për ta.
Konkursi
Dyqanet elektronike dhe markat që ofrojnë produkte dhe shërbime të njëjta ose të ngjashme do të ndikojnë edhe në biznesin tuaj. Mund të konkurosh me ta vetëm nëse i analizon dhe i njeh mirë.
- Kur analizoni konkurrencën, duhet të keni parasysh
- Madhësia e e-shops konkurruese
- Numri i e-dyqaneve konkurruese
- Çmimet e produkteve dhe shërbimeve
- Aktivitetet e marketingut
- Pikat e forta dhe dobësitë e konkurrentëve
Këshilla ekspertësh: Përdorni të dhënat konkurruese që keni mbledhur për të krijuar një analizë SWOT. Kjo do të identifikojë të gjitha pikat e forta, dobësitë, mundësitë dhe kërcënimet tuaja. Ju do të dini se në çfarë mund të mbështeteni (p.sh., cilësia e lartë e produktit) dhe, në të kundërt, çfarë duhet të keni kujdes dhe të përmirësoheni vazhdimisht (p.sh., kohë të gjata dorëzimi krahasuar me konkurrentët tuaj).
Législation
Përveç grupit të synuar, duhet të përqendroheni edhe në kushtet ligjore dhe kërkesat specifike që mund ta bëjnë të gjithë procesin e zgjerimit më të vështirë për ju më vonë.
Cilat metoda të studimit të tregut duhet të përdorni?
Studimi i tregut është një pjesë e rëndësishme e zgjerimit të biznesit tuaj jashtë vendit. Ajo do t’ju ndihmojë të kuptoni tregun, dallimet në sjelljen e klientit dhe detaje të ndryshme të tjera që do t’ju tregojnë se për çfarë të përgatiteni dhe të prisni.
Disa metoda mund të përdoren për të marrë të gjitha të dhënat e nevojshme:
- Analiza PESTEL – fokusohet në faktorët politikë, ekonomikë, socialë, teknologjikë, mjedisorë dhe ligjorë për të kuptuar më mirë tregun, kërcënimet me të cilat mund të përballeni dhe mundësitë në dispozicion
- Segmentimi i tregut – e ndan tregun në grupe të ndryshme bazuar në disa parametra, si mosha, sjellja e blerjes, gjeografia, etj. Kjo identifikon se cilat grupe të synuara janë relevante dhe cilat nuk janë
- Benchmarking – krahason proceset, performancën ose produktet tuaja me konkurrentët tuaj. Kjo ndihmon në identifikimin e dobësive dhe mundësive
- Analiza kulturore – fokusi kryesor i analizës është kulturore. Qëllimi është të kuptoni vlerat lokale, zakonet dhe preferencat e konsumatorëve në mënyrë që t’i kuptoni më mirë ato.
Analiza e fjalëve kyçe në gjuhë të huaj dhe një version i ri i e-shop
Për një treg të ri, ju duhet një version i ri i dyqanit tuaj online me një domen dhe përmbajtje të thjeshtë dhe të paharrueshme në gjuhën lokale. Para se të filloni të shkruani, bëni një analizë të detajuar të fjalëve kyçe për të përcaktuar se çfarë kërkojnë njerëzit në lidhje me produktin ose shërbimin tuaj.
Fjalët kyçe që po kërkohen aktualisht do t’ju ndihmojnë gjithashtu të zhvilloni planin tuaj të botimit. Ata do t’ju tregojnë se çfarë duan të dinë më shumë njerëzit dhe çfarë mund t’i tërheqë ata në faqen tuaj.
Analiza e fjalëve kyçe gjithashtu do t’ju ndihmojë me këtë:
- General SEO – fjalë kyçe që duhet të përdorni kur krijoni adresa URL, përshkrime meta, tituj meta ose përshkrime imazhesh
- Mediat sociale – Kërkimet në Facebook, Instagram ose YouTube punojnë në mënyrë të ngjashme me kërkimet në Google. Duke përdorur fjalët kyçe të duhura, ju mund të renditeni shumë më lart dhe të kapni vëmendjen e klientëve potencialë
- Përvoja e përdoruesit (UX) – analiza e fjalëve kyçe është gjithashtu e dobishme në krijimin e strukturës së e-shop, optimizimin e UX të faqes së internetit e kështu me radhë
Fjalë kyçe përkatëse për vendet e huaja mund të gjenden duke përdorur mjete të tilla si Ahrefs ose Semrush, të cilat gjithashtu kanë dhjetra karakteristika të tjera të dobishme
Këshilla ekspertësh: Një emër domain duhet të jetë konciz, i shkurtër dhe mbështetës i markës suaj. Evitoni emra të ndërlikuar me numra ose karaktere të ndryshme që duken të pa besueshme.
Përmbajtja e cilësisë
Cilësia dhe përmbajtja e optimizuar mund ta bëjnë faqen tuaj të internetit të arrijë në krye të renditjes së kërkimit. Pra, mos e merr lehtë.
Ju mund të përktheni tekstin ekzistues, të tilla si përshkrimet e produktit, detajet e kompanisë e kështu me radhë, dhe pastaj ta kontrolloni atë nga një ekspert. Një tjetër mundësi është përdorimi i një përkthyesi profesional.
Nëse jeni duke krijuar përmbajtje të reja bazuar në fjalë kyçe, ju gjithashtu keni dy opsione:
- T’i keni tekstet e shkruara në gjuhën tuaj të paracaktuar dhe pastaj t’i përktheni në një gjuhë të huaj,
- Gjeni një person për të shkruar tekstet, në mënyrë ideale një folës amtare, i cili do ta shkruajë tekstin drejtpërdrejt në një gjuhë të huaj.
Është e këshillueshme të gjesh një orator vendës që të përkthejë tekstet. Ai ose ajo do të njihet me zakonet lokale, duke e bërë tekstin që rezulton të tingëllojë i natyrshëm. Gjithashtu do të shmangni gabime të ndryshme, si për shembull duke përfshirë çmimet, simbolet, adresat etj.
Shërbim cilësor ndaj klientit në një gjuhë të huaj
Kur bëjnë pazar online, klientët shpesh kanë pyetje shtesë me të cilat kontaktojnë mbështetjen e klientit. Prandaj, është e rëndësishme që t’u jepni atyre të paktën email ose mbështetje telefonike në gjuhën e tyre amtare.
Mos harroni se shërbimi cilësor është çelësi i suksesit. Nëse i ndihmoni klientët të zgjidhin problemet e tyre shpejt dhe lehtë, ata kanë më shumë gjasa të kthehen tek ju dhe madje mund t’ju rekomandojnë tek miqtë e tyre.
E dije…?
Ofrimi i mbështetjes së klientit në gjuhën lokale dhe me një numër telefoni lokal rrit ndjeshëm besueshmërinë e dyqanit. Pra, nëse doni një avantazh mbi e-dyqanet e huaja që nuk ofrojnë këtë opsion, përfshijeni atë në shërbimet tuaja.
Krijimi i fushatave PPC në mënyrë korrekte
Ndoshta nuk kemi nevojë t’ju themi se fushatat e PPC-së janë efektive. Suksesi i fushatave PPC varet kryesisht nga parametrat e tyre. Prandaj, studioni specifikimet lokale dhe përdorni fjalë kyçe të përshtatshme. Pasi reklama të jetë në funksionim, monitoroni performancën e saj dhe rregullojeni atë nëse nuk është duke performuar mirë.
Përveç fushatave PPC, ju duhet të merrni në konsideratë metoda të tjera marketingu që do të ndihmojnë në rritjen e shikueshmërisë së e-shop-it tuaj. Ato përfshijnë mediat sociale, buletinin informativ dhe optimizimin e përmbajtjes. Marketingu i influencuesve, i cili përdor njerëz të famshëm dhe me ndikim për të promovuar produktet dhe shërbimet, kohët e fundit është bërë popullor.
Strategjia e duhur e marketingut
Përveç fushatave PPC, ju duhet të merrni në konsideratë metoda të tjera marketingu që do të ndihmojnë në rritjen e shikueshmërisë së e-shop-it tuaj. Ato përfshijnë mediat sociale, buletinin informativ dhe optimizimin e përmbajtjes. Marketingu i influencuesve, i cili përdor njerëz të famshëm dhe me ndikim për të promovuar produktet dhe shërbimet, kohët e fundit është bërë popullor.
Planifikoni me kujdes strategjinë tuaj të marketingut. Shqyrtoni se si dhe kujt doni t’i komunikoni produktet tuaja. Jini të vetëdijshëm se një kombinim i kanaleve mund të jetë i suksesshëm, por mos e teproni. Shqyrtoni se cilat janë me të vërtetë të nevojshme dhe cilat nuk do të arrinin fare audiencën tuaj të synuar.
Për shembull, nëse u shisni produkte njerëzve në të 50-at dhe më të vjetër, duhet të përqendroheni në Facebook dhe Instagram. Ju mund të anashkaloni TikTok dhe Snapchat.
Përdorimi i blerjeve lokale të krahasimit
Faqet e krahasimit janë mjete popullore të përdorura nga mijëra blerës. Në disa minuta, ata mund të zbulojnë se cili e-shop ofron çmimin më të mirë.
Avantazhi i faqeve të krahasimit është se ato ndihmojnë e-shops të krijojnë veten. Pra, mos i harroni kur jeni duke u zgjeruar; Përpiquni të merrni produktet tuaja mbi to.
E dije…?
Deri në 78% e blerësve kanë përdorur faqet krahasuese për të paktën një blerje online. Edhe më shumë, rreth 65% e përdoruesve thonë se krahasimi i blerjeve u ka kursyer atyre kohë kur bëjnë pazar.
Portofolet e rrobaqepësisë
Blerësit ndërkombëtarë janë të ndryshëm nga blerësit vendas. Ata kanë nevoja, preferenca dhe kërkesa të ndryshme. Prandaj, ju nuk keni nevojë t’u ofroni atyre të gjitha produktet. Ndjehuni të lirë të zgjidhni vetëm ata që mendoni se do t’u interesojnë më shumë.
Avantazhi i përshtatjes së portofolit tuaj është se nuk duhet të shpenzoni kohë për të optimizuar dhe përkthyer tekste për produkte që mund të mos shiten fare jashtë vendit.
Si të zgjidhni produktet e duhura? Shikoni të dhënat që keni mbledhur gjatë kërkimit tuaj. Ajo do t’ju tregojë gjithçka që duhet të dini për klientët tuaj dhe sjelljen e tyre të blerjes.
Fillimi i një biznesi jashtë vendit
Me marketingun, faqen tuaj të internetit dhe përmbajtjen e zgjidhur, ju mund të kaloni në detyra më pak argëtuese dhe krijuese, të tilla si krijimi i një kompanie.
Ju nuk jeni të detyruar të krijoni një kompani lokale kur zgjeroheni jashtë vendit. Por nëse e bën këtë varet kryesisht nga vendi ku dëshiron të bësh biznes. Klientët gjermanë , për shembull, janë të kujdesshëm ndaj kompanive të huaja. Ata preferojnë të blejnë nga kompanitë vendase. Vendet në rajonin e CEE, nga ana tjetër, nuk duhet të jenë problem.
Plan financiar
Një plan financiar është një dokument që të jep një ide të përafërt të kostos së zgjerimit. Gjithashtu do t’ju ndihmojë të zvogëloni rrezikun e shpenzimeve të paparashikuara që mund të çojnë në probleme të ndryshme financiare.
Kur hartohet një buxhet, është një ide e mirë të presësh kosto më të larta për disa detyra dhe të lësh një rezervë nëse diçka bëhet më e shtrenjtë.
Përgatitja ligjore
Ana ligjore e të bërit biznes është e komplikuar, por nuk ka pse të jetë. Nëse doni të jeni të sigurt se po bëni gjithçka në përputhje me ligjin, duhet të konsultoheni me ekspertët. Idealisht, ata që janë të njohur me ligjet e vendit ku planifikoni të zgjeroheni.
Hapja e një llogarie bankare lokale
Hapja e një llogarie bankare nuk është e detyrueshme, por ia vlen. Pagesat e huaja në një llogari janë subjekt i një pagese. Pagesa varet nga banka juaj e zgjedhur, por në përgjithësi nuk është e vogël.
Krijimi i një llogarie bankare në vendin që dëshironi të zgjeroheni mund t’ju kursejë dhjetëra ose qindra paund, të cilat mund t’i përdorni për aktivitete marketingu.
Metodat lokale të pagesës
Suksesi i një e-shop ndikohet edhe nga mënyra se si paguhen produktet. Nëse nuk u ofroni klientëve metodat e tyre të preferuara të pagesës, ata nuk do t’ju besojnë dhe nuk do të përfundojnë blerjen e tyre. E njëjta gjë vlen edhe nëse nuk i shisni produktet tuaja në monedhën vendase.
Pra, së pari, zbuloni se cilat metoda pagese përdoren më shpesh nga klientët e huaj dhe sigurohuni që t’i ofroni ato në dyqanin tuaj elektronik. Pastaj kontrolloni çmimet. Nëse një vend ka monedhën e vet, përdoreni atë në vend të euros.
Adresa lokale
Adresa është vendimtare, sidomos kur klienti vendos të kthejë produktin. Nëse zbulojnë se duhet t’jua dërgojnë deri në fund, ka të ngjarë që të largohen nga dyqani elektronik pa bërë një blerje.
Megjithatë, e kundërta do të ndodhë nëse keni një adresë lokale, p.sh. për një pikë grumbullimi. Klienti do të jetë i sigurt se nëse porosit diçka që nuk i shkon për shtat, mund ta kthejë atë lehtë, shpejt, dhe pa ndonjë kosto të lartë.
Regjistrimi i TVSH-së
Çdo vend në Bashkimin Evropian ka një kufi fiks të qarkullimit vjetor, i cili përcakton nevojën për t’u regjistruar në TVSH. Kufijtë ndryshojnë nga vendi në vend dhe mund të ndryshojnë me kalimin e kohës, kështu që kontrolloni rregullisht.
Megjithatë, ndonjëherë, ia vlen të regjistrohesh për TVSH edhe nëse nuk e arrin këtë kufi. Për shembull, nëse:
- Dëshironi të dukeni më të besueshëm
- Norma e taksave jashtë vendit është më e ulët se këtu
- Ju keni klientë që janë subjekt i TVSH-së
Logjistikë
Klientët e sotëm nuk duan të presin një ose dy javë për produktet e tyre. Kur porosisin diçka nga ju, ata presin që ajo të jetë në shtëpitë e tyre brenda dy ose tre ditëve të punës më së shumti. Për të përmbushur kërkesat e tyre, nuk duhet të harroni logjistikën kur zgjeroheni.
Shikoni kompanitë e transportit detar. Zbuloni se çfarë cilësie shërbimi ofrojnë, sa shpejt japin dhe çmimet e tyre. Gjithashtu, zbulo për logjistikën e kundërt. Kjo do të thotë, për shembull, nëse transportuesi merret me kthimin.
Ndërtoni një marrëdhënie
Marrëdhëniet e mira të biznesit janë gjithashtu thelbësore për një biznes të suksesshëm. Prandaj, filloni rrjetëzimin dhe kërkoni shpërndarës, furnizues dhe partnerë të gatshëm për të punuar me ju.
Ju mund të externalizoni rrjetin tuaj. Agjentët lokalë zakonisht e njohin tregun dhe kanë kontakte me kompani me të cilat mund të bëni biznes.
Mjete për t’ju ndihmuar të zgjeroheni
Ka shumë mjete në dispozicion në Internet sot për t’ju ndihmuar të zgjeroheni. Ne kemi zgjedhur disa nga bazat për ju:
Statistikat nga Statista.com
Ju mund të gjeni statistika të sakta dhe të përditësuara të klientëve, modelet e blerjes, madhësinë e tregut, dhe detaje të tjera në Statista.com. Raportet janë të qarta dhe informacioni bazë zakonisht është falas. Nëse kjo nuk është e mjaftueshme për ju, faqja gjithashtu ofron një abonim mujor.
Të dhëna të tjera të vlefshme mund të gjenden në faqet e internetit të ambasadave, dhomave të tregtisë apo agjencive qeveritare të një vendi.
Google Market Finder
Google Market Finder është një mjet i projektuar posaçërisht për zgjerimin e dyqaneve e-commerce. Pasi të hyni në domenin tuaj dhe kategorinë(s) e produkteve dhe shërbimeve, kjo do t’ju tregojë vendet që do të ishin më të mira për zgjerimin tuaj. Ai gjithashtu do t’ju japë informacion bazë në lidhje me vendet, të tilla si:
- Kërkimet mujore brenda kategorisë së zgjedhur
- Të ardhurat neto në dispozicion të familjeve
- Lehtësia e bërjes së indeksit të biznesit
Trendet e Google
Përdorni Google Trends për të parë se sa popullore është fjala juaj e zgjedhur në vende të ndryshme. Madje mund të shihni se si është kërkuar me kalimin e kohës. Kjo mund të jetë e dobishme nëse jeni duke shitur diçka sezonale dhe dëshironi të dini se kur njerëzit fillojnë të tregojnë më shumë interes për të.
Google Trends ju tregon edhe terma dhe tema të tjera të njohura të lidhura me të cilat mund të përdorni kur krijoni përmbajtje, për shembull.