24 min. duke lexuar

Çfarë është SEO?

SEO është një akronim i përdorur zakonisht, veçanërisht në marketing. Ju mund ta keni hasur atë kur krijoni përmbajtje apo edhe vetë faqen e internetit. Por, çfarë do të thotë dhe pse është kaq e rëndësishme për kaq shumë profesionistë?

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Çfarë është SEO?
Burimi: Unsplash.com

Çfarë është SEO?

Optimizimi i motorëve të kërkimit, ose SEO për shkurt, është procesi i optimizimit të një faqeje interneti ose përmbajtjeje për të përmirësuar shikueshmërinë e tij në motorët e kërkimit si Google, Bing apo Yahoo.

Si pjesë e SEO, marketers ose copywriters zakonisht përqendrohen në fjalë kyçe specifike ose fraza relevante për një markë, produkt, ose shërbim. Ata i përdorin këto për t’u përpjekur për të marrë faqen e internetit në krye të rezultateve të kërkimit, të cilat mund të rrisin trafikun dhe të rrisin shitjet.

SEO është një fushë sfiduese. Është një proces pa fund pasi rezultatet e kërkimit po ndryshojnë vazhdimisht. Një ditë, faqja juaj mund të renditet në vendin e parë; Të nesërmen, ajo mund të renditet e katërta ose e pesta. Kjo është arsyeja pse ju duhet të monitoroni vazhdimisht trendet e reja, të shihni se çfarë mund të përmirësohet dhe të parashikoni se cilët faktorë mund të kërcënojnë pozitën tuaj.

Si funksionojnë motorët e kërkimit?

Për të kuptuar dhe punuar me SEO, ju duhet të kuptoni se si funksionojnë motorët e kërkimit. Ato janë një pjesë thelbësore e të gjithë përmbajtjes ose procesit të optimizimit të uebsajtit.

Së pari, motorët e kërkimit nuk janë vetëm Google, Bing apo Yahoo. Në ditët e sotme, ato përfshijnë edhe platforma popullore si Facebook apo YouTube. Pra, për t’u renditur më lart në këto platforma, ju duhet të zbatoni parimet SEO kur krijoni përmbajtje për to.

Por si funksionojnë motorët e kërkimit? Thjesht. Algoritmet e tyre zvarritin mijëra faqe interneti çdo ditë dhe i ruajnë ato në bazën e tyre të të dhënave. Pastaj i zgjedh ato në bazë të fjalëve kyçe të zgjedhura dhe i shfaq ato tek ju.

Rendi në të cilin shfaqen faqet varet nga disa faktorë. Google nuk jep shumë informacion për këtë, por ne mund të konfirmojmë nga përvoja se teknologjia e saj fokusohet kryesisht në fjalët kyçe, rëndësinë e përmbajtjes, lidhjet e brendshme dhe të jashtme dhe shpejtësinë e ngarkimit. Do të diskutojmë faktorët kryesorë më poshtë.

Source: Unsplash.com

Rëndësia

Nëse jeni duke kërkuar goma, ju nuk doni të shihni rroba në rezultatet tuaja të kërkimit. Prandaj, kur vlerëson përmbajtjen, fokusi kryesor i Google është rëndësia e tij ose shkalla në të cilën ekziston një marrëdhënie e saktë midis kërkesës së kërkimit dhe rezultatit të synuar të kërkimit.

Domainet me rezultate të sakta, të shpejta dhe relevante renditen lart dhe vijnë të parat në motorët e kërkimit. Kjo është arsyeja pse ju duhet të përdorni fjalët kyçe të duhura kur krijoni përmbajtje. Inteligjenca artificiale e Google (ose ndonjë motor tjetër kërkimi) do të jetë në gjendje t’i lexojë këto dhe të shfaqë faqen tuaj të internetit tek njerëzit që janë vërtet të interesuar për këtë temë.

Rëndësia e përmbajtjes është e rëndësishme, por jo i vetmi faktor që Google konsideron. Aktualisht ka miliona faqe web përkatëse dhe vetëm disa mund të renditen në vendet e para. Prandaj, parametra të tjerë duhet të merren në konsideratë kur bëhet fjalë për SEO.

E dije…?

Deri në 68% e njerëzve nuk do të kthehen në një faqe interneti nëse janë të zhgënjyer ose të painteresuar për përmbajtjen që gjejnë. Pra, nëse dëshironi që një person të qëndrojë në faqen tuaj dhe të bëjë një blerje, ju duhet të krijoni përmbajtje të personalizuara, shumë relevante, me cilësi të lartë që plotëson dëshirat dhe nevojat e tyre.

Autoriteti

Autoriteti është parametri i një motori kërkimi për të përcaktuar nëse përmbajtja është e saktë dhe e besueshme. Ai i referohet ndikimit dhe reputacionit të përgjithshëm të një domeni, dhe Google zakonisht e vlerëson atë bazuar në pranimin e përgjithshëm të faqes nga përdoruesit.

Por si e përcakton Google se sa autoritet ka një faqe? Në përgjithësi e bën këtë duke u bazuar në backlinks nga faqet e tjera. Kjo është arsyeja pse ndërtimi i lidhjeve është kaq i rëndësishëm për SEO.

Backlinks janë thelbësore për një faqe interneti, por në vend që të përqendroheni vetëm në numrin e backlinks që keni, duhet gjithashtu të mbani gjurmët se në cilat faqe janë. Një backlink në një faqe autoritative është shumë më i vlefshëm për Google sesa lidhjet e shumta në faqet më të vogla dhe jo-autoritative.

Dobia

Vetëm për shkak se përmbajtja është relevante dhe faktualisht e saktë nuk garanton automatikisht se është e dobishme dhe do të renditet nga Google. Kompania diskuton vazhdimisht rëndësinë e cilësisë mbi sasinë dhe thekson se duhet krijuar përmbajtje për përdoruesit që pëlqejnë leximin dhe ndërveprimin me të. Çfarë do të thotë kjo në praktikë?

Imagjinoni sikur po kërkoni një artikull se si të humbni peshë. Rezultati A, të cilin e hapni, është shkruar nga një ekspert udhëheqës dhe i ditur. Teksti është relevant dhe jep informacion cilësor, prandaj shumë faqe interneti lidhen me të.

Megjithatë, kjo përmbajtje është problematike sepse është keq e strukturuar, mungon imazhet dhe përmban terma teknikë që shumica e njerëzve nuk i kuptojnë.

Rezultati B, nga ana tjetër, ka verifikuar informacionin që është shkruar në terma njerëzorë. Ajo është gjithashtu e strukturuar dhe ka fotografi. Kështu që njerëzit e zakonshëm do ta lexojnë shumë më mirë se alternativa e parë. Google mund, pra, të renditë rezultatin B së pari edhe nëse nuk ka aq shumë faqe interneti autoritative që lidhen me të.

Në terma të thjeshtë, Google gjithashtu shikon nëse njerëzit hapin faqen dhe largohen sepse shohin shumë tekst të pastrukturuar apo nëse qëndrojnë në faqe dhe e lexojnë atë.

Këshilla ekspertësh

Ju mund të përdorni një metrikë të quajtur bounce rate për të përcaktuar se si njerëzit ndërveprojnë me përmbajtjen tuaj. Kjo ju tregon se sa përqind e njerëzve vizitojnë vendin, nuk ndërmarrin asnjë veprim dhe largohen menjëherë.

Siguria

Siguria është një tjetër faktor në SEO dhe ku do të renditet një faqe interneti. Teknologjia e Google duhet të jetë në gjendje të vizitojë dhe zvarritë faqen pa asnjë problem.

Shumë përdorues mendojnë se faktori i renditjes së Google për sigurinë është protokolli i sigurt i hipertekstit “https”. Megjithatë, John Mueller, analist i lartë i trendeve webmaster dhe marrëdhëniet e kërkimit për kompaninë, thotë se teknologjia e Google nuk e shikon shumë nga afër këtë detaj. Ata shikojnë parametra të tjerë, të tilla si kodi burimor i faqes.

Nga ana tjetër, protokolli https është thelbësor për përdoruesit. Nëse ata hapin faqen tuaj dhe e gjejnë atë nuk e ka atë, ata ka të ngjarë të largohen menjëherë, duke rritur normën tuaj të rebondit. Kjo do të thotë se përmbajtja juaj është e parëndësishme për Google, gjë që do të bëjë që renditjet tuaja të kërkimit të bien.

Source: Unsplash.com

Shpejtësia e faqes së internetit

Vitet e fundit, shpejtësia e uebit është përmendur si një nga parametrat më të rëndësishëm që ndikojnë në renditjen e rezultateve të kërkimit. Kjo për shkak se Google është vazhdimisht duke u përpjekur për të përmirësuar përvojën e përdoruesit. Ajo e di që njerëzit nuk duan të presin shumë kohë për faqet për t’u ngarkuar. Pra, nëse faqja juaj është e shpejtë, ka një shans të mirë që ajo të renditet më lart.

Pra, si e kontrollon Google shpejtësinë e ngarkimit? Në korrik 2018, ajo prezantoi një përditësim algoritmi duke u fokusuar në këtë detaj, duke penalizuar faqet që duan një kohë të gjatë për t’u shfaqur.

Lajmi i mirë është se tani mund të përdorni disa mjete për të kontrolluar shpejtësinë e faqes suaj. Një nga më themeloret është PageSpeed Insight, e cila vjen direkt nga Google.

Responsiveness

Një përqindje e madhe e njerëzve sot përdorin celularët për të kërkuar informacion. Ekranet e vegjël preferohen më shumë se kompjuterët e mëdhenj ose laptopët, gjë që duhet ta mbani në mendje kur krijoni një faqe interneti. Faqja duhet të përshtatet me përdoruesit e celularëve ose tabletëve, duke e bërë më të lehtë shfletimin e nënpagesave dhe duke u siguruar që ata të mos largohen sapo të ngarkohet.

Google nuk kontrollon drejtpërdrejt se sa mirë përshtatet një faqe interneti me ekranet më të vogla. Megjithatë, ajo kontrollon normën e rebondit, e cila do të jetë më e lartë nëse përdoruesit mësojnë se faqja nuk është e lehtë për t’u parë në celular.

Mosha dhe emri i domenit

A e dini se deri në 60% e faqeve që shfaqen në pozicionet më të larta në Google janë tre vjeç apo më të vjetër? Ky fakt u zbulua nga Ahrefs, i cili kontrolloi më shumë se dy milionë faqe në testin e tij të vitit 2017.

Pra, nëse keni një faqe interneti që është disa vjeçare, ju keni një avantazh mbi faqet më të reja.

Përveç moshës, edhe vetë emri i domain-it është i rëndësishëm. Ndërsa Google ka penalizuar domenet e sakta të ndeshjes në të kaluarën (ato me një fjalë kyçe në URL me qëllim), këto dënime ishin kryesisht për faqet spammy me përmbajtje të parëndësishme dhe me cilësi të ulët.

Domainet me një përputhje të saktë në fjalë kyçe që kanë përmbajtje përkatëse dhe me cilësi të lartë nuk duhet të kenë frikë nga dënimet. Përkundrazi, Google do t’i shpërblejë ata me renditje më të lartë kërkimi për një punë të bërë mirë.

Përvoja e përdoruesit

Përvoja e përdoruesit është e lidhur ngushtë me dobinë. Google ka përdorur inteligjencën artificiale për disa kohë për të përmirësuar renditjen e faqeve të internetit. Ajo e quan këtë teknologji RankBrain, puna kryesore e të cilit është të gjurmojë, në veçanti.

  • Shkalla e klikimit – përqindja e njerëzve që klikojnë në faqen tuaj pasi të shfaqet në rezultatet e kërkimit
  • Shkalla e daljes – numri i njerëzve që klikojnë në faqen tuaj dhe pastaj kthehen në rezultatet e kërkimit pa ndërmarrë asnjë veprim
  • Koha e banimit – kohëzgjatja e kohës që vizitorët kalojnë në faqen tuaj të internetit

Rrjetet sociale

Sipas deklaratës zyrtare të Google, rrjetet sociale nuk ndikojnë drejtpërdrejt në SEO. Megjithatë, një studim që kontrollon 23 milionë aksione gjeti një lidhje të qartë midis ndarjes së përmbajtjes në këto platforma dhe renditjes së motorëve të kërkimit.

Për më tepër, rëndësia e rrjeteve sociale konfirmohet nga fakti se faqet që shfaqen në pozitat më të larta në Google kanë gjithmonë të paktën një llogari në Facebook, Instagram ose X (Twitter).

Nëse dëshironi të përmirësoni renditjen tuaj dhe nuk po përdorni faqet e rrjeteve sociale, konsideroni inkorporimin e tyre në marketingun tuaj online.

Source: Unsplash.com

Llojet e SEO

SEO në përgjithësi ndahet në dy grupe bazë, të cilat janë

Në faqe

SEO në faqe, ose SEO në vend, optimizon një faqe interneti për motorët e kërkimit dhe përdoruesit. Ajo mund të përfshijë ndryshime dhe modifikime të ndryshme në faqen e internetit nga një përmbajtje ose pikëpamje teknike.

SEO në faqe është thelbësore për teknologjinë e motorëve të kërkimit për të kontrolluar rëndësinë dhe cilësinë e një uebsajti. Bazuar në këto të dhëna, ajo i rendit ato në rezultatet e kërkimit.

Një këshillë

Në disa raste, ju mund të hasni edhe SEO teknike, e cila merret me anën teknike të faqes suaj të internetit. Kjo bie nën kategorinë e SEO në faqe.

Jashtë faqes

Off-page SEO fokusohet në mënyrën se si faqet e tjera të internetit ose përdoruesit përmendin faqen tuaj të internetit. Për shembull, ajo mund të përfshijë botimin e backlinks.

Off-page SEO synon ta bëjë faqen tuaj më të besueshme dhe më autoritative për motorët e kërkimit dhe njerëzit.

SEO vs. SEM

Do të hasni disa akronime në lidhje me SEO. Një prej tyre është SEM.

SEM, ose Search Engine Marketing, është një strategji marketingurrit shikueshmërinë e kërkimit të një faqeje interneti nëpërmjet reklamave me pagesë dhe optimizimit. Ndryshe nga SEO, ajo nuk fokusohet në gjenerimin thjesht organik të trafikut.

SEO vs. PPC

Pay-per-click, ose PPC, është një lloj reklamimi ku reklamuesi paguan vetëm kur përdoruesi klikon në reklamë. Prandaj, ndryshe nga SEO, nuk është një mënyrë organike për të arritur renditjen më të lartë të kërkimit.

SEO dhe PPC nuk ndihmojnë njëri-tjetrin në asnjë mënyrë. Megjithatë, ato janë mjete praktike të marketingut online dhe dixhital për të nxitur shitjet.

Kapele e bardhë SEO vs Black Hat SEO

White hat SEO është mënyra e saktë dhe etike për të optimizuar një faqe interneti. Ajo përfshin të gjitha metodat dhe strategjitë e zakonshme dhe shpesh të përdorura të përmendura më sipër, si përshpejtimi i kohës së ngarkimit të një faqeje interneti, përdorimi i fjalëve kyçe të duhura, strukturimi i përmbajtjes suaj, etj.

Në të njëjtën kohë, kapele e bardhë SEO:

  • Ndjek udhëzimet e motorëve të kërkimit
  • Fokusohet në audiencën njerëzore
  • Kërkon një qasje afatgjatë dhe të qëndrueshme

Kapele e zezë SEO është e kundërta e saktë. Është një qasje jo etike që nuk ndjek rregullat bazë të motorëve të kërkimit. Zakonisht përfshin taktika të ndryshme manipuluese, të tilla si përdorimi i fjalëve kyçe me volum të lartë kërkimi, por jo relevante për përmbajtjen.

Black hat SEO konsiderohet gjithashtu:

  • Automatizimi i përmbajtjes, si robotët/inteligjenca artificiale duke krijuar komente apo artikuj
  • Krijimi i faqeve të rreme të mbushura me fjalë kyçe
  • Shtimi i tekstit të padukshëm që përmban fjalë kyçe
  • Shtimi i lidhjeve të fshehura në tekst

Sa e rëndësishme është SEO?

SEO është shumë më e rëndësishme për faqen tuaj të internetit sesa mund të mendoni. Sipas një studimi të vitit 2019 nga Brightedge, kërkimi i papaguar përbën deri në 53.3% të trafikut total të faqeve të internetit. Të dhënat më të fundit nga viti 2022 e vendosin shifrën deri në 62% të trafikut.

Madhësia e tregut për shërbimet SEO konfirmon rëndësinë e tij. Në vitin 2022, ajo do të vlejë 68.27 miliardë dollarë në mbarë botën.

Source: Unsplash.com

Çfarë mund të bëjë SEO për ju?

SEO e duhur dhe e menduar mirë do t’ju sjellë disa përfitime, duke përfshirë:

Rritja e ndërgjegjësimit të markës

Kur shfaqeni në pozicionet më të larta të kërkimit, ju rritni ndërgjegjësimin tuaj të markës. Njerëzit do të regjistrohen dhe do të mësojnë për markën tuaj edhe nëse nuk vizitojnë faqen tuaj të internetit. Megjithatë, ata mund ta kujtojnë më vonë dhe të vendosin të bëjnë një blerje.

Ndërtoni besueshmërinë e markës

Kur faqja juaj e internetit shfaqet shpesh në krye të rezultateve të kërkimit, ajo ndërton besueshmëri. Njerëzit presin që ju të jeni ndoshta një autoritet në të cilin mund të mbështeten nëse Google ju preferon.

Marrja e vizitave përkatëse

Ndryshe nga praktikat dhe metodat e tjera, SEO mund t’ju ndihmojë të drejtoni trafikun me cilësi reale në faqen tuaj të internetit. Ajo synon vetëm njerëzit që kërkojnë fjalë kyçe dhe fraza që lidhen me produktet apo shërbimet tuaja.

Mos harroni, nuk ka rëndësi se çfarë lloj përdoruesish vijnë në faqen tuaj të internetit. Shumë njerëz që nuk janë të interesuar për atë që keni për të ofruar do të klikojnë në faqe dhe pastaj do të largohen. Si rezultat, Google do të mendojë se përmbajtja juaj është e parëndësishme, duke çuar në fund në një përkeqësim të pozicionit tuaj në rezultatet e kërkimit.

Kosto-efektshmëria

SEO është më kosto-efektive se kanalet dhe metodat e tjera. Kjo është veçanërisht e vërtetë në afat të gjatë kur mund t’ju kursejë shumë para.

Megjithatë, ki kujdes. Edhe pse SEO mund t’ju ndihmojë të kurseni para, kjo nuk duhet të jetë arsyeja kryesore për zgjedhjen e tyre. Për të mos përmendur se kurrë nuk duhet të shmangësh qëllimisht optimizimin, pasi kjo mund të mos të sjellë ndonjë rezultat.

Një pjesë thelbësore e marketingut

SEO plotëson praktikat dhe metodat e tjera të marketingut, të tilla si reklamat PPC ose mediat sociale. Ajo drejton trafikun përkatës në faqen e internetit dhe mund të rrisë në mënyrë efektive shitjet e produkteve apo shërbimeve.

Gjurmimi i ndryshimeve në sjelljen e konsumatorit

Me optimizimin e motorëve të kërkimit, ju mund të qëndroni në krye të trendeve më të fundit dhe të shihni lehtësisht se çfarë kërkojnë njerëzit. Me këtë informacion, ju mund të përshtateni me ta dhe t’u jepni atyre pikërisht atë që kërkojnë.

Cilat janë të metat dhe rreziqet e SEO?

Ka disa disavantazhe dhe rreziqe të lidhura me SEO, të cilat janë:

  • Prisni gjatë për rezultate – edhe SEO më e mirë nuk do t’ju japë rezultate brenda natës. Zakonisht nuk duhet të presësh javë apo muaj për të parë rezultatet
  • Punë e vazhdueshme – SEO nuk është një aktivitet i vetëm. Është një proces afatgjatë dhe pa fund në të cilin ju vazhdimisht përmirësoni përmbajtjen, aspektet teknike të faqes dhe detaje të tjera
  • Aftësia për të arritur vetëm kërkuesit – Me SEO, ju mund të arrini vetëm ata që janë të interesuar në fushën tuaj të zgjedhur dhe të kërkoni fjalë kyçe të lidhura. Ju duhet të tërhiqni të tjerët me mjete të tjera, të tilla si reklamat
  • Paaftësia për të krijuar kërkesë – Ju nuk mund të përdorni SEO për të krijuar kërkesë për një produkt që njerëzit nuk e dinë. Ju keni mjete të tjera për këtë, të tilla si mediat sociale
  • Një burim i pasigurt trafiku – SEO dhe tendencat e kërkimit po ndryshojnë vazhdimisht. Kjo do të thotë se ju mund të hiqni dorë nga pozicioni i parë ose i dytë në çdo kohë, gjë që mund të ndikojë ndjeshëm në trafikun e faqeve të internetit
  • Vështirësia në rritje e SEO – mbajtja e një pozicioni të lartë në kërkim po bëhet gjithnjë e më e vështirë. Konkurrenca është e ashpër, duke detyruar pronarët e faqeve të internetit të investojnë gjithnjë e më shumë para në SEO. Nga ana tjetër, kur bëhet nga profesionistë me përvojë, kthimi i investimit është mjaft i lartë për ta bërë atë të vlefshëm
  • E vështirë për t’u matur – Matja e suksesit SEO është mjaft e vështirë. Asnjë mjet nuk mund t’ju thotë nëse e keni të drejtë. Ju duhet të mblidhni të dhëna individuale nga burime të shumta

Source: Unsplash.com

Si të optimizoni një faqe interneti për motorët e kërkimit?

Optimizimi i një faqeje interneti për motorët e kërkimit përbëhet nga shumë hapa dhe detaje që nuk duhen harruar. Më kryesoret janë:

1. Krijo një analizë fjalë kyçe

Hapi i parë është të kryeni një analizë fjalësh kyçe për të përcaktuar se çfarë kërkojnë njerëzit në lidhje me produktin ose shërbimin tuaj. Mund të gjeni fjalë dhe fraza përkatëse duke përdorur mjete të ndryshme, si:

  • MarketingMiner
  • Ahrefs
  • Semrush

Një alternativë tjetër është përdorimi i një pëshpëritësi. Kjo do t’ju japë sugjerime të tjera që njerëzit kërkojnë pas daktilografimit të fjalës së zgjedhur në motorin e kërkimit.

Përditësoni rregullisht listën tuaj të fjalëve kyçe. Monitoroni nëse njerëzit kanë filluar të përdorin fjalë apo fraza të tjera me kalimin e kohës. Nëse po, vëreni dhe përfshini kur krijoni përmbajtje të reja.

2. Sigurohuni që faqja juaj e internetit të jetë teknikisht e optimizuar

Nëse dëshironi të arrini renditjen e lartë të motorëve të kërkimit, duhet të optimizoni jo vetëm përmbajtjen tuaj , por edhe vetë faqen e internetit. Për këtë bëhet fjalë për SEO teknike dhe detajet e mëposhtme në veçanti janë vendimtare:

  • Adresat URL të qarta dhe të kuptueshme
  • Një hartë e qartë e faqes
  • Ngarkimi i shpejtë i faqeve
  • Përshkrimet e figurës alt
  • Siguria SSL (d.m.th. protokolli “https” )
  • Dizajn responsive
  • Të dhëna të strukturuara (përdorimi i rubrikave H1 dhe H2)
  • Titujt Meta

3. Krijo përmbajtje të optimizuar

Përdorni fjalët kyçe që keni gjetur në hapin e parë kur shkruani artikuj, postime në blog, përshkrime produktesh, tituj meta dhe përshkrime alt. Në këtë mënyrë, ju do të optimizoni përmbajtjen tuaj dhe do të keni më shumë shanse për të marrë renditjen më të lartë të kërkimit.

Megjithatë, kini kujdes që të mos shkoni jashtë bordit me fjalë kyçe. Teksti i mbi-optimizuar duket i dyshimtë dhe do të bëjë që Google të ulë gradën tuaj.

Gjithashtu, duhet të siguroheni që artikujt ose përshkrimet të jenë të strukturuara. Kjo do të thotë se ata nuk duken si një pjesë e madhe e tekstit që përdoruesit do të ndalojnë menjëherë leximin. Në vend të kësaj, ndajeni përmbajtjen tuaj në disa paragrafë dhe përdorni nëntituj (H2, H3, etj.). Ju gjithashtu mund të përdorni pikat e plumbave, listat e numëruara, kutitë e koduara me ngjyra dhe imazhet ilustruese.

Një këshillë

Përmbajtja që publikoni në web nuk ka gjithmonë pse të jetë krejt e re. Nëse disa artikuj më të vjetër janë ende të rëndësishëm sot, përditësojini ato për të pasqyruar prirjet më të fundit dhe për t’i ribotuar ato.

4. Investoni në ndërtimin e lidhjeve

Ndërtimi i lidhjeve është gjithashtu i rëndësishëm për SEO të suksesshme. Pra, mos ki frikë të investosh në të. Backlinks të vendosura siç duhet do të rrisin autoritetin dhe besueshmërinë e faqes suaj të internetit.

Ju gjithashtu mund të ndërtoni faqen tuaj të internetit ose reputacionin e markës duke ndarë përmbajtje në mediat sociale, ku mund të gjeni klientë të rinj potencialë.

5. Analizoni SEO-n tuaj

Pasi të keni vendosur SEO-n tuaj, mos harroni ta analizoni dhe rishikoni atë. Zbuloni se si jeni duke bërë, çfarë mund të përmirësoni dhe, në të kundërt, çfarë duhet të vazhdoni të bëni sepse po funksionon.

Bëjeni këtë rregullisht në mënyrë që të dini se çfarë kërkojnë njerëzit, çfarë prirjesh të reja po shfaqen dhe si të përshtateni me to.

Source: Unsplash.com

Si e matni SEO-n?

Pra, ju keni mësuar për SEO, vënë njohuritë tuaja në praktikë, dhe jeni duke pyetur veten nëse përpjekjet tuaja kanë dhënë frytin e dëshiruar. Si e bën?

Matja e SEO është një sfidë e madhe. Ajo përbëhet nga disa detyra. Megjithatë, ju mund të merrni një ide të përgjithshme se si jeni duke bërë në disa mënyra.

Kontrollo trafikun organik

Ky parametër ju tregon numrin e vizitave nga rezultatet organike ose jo të paguara. Ky është një tregues shumë i mirë i suksesit tuaj sepse ju tregon se sa vizita erdhën nga Google, për shembull, dhe cilat fjalë kyçe dhe fraza i shtynë ato.

Ju mund të gjeni informacion në lidhje me trafikun organik në Google Analytics, për shembull. Mjeti ka dhjetëra karakteristika dhe ofron një sasi të madhe të dhënash që mund t’i filtroni sipas parametrave të ndryshëm, duke përfshirë periudhën kohore.

SERP

SERP qëndron për Search Engine Results Page. Në terma të thjeshtë, është faqja që shfaqet pasi të shtypni një fjalë kyçe në një motor kërkimi dhe shtypni hyrjen.

Nëse dëshironi të dini se ku është renditur aktualisht faqja juaj, hapni Google, Bing ose Yahoo, shtypni ndonjë nga fjalët kyçe që dëshironi të targetoni dhe kërkoni për të.

CTR

Shkalla e klikimit, CTR e shkurtuar, është një metrikë që ju tregon se çfarë përqindjeje të përdoruesve erdhën në faqen tuaj nga SERP. Zakonisht, sa më e lartë të shfaqet një faqe, aq më shumë klikime do të marrë.

Këshilla ekspertësh

Shumë detaje të tjera, si titulli i një faqeje ose nënpage ose përshkrimi meta, ndikojnë gjithashtu në normën e klikimit. Nëse është interesante dhe tërheqëse, do të tërheqë më shumë përdorues.

Konvertimet

Numri i konvertimeve (pra situatat ku një klient arrin një qëllim të dëshiruar, bën një blerje, abonohet në një newsletter, etj.) mund t’ju tregojë edhe më shumë për suksesin e SEO-s suaj. Konvertimet më të larta nënkuptojnë se strategjia juaj është e mirë dhe se duhet të vazhdoni.

Source: Unsplash.com

Vazhdoni të punoni në SEO

SEO është një fushë komplekse dhe gjithnjë në ndryshim. Nëse dëshironi të jeni të suksesshëm në të, mos harroni të monitoroni rregullisht trendet aktuale, të kontrolloni pozicionin tuaj dhe të përmirësoni faqen tuaj. Kjo është e vetmja mënyrë për të siguruar që ju të mos tejkaloheni nga konkurrentët tuaj dhe të humbni shumë klientë të rinj.

Më të rejat nga kategoria SEO
Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta AI UK merr dritën jeshile për zhvillim
3 min. duke lexuar

Meta AI UK merr dritën jeshile për zhvillim

Meta AI UK ka fituar miratimin për të përdorur postimet publike nga përdoruesit e rritur të Facebook dhe Instagram për trajnimin e IA. Ky zhvillim i rëndësishëm lejon nismën IA me bazë në Mbretërinë e Bashkuar të shfrytëzojë përmbajtjet e krijuara nga përdoruesit për përmirësimin e modeleve të saj të inteligjencës artificiale.

Lexoni artikullin
Meta Ads Guide: Rritni fushatat tuaja të tregtisë elektronike të festave
6 min. duke lexuar

Meta Ads Guide: Rritni fushatat tuaja të tregtisë elektronike të festave

Me afrimin e periudhës së Krishtlindjeve dhe të Premtes së Zezë, firmat e e-tregtisë po përgatiten për një nga sezonet më të ngarkuara të blerjeve të vitit. Meta dhe platformat e tij, veçanërisht Facebook dhe Instagram, luajnë një rol vendimtar në fushatat e marketingut gjatë gjithë vitit. Gjatë pushimeve më të mëdha të blerjeve, marketerët […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+