12 min. duke lexuar

Çfarë është Affiliate Marketing?

A keni një strategji efektive SEO, marketing e-mail në vend, fushata PPC që funksionojnë dhe rrjetet tuaja sociale në zhvillim e sipër? Pastaj, është koha për të shtuar marketing affiliate në përzierjen tuaj të marketingut.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Çfarë është Affiliate Marketing?
Burimi: Depositphotos

Affiliate marketing është një mjet plotësues i marketingut online për e-shops themeluar që kërkojnë të rrisin shitjet dhe të marrin reklama në vende që nuk mund të arrihen ndryshe. Është një bashkëpunim midis reklamuesit (e-shop) dhe botuesve (partnerët e filialit) që zotërojnë ose përdorin një hapësirë specifike në internet për të vendosur reklama. Ata promovojnë produktet ose shërbimet e reklamuesit, duke u paguar atyre një komision për çdo porosi të vendosur.

Çfarë kanë të përbashkët marketingu i filialeve dhe Shekspiri?

Miqtë e Shekspirit botuan një koleksion të pjesëve të tij, Folio i Parë, pas vdekjes së tij. Në parathënie, ata shkruanin: “Përhapeni këtë vepër larg e gjerë, dhe u thoni atyre që e pëlqejnë ta përhapin atë larg e gjerë”.

Megjithatë, për të kuptuar parimin bazë të marketingut affiliate, ne duhet të shtojmë një nxitje – një shpërblim – në këtë rekomandim.

Nëse kthehemi pas në kohë, zonjat e oborrit mbretëror mund të kenë rekomanduar se kujt i kishin bërë fustanet e tyre për topin tjetër. Rrobaqepësja do të merrte pastaj një shpërblim të rënë dakord për klientët e saj të rinj.

Megjithatë, ardhja e internetit e bëri affiliate marketing siç e njohim sot të mundur. Interneti na lejon të matim me saktësi të gjitha KPI-të thelbësore, si numri i konvertimeve (shitjeve), numri i klikimeve, apo totali i shitjeve të gjeneruara. Bazuar në këtë, llogaritet një shpërblim i përshtatshëm për filialin .

Own program affiliate vs. affiliate network campaign

Programi i parë i filialit u krijua nga pronari i një dyqani lulesh dhe dhuratash. Ai pagoi një shpërblim për filialet që i sollën atij trafik nga faqet e tyre të internetit.

Sot, e-shops kanë mundësinë e krijimit të programit të tyre ose duke përdorur një zgjedhje alternative: hapjen e një fushate të rrjetit affiliate.Avantazhet e një rrjeti affiliate janë:

  • Zgjidhje teknike e gatshme.
  • Lidhje me një bazë të gjerë të dhënash të botuesve dhe mbështetje profesionale për të dyja palët.
  • Meqë rrjetet menaxhojnë një numër fushatash të filialeve, ata mund të përdorin përvojën e tyre për të ndihmuar reklamuesin të përcaktojë kushtet e fushatës së tyre në një mënyrë që përfiton si nga reklamuesi, ashtu edhe nga botuesi.
  • Një rrjet i mirë filial duhet të sjellë gjithashtu ide të reja për bashkëpunim strategjik me partnerët individualë dhe këshilla për optimizimin e fushatës në potencialin e saj të plotë.

Source: Depositphotos

Si funksionon?

Çdo fushate dhe botuesi i është caktuar një letërnjoftim në rrjetin e filialit, i cili krijon lidhje unike të filialit. Sistemi mund të gjurmojë se nga cili botues erdhi klienti dhe vlerën e porosisë që ata vendosën duke përdorur një kod gjurmimi në faqen e internetit të reklamuesit. Pastaj ia cakton këtë klientit së bashku me shpërblimin e llogaritur.

Modeli më i zakonshëm i komisionit që përdoret në marketingun e filialeve është CPS (kosto për shitje), pra një përqindje e çdo porosie të vendosur.

Të gjitha urdhërat kalojnë përmes një procesi miratimi nga reklamuesi, i cili nuk paguan për urdhërat e anuluara apo të kthyera. Prandaj, reklamuesi do të ndajë fitimin e tij vetëm me botuesin nëse ai në të vërtetë vendosi porosinë.

Megjithatë, në varësi të specifikave të e-shop, modeli i komisionit mund të vendoset edhe si CPL (kosto për plumb), pra, një shpërblim për plotësimin e një formulari regjistrimi, ose CPC (kosto për klikim), pra, një shpërblim për një klikim përmes nga botuesi në e-shop.

Kush është botues?

Një botues është një person ose kompani që promovon produktet/shërbimet e dyqaneve elektronike të zgjedhura. Ata zakonisht e bëjnë këtë duke përdorur faqen e tyre të internetit ose rrjetet sociale. Megjithatë, ata gjithashtu mund të përdorin hapësirën e disponueshme publikisht në internet (p.sh., Google Shopping, Facebook Ads, etj.) për aq kohë sa fushata affiliate e lejon atë.

  • Sites d’examen – fournir aux clients des nouveaux informations sur le produit et partager leurs expériences par le biais des commentaires ou des comparations des produits. Ata u përgjigjen pyetjeve të klientëve, p.sh. “Cilat do të jenë turntables më të mira në vitin 2024?
  • Bloget dhe revistat – faqet e internetit personale ose aktuale me një grup të rëndësishëm lexuesish që ndajnë të njëjtat interesa. Për shembull, revistat e dizajnit të brendshëm, librat apo portalet sportive.
  • Katalogët e produkteve – site që mbledhin produkte në një katalog të strukturuar ku klientët mund të kërkojnë, filtrojnë dhe krahasojnë produktet nga e-shops të ndryshme.
  • Portat cashback – motivojnë klientët për të blerë duke rifinancuar sasinë që shpenzojnë në një porosi. Portalet e ndajnë komisionin e tyre drejtpërdrejt me klientin ose me një bamirësi të zgjedhjes së tyre.
  • Faqet e kuponit – punojnë me klientët që janë në kërkim të pazareve. Ata mbledhin zbritje dhe promovime për të motivuar klientët për të blerë nga ju para konkurrentëve. Ata mund ta bindin një klient të provojë një e-shop të ri, të përfundojë një blerje ose të rrisë vlerën e një porosie.
  • Rrjetet sociale dhe influencuesit – krijuesit e përmbajtjes në rrjetet sociale të cilët ndiqen nga njerëz me interesa të ngjashme. Ata mund të ndikojnë në opinionet e ndjekësve të tyre dhe në blerjen e vendimeve bazuar në marrëdhënien e tyre me ta.
  • CSS Partners – reklamoni produktet në platformën Google Shopping për të ndihmuar reklamuesit të renditen më lart në rezultatet e kërkimit sesa konkurrentët e tyre. Ato mund të përdoren gjithashtu së bashku me fushatat tuaja të Google Shopping.
  • PPC partners – drive paid traffic to the advertiser through paid Google Ads, Facebook Ads, etc

Source: Depositphotos

Për cilat dyqane janë të përshtatshme për marketing affiliate?

Botuesi zgjedh se në cilën degë bën fushatë për të marrë pjesë. Qëllimi është të dërgohen samë shumë klientë të rëndësishëm në dyqanin elektronik ku ka shumë të ngjarë të blejnë.

Nëse vendosen siç duhet, botuesit mund të fitojnë deri në 15% të porosive të reja. Megjithatë, nëse një klient do të vendosë një porosi ndikohet jo vetëm nga promovimi i filialit por edhe nga disa faktorë nga ana e e-shop.

Çfarë kushtesh duhet të plotësojë një e-shop për të pritur këtë rezultat?

  • Qindra shitje në muaj (të paktën 800 – 1000).
  • Produktet/shërbimet e shitura çdo ditë (p.sh., strehimi, moda, shëndeti dhe bukuria, sportet). Produktet dhe shërbimet që janë tepër specifike rrezikojnë të mos gjejnë lajmëtarë të përshtatshëm që mund t’i promovojnë ato në mënyrë efektive.
  • Një mjedis web i pakalueshëm që mund të trajtojë trafikun që vjen.
  • Një reputacion i mirë e-shop me vetëdije të fortë të markës dhe shqyrtime pozitive.

Start-up e-shops, e-shops me një grup objektiv tepër të ngushtë, artizanale, projekte lokale ose produkte tepër luksoze, e-shops që synojnë klientët B2B ose ato ku shitja nuk është bërë online (pasuri të patundshme, shitje makinash) nuk janë të përshtatshme për bashkëpunim affiliate.

Çfarë më duhet për të filluar një fushatë affiliate?

Për sa kohë që reklamuesi plotëson kërkesat bazë, rrjeti i filialit do t’i ndihmojë ata të nisin një fushatë.

Çdo e-shop ka vetëm një fushatë affiliate, që do të thotë se botuesit mund të promovojnë produkte/shërbime nga ai e-shop. Në fushatë shkruhen kushtet dhe lejet për filialet, si:

  • Shuma e komisionit. Ajo duhet të jetë e bazuar në nxitje për botuesit, por e qëndrueshme për e-shop bazuar në marzhin, mbivendosje me kanale të tjera marketingu dhe zbritje
  • Kohëzgjatja e cookie-t gjatë të cilave regjistrohen shitjet e filialit
  • Llojet e botuesve me të cilët reklamuesi dëshiron të punojë
  • Materialet e disponueshme në fushatë (feed produkti, banderola, kupona, etj.)
  • Koha që duhet për të vlerësuar ose miratuar urdhrat (kur e-shop është i sigurt se porosia nuk mund të anulohet ose të kthehet).

Për të realizuar potencialin e vërtetë të fushatës suaj të filialit sa më shpejt që të jetë e mundur, është e këshillueshme të përfshini të gjitha llojet e partnerëve dhe të mos nënvlerësoni fuqinë e përshtypjeve të para – të ofroni një përshkrim të detajuar të fushatës dhe kushte motivuese që nga fillimi.

Optimizimi i fushatës

Affiliate marketing është një formë e bazuar në performancën e marketingut në mënyrë që performanca e fushatës të mund të monitorohet vazhdimisht, krahasuar me kalimin e kohës, dhe të optimizohet bazuar në KPIs kyçe të tilla si numri i shitjeve dhe click-throughs, shitjet totale, PNO, dhe të tjera

Duhen afërsisht gjashtë muaj për të mbledhur të dhëna të mjaftueshme për të kuptuar se si po kryhet fushata juaj. Pyetjet që bëjmë janë:

  • A tërheq fushata partnerët? A u angazhuan ata?
  • A është fushata konvertuese dhe fitimprurëse për filialet? A kanë qëndruar rreth e rrotull?
  • Çfarë lloj lajmëtarësh përfshihen në fushatë dhe deri në ç’masë?

Filialet tuaja janë njerëzit që e përgatisin fushatën kryesisht manualisht. Prandaj, është e këshillueshme të shmangim bërjen e ndryshimeve të shpeshta dhe dramatike në kushtet e fushatës, pasi kjo mund t’i bëjë ata të bëhen dyshues dhe ta lënë pezull promovimin.

Përkundrazi, nëse reklamuesi komunikon hapur dhe merr vendime të drejta me partnerët e tij, ai do të hapë derën për partneritete strategjike dhe afatgjata të suksesshme. Ata mund të punojnë me botuesit kokë më kokë dhe të mbështesin performancën e tyre, duke i lejuar ata të bëhen krahu i tyre i djathtë në kohë të mira dhe të këqija kur lançojnë produkte të reja apo edhe riemërtojnë.

Source: Depositphotos

Tre mite rreth marketingut affiliate

Miti 1: Sa më shumë rrjete të filialeve, aq më të mira janë fitimet.

Në marketing affiliate, parimi i mirënjohur Pareto zbatohet – 20% e botuesve sjellin 80% të urdhrave në një fushatë. Cilësia e filialeve është më e rëndësishme se numri i filialeve, dhe shumica e botuesve me performancë të lartë janë në të gjitha rrjetet kryesore të filialeve.

Nisja e një fushate në rrjete të shumta rrallë rezulton në më shumë shitje. Në vend të kësaj, performanca rishpërndahet sipas të cilit rrjeti preferojnë disa filiale. Si rezultat, është më sfiduese të monitorosh performancën e fushatës dhe të identifikosh filialet me performancë më të mirë për çdo marrëdhënie. Është më e vështirë të optimizohet fushata dhe ekziston rreziku i komisioneve të dyfishta pasi një urdhër mund t’i caktohet një botuesi në të dy rrjetet.

Në vend që të hapim një fushatë në një rrjet tjetër, është e këshillueshme të punojmë aktivisht me menaxherët e filialeve, t’u përgjigjemi rekomandimeve dhe sugjerimeve të tyre, të mbështesim botuesit e përfshirë dhe të krijojmë bashkëpunim individual me ta.

Miti 2: Një fushatë affiliate do të sjellë shitje të reja për reklamuesin sapo të nisë

Ndërsa bëhet fjalë për disa sekonda pas nisjes së një fushate PPC kur shohim rezultatet e para në Google Ads, me marketing affiliate, mund të duhen disa ditë deri në javë.

Krijimi i një fushate me një botues përfshin një proces: studimin e fushatës, analizën e kushteve dhe kushteve, përgatitjen e dokumenteve, mbledhjen e informacionit, përgatitjen e profilit të e-shop, artikujt, etj.

Prandaj, koha aktuale e kthesës për të parë nëse fushata u intereson botuesve dhe çfarë performance mund të japin ata është zakonisht 6-9 muaj.

Miti 3: Unë mund të kthej një fushatë affiliate off dhe në çdo kohë

Botuesit shpenzojnë shumë kohë për të përgatitur një fushatë dhe, për këtë arsye, presin një kthim në investimin e tyre në të ardhura.

Ndërsa pezullimi i një fushate affiliate mund të duket si një zgjidhje e mirë e kursimit të kostos, kjo do të thotë se reklamuesi humbet shumë nga përmbajtjet reklamuese që ata kanë vendosur në fushatë, gjë që nuk është më fitimprurëse për ta në atë moment.

Botuesit do të zëvendësojnë fushatën tuaj në faqet e tyre në atë pikë dhe mund të mos jenë të hapur për të vazhduar të punojnë me ju nëse vendosni të ripërsërisni fushatën, pasi ata do ta shohin atë si të paqëndrueshme.

Marrëdhënia e filialit është një partneritet midis reklamuesit dhe botuesit, dhe ajo duhet të mbetet gjithmonë e drejtë. Prandaj, një fushatë e filialit duhet parë gjithmonë në afat të gjatë.

Më të rejat nga kategoria Marketing affiliate
Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta AI UK merr dritën jeshile për zhvillim
3 min. duke lexuar

Meta AI UK merr dritën jeshile për zhvillim

Meta AI UK ka fituar miratimin për të përdorur postimet publike nga përdoruesit e rritur të Facebook dhe Instagram për trajnimin e IA. Ky zhvillim i rëndësishëm lejon nismën IA me bazë në Mbretërinë e Bashkuar të shfrytëzojë përmbajtjet e krijuara nga përdoruesit për përmirësimin e modeleve të saj të inteligjencës artificiale.

Lexoni artikullin
Meta Ads Guide: Rritni fushatat tuaja të tregtisë elektronike të festave
6 min. duke lexuar

Meta Ads Guide: Rritni fushatat tuaja të tregtisë elektronike të festave

Me afrimin e periudhës së Krishtlindjeve dhe të Premtes së Zezë, firmat e e-tregtisë po përgatiten për një nga sezonet më të ngarkuara të blerjeve të vitit. Meta dhe platformat e tij, veçanërisht Facebook dhe Instagram, luajnë një rol vendimtar në fushatat e marketingut gjatë gjithë vitit. Gjatë pushimeve më të mëdha të blerjeve, marketerët […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+