2 min. duke lexuar

Hetohen pretendimet e qëndrueshmërisë së Sheinit

Pretendimet për qëndrueshmëri të Shein janë nën vëzhgim, ndërsa autoriteti tregtar italian nis një hetim mbi Infinite Styles Services CO. Limited, kompania me bazë në Dublin që menaxhon faqen italiane të Shein. Hetimi përqëndrohet kryesisht në pohimet mjedisore potencialisht mashtruese të bëra në platformë.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Hetohen pretendimet e qëndrueshmërisë së Sheinit
Burimi: Depositphotos

Trupi antitrust thotë se kompania duket se po jep përshtypjen se bën dhe shet rroba në një mënyrë që është e mirë për mjedisin duke bërë pretendime që nuk janë të qarta ose ndoshta janë të rreme.

Autoriteti, duke hetuar Pretendimet e Qëndrueshmërisë së Sheinit, shprehu shqetësim lidhur me linjën e veshjeve “evoluSHEIN” , tregtuar si eko-miqësore. Informacioni i dhënë mund të mashtrojë konsumatorët rreth sasisë së fibrave të gjelbra të përdorura. Për më tepër, ka një mungesë transparence lidhur me pamundësinë e veshjeve për t’u ricikluar më tej.

Agjencia antitrust gjithashtu vuri në dukje problemet me mënyrën se si Shein tha se ishin të angazhuar për të reduktuar emetimet e karbonit dhe mënyrën se si dokumentet e tyre të qëndrueshmërisë për 2022 dhe 2023 treguan se ato në fakt po rritnin emetimet e gazrave të efektit të efektit të serës.

Shein është një markë e modës së shpejtë e njohur për veshjet e saj të lira, por praktikat e saj të punës dhe efekti mjedisor po vihen gjithnjë e më shumë nën shqyrtim. Ka thashetheme se kompania mund të dalë publike në Londër, gjë që i ka përkeqësuar këto shqetësime.

Zëdhënësi i Sheinit nuk u ishte përgjigjur kërkesave për koment mbi hetimin në kohën e historisë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+