4 min. duke lexuar

Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit

Komisioni Evropian ka publikuar kohët e fundit lidhur me rezultatet nga monitorimi i gjerë i shitësve online të mallrave të dorës së dytë . Sipas raportit zyrtar nga KE dhe autoritetet kombëtare të mbrojtjes së konsumatorit nga 27 vende (25 vende anëtare të BE plus Islanda dhe Norvegjia), deri në 52% e e-dyqaneve të mbikqyrura shkelin ligjin e konsumit të Bashkimit Evropian.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit
Burimi: Depositphotos

Çfarë zbuloi hetimi?

“Rezultatet e këtij monitorimi tregojnë qartë nevojën për vigjilencë në rritje në sektorin e mallrave të dorës së dytë,” deklaroi Komisioni Evropian në raportin e tij.

Hetimi, i referuar profesionalisht si një “fshirje” , përfshinte një analizë tërësore të 356 tregtarëve onlajn, me shkelje të mundshme të legjislacionit evropian të identifikuara në 185 prej tyre.

Shkeljet kryesore për bizneset e e-commerce

Këto gjetje janë veçanërisht të rëndësishme për të gjithë sektorin evropian të e-commerce pasi zbulojnë fushat më të zakonshme ku shkelen të drejtat e konsumatorit:

  • 40% e shitësve nuk arritën të informonin siç duhet klientët për të drejtën e tyre për t’u tërhequr nga kontratat brenda 14 ditëve pa dhënë një arsye
  • 45% e dyqaneve nuk dhanë informacion të qartë rreth procedurës për kthimin e mallrave me defekt
  • Deri në 57% e e-dyqaneve nuk respektuan detyrimin për të siguruar një garanci minimale një-vjeçare edhe mbi mallrat e përdorura

“Këto shifra shërbejnë si një paralajmërim për të gjithë shitësit, veçanërisht në segmentin e mallrave të dorës së dytë në rritje të shpejtë,” komenton një ekspert i të drejtave të konsumatorit mbi rezultatet.

Pretendimet mjedisore nën shqyrtim

Pretendimet mjedisore u vërtetuan të jenë një fushë veçanërisht problematike. Nga shitësit që përdorën pretendimet mjedisore (34% e totalit):

  • 20% nuk i kishin pretendimet e tyre “eko-miqësore” të vërtetuara mjaftueshëm
  • 28% dhanë informacion të rremë ose mashtrues rreth përfitimeve mjedisore

Këto gjetje vijnë në një kohë kur BE po përgatit një Direktivë të re mbi Fuqizimin e Konsumatorëve për Tranzicionin e Gjelbër, e cila do të sqarojë rregullat për pretendimet mjedisore.

Çfarë do të thotë kjo për tregtinë elektronike evropiane

Për shitësit evropianë të mallrave të përdorura, njoftimi është një sinjal i qartë se autoritetet kombëtare ka gjasa të shtrëngojnë kontrollet anembanë tregut.

Komisioni Evropian deklaroi se “autoritetet e konsumit do të vendosin tani për veprime të mëtejshme kundër 185 tregtarëve të identifikuar” dhe do të kërkojnë korrigjimin e mangësive të identifikuara.

Hetimi mbuloi një gamë të gjerë sektorësh:

  • Veshje të përdorura
  • Elektronikë
  • lodra
  • Libra
  • Mobilje
  • Makinat
  • Pajisje sportive
  • Furnizimet e kopshtarisë

Vendet pjesëmarrëse përfshinin:

🌍 Austria, Belgjika, Bullgaria, Qiproja, Republika Çeke, Danimarka, Estonia, Finlanda, Franca, Gjermania, Greqia, Hungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luksemburgu, Malta, Polonia, Portugalia, Rumania, Sllovakia, Sllovenia, Spanja dhe Suedia, plus Islanda dhe Norvegjia.

Rekomandime për dyqanet elektronike të BE-së

Bazuar në gjetjet e KE-së, e-dyqanet evropiane duhet të përqendrojnë vëmendjen e tyre veçanërisht në:

  • Informim i qartë për të drejtën e kthimit të mallrave brenda 14 ditëve
  • Deklarimi korrekt i informacionit në lidhje me garancinë ligjore edhe për mallrat e dorës së dytë (minimumi 1 vit)
  • Duke vërtetuar në mënyrë të plotë çdo pretendim mjedisor
  • Duke shfaqur në mënyrë transparente çmimet totale duke përfshirë të gjitha tarifat

Ky artikull bazohet në rezultatet zyrtare të hetimit “sweep” të publikuar nga Komisioni Evropian më 7 mars 2025. Për raportin e plotë, vizitoni faqen zyrtare të Komisionit Evropian.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+