3 min. duke lexuar

Gumtree fillon pagesat dhe shpërndarjen mbarëkombëtare pas 25 vitesh

Pas një çerek shekulli si një faqe e klasifikimeve, platforma britanike Gumtree po lançon një veçori që ndryshon lojën – blerësit do të jenë në gjendje të paguajnë drejtpërdrejt në platformë dhe të dorëzojnë artikuj në mbarë vendin. Për një nga tregjet më të mëdha C2C në Mbretërinë e Bashkuar, ky është një ndryshim i madh që mund të riformësojë të gjithë tregun.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Gumtree fillon pagesat dhe shpërndarjen mbarëkombëtare pas 25 vitesh
Burimi: ChatGPT

Nga klasifikimet në tregun e plotë

Gumtree po hyn në ring me lojtarë të njohur si eBay dhe Vinted. Funksioni i ri Delivery on Gumtree do të lançohet në kategori të zgjedhura, duke përfshirë veshje, këpucë, artikuj për fëmijë dhe aksesorë gjatë vitit 2025. Një shpërndarje më e gjerë në më shumë kategori do të pasojë në vitin 2026.

Deri më tani, përdoruesit ishin të kufizuar në takime lokale dhe mbledhje personale. Për herë të parë në 25 vjet, shitësit do të jenë në gjendje të arrijnë blerësit në të gjithë vendin me pagesa dhe shpërndarje të integruara.

Si do të funksionojë në praktikë

Sistemi është krijuar për të qenë i drejtpërdrejtë. Kur krijoni një listë, shitësit do të zgjedhin madhësinë e parcelës dhe blerësit do të shohin dhe paguajnë automatikisht kostot e dorëzimit në arkë. Pas një shitjeje, shitësit marrin një kod QR ose etiketë të printueshme për dërgim përmes shërbimit të korrierit partner.

Pagesat sigurohen përmes një ofruesi pagesash dhe fondet mbahen derisa të konfirmohet dorëzimi. Blerësit marrin mbrojtje në rast se artikujt nuk mbërrijnë ose nuk përputhen me përshkrimin.

Çfarë do të thotë kjo për tregun

Gumtree tashmë ofron veçori biznesi në automobila, pronë dhe rekrutim. Kjo lëvizje sugjeron se platforma po përgatitet të hyjë edhe në segmentin B2C – gjë që mund të trondisë ndjeshëm tregtinë elektronike britanike.

Për shitësit, kjo do të thotë shtrirje më e gjerë pa pasur nevojë të zgjidhin vetë logjistikën. Gjurmimi i integruar dhe mbrojtja e blerësve mund të rrisin besimin dhe rrjedhimisht konvertimet.

Pyetja mbetet se si lojtarët ekzistues si Vinted ose Facebook Marketplace do t’i përgjigjen këtij konkursi. Gumtree ka avantazhin e një marke të fortë dhe bazës së vendosur të përdoruesve në MB.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU