2 min. duke lexuar

Google zbulon veçori të reja, premton kërkim të përmirësuar

Në konferencën e fundit të Google I/O, kompania zbuloi përditësime të reja. Një nga karakteristikat e reja më të rëndësishme është futja e AI Overviews, të cilat japin përgjigje koncize për pyetje komplekse. Për fat të keq, ajo është në dispozicion vetëm për përdoruesit e Google në SHBA për tani.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Google zbulon veçori të reja, premton kërkim të përmirësuar
Burimi: Depositphotos

Risia përdor IA gjeneruese të fuqizuar nga Google Gemini. AI Overviews është projektuar për të shtuar vlerë përtej rezultateve tradicionale të kërkimit. Ai jep pjesë të informacionit nga përmbajtjet web të dizajnuara për pyetje më komplekse. Krahas lajmit, Google do të prezantojë edhe një filtër të ri web që do t’u lejojë përdoruesve të rikthehen në pamjen tradicionale të lidhjeve të tekstit në çdo kohë.

Kur do ta shohim ndryshimin? Siç raporton kompania:

“Sot, vështrimet e përgjithshme të IA do të fillojnë të shfaqen për të gjithë në SHBA, me më shumë vende që do të vijnë së shpejti. Kjo do të thotë se qindra milionë përdorues do të kenë akses në tregimet e IA këtë javë dhe ne presim që më shumë se një miliard njerëz të kenë akses deri në fund të vitit.”

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU